26 יולי 2014 | 21:26 ~ 2 תגובות | תגובות פייסבוק

קבלו: תמונה ראשונה של גל גדות בתור וונדר-וומן (ועוד דיווחים מקומיק-קון, כולל כריסטופר נולן ופיטר ג׳קסון)

BtfLEsmIYAANa8M

זאק סניידר, הבמאי של ״סופרמן נגד באטמן״, צייץ בטוויטר את התמונה הזאת לפני כחצי שעה, בה נראית לראשונה גל גדות מתוך צילומי הסרט. גדות מגלמת את וונדר-וומן.

עוד דיווחים מקומיק-קון:

 

 

סניידר העלה את התמונה לטוויטר, רגעים לפני שהיא הוצגה בבכורה בקומיק-קון, כנס הקומיקס וסרטי גיבורי העל, הפנטזיה והז׳אנר המתרחש מדי שנה בסן דייגו, והפך למוקד עליה לרגל לאולפנים, המציגים את הסרטים העתידיים שלהם, המיועדים לגיקים כבדים.

סניידר הגיע לקומיק-קון עם בן אפלק (המגלם את באטמן), הנרי קאוויל (המגלם את סופרמן) וגל גדות (המגלמת את וונדר-וומן), ולהפתעת כולם לא רק הציגו תמונות מתוך הצילומים, אלא גם כמה סצינות מתוך הסרט. זו היתה הפתעה גמורה ל-6,500 האנשים בקהל, שכן הסרט עדיין נמצא בצילומים, והוא לא מיועד להפצה לפני השנה הבאה. התגובה היתה כה חיובית לטיזר (שבוודאי יעלה לרשת בימים הקרובים), שהוא הוקרן פעמיים ברצף.

=====================

christopher-nolan-matthew-mcconaughey-comic-con-intersteller

יומיים לפני כן הגיע כריסטופר נולן לקומיק-קון, להציג את סרטו החדש, ״בין כוכבים״. למרות שנולן ביים שלושה סרטי באטמן (והוא המפיק האמריקאי של סרטו של סניידר), זה היה הביקור הראשון שלו בקומיק-קון. הוא הגיע עם כוכב סרטו, מתיו מקונוהיי. מקונוהיי סיפר שהוא מגלם טייס אלמן, שבעקבות מאורע דרמטי על כדור הארץ, מקבל הזדמנות לצאת למסע אל החלל העמוק. מקונוהיי סיפר שסט החללית שנבנה לסרט נועד להיראות הכי מציאותי שאפשר, כדי לגרום לשחקנים להרגיש שהם באמת על חללית. ״זה כולל את העובדה שמבעד לחלונות ראינו נוף אמיתי של החלל החיצון״, הוא אמר. נולן ואנשי פרמאונט הציגו טריילר ארוך לסרט, באורך של כשש דקות. ״בין כוכבים״, הסרט שאני הכי מצפה לו השנה, ייצא בסתיו הקרוב.

=================

וברגעים אלה ממש מתקיימת בקומיק-קון הפרזנטציה של פיטר ג׳קסון לקראת סרטו ״ההוביט: מלחמת חמשת הצבאות״, השלישי והאחרון בסדרת ״ההוביט״ שלו. מי שמנחה את האירוע הוא לא אחר מסטיבן קולבר, שפתח את אירוע ואמר: ״ברוכים הבאים להפקתו של פיטר ג׳קסון: ׳המלחמה לששה סרטים׳״. וכך הוא לבוש:

סטיבן קולבר, ממש ברגע זה, מנחה את הפרזנטציה של פיטר ג׳קסון וההוביט

סטיבן קולבר, ממש ברגע זה, מנחה את הפרזנטציה של פיטר ג׳קסון וההוביט

 

 

נושאים: בשוטף

2 תגובות ל - “קבלו: תמונה ראשונה של גל גדות בתור וונדר-וומן (ועוד דיווחים מקומיק-קון, כולל כריסטופר נולן ופיטר ג׳קסון)”

  1. יואב 26 יולי 2014 ב - 23:10 קישור ישיר

    אהבתי את ההגדרה – גל גדות מתוך צילומי הסרט. כאילו שככה נראה הסט, ולא מדובר בתשעים אחוז פיקסלים של פוטושופ.

  2. שלו 27 יולי 2014 ב - 0:02 קישור ישיר

    כן, יש המון פוטושופ אבל התמונה נראית טוב. הם הורידו את כל הקיטש מהתלבושת שלה שזה כבר חיובי
    עדיין, אני בספק לגבי הסיכויים של הסרט הזה להצליח. כשהמתמודד הכבד מול DC הם אולפני מארוול מגןבים באולפני דיסני ומוציאים סרטים טובים בקצב מסחרר, צריכים להפציץ עם הסרט הזה. וזאק סניידר סיים מזמן עם ההפצצות. הסרטים האחרונים שלו פשוט מסריחים


השאירו תגובה