04 נובמבר 2014 | 18:33 ~ 2 תגובות | תגובות פייסבוק

"המיניונים״, הטריילר

minions

לפני שנגיע למניין המיניונים, הרשו לי להפנות את תשומת הלב לעובדה שהגענו לעונה שבה נחשפים כבר הטריילרים לקיץ 2015. ״הנוקמים 2״ כבר הוצג, עכשיו ״המיניונים״, ויש שמועות שטיזר ראשון ל״באטמן נגד סופרמן״ ייחשף בשבוע הקרוב, ול״מלחמת הכוכבים 7״ בחודש הקרוב.

״המיניונים״ הוא סרט הספין-אוף ל״גנוב על הירח״ ו״גנוב על המיניונים״, והוא מספר את סיפורם של המיניונים בתולדות ההיסטוריה (אנחנו מגלים בטריילר שהמיניונים ככל הנראה קיימים מאז ראשית הבריאה). האמת היא שאחד הדברים שהיו כל כך מקסימים בדמויות האלה בסרטי ״גנוב על…״ היתה העובדה שאלה יצורים ללא היסטוריה או הסבר. אני הנחתי שהם יוצרו, כנראה בטעות, במעבדתו של גרו. אבל עכשיו אנשי אולפני אילומיניישן נותנים להם סיפור רקע משלהם, עם היסטוריה ומטרה. הייתי אומר שזה מיותר, אבל אז ראיתי את הטריילר שראה אור הבוקר, ויכול לתפקד בתור סרט קצר מצויר שעומד בפני עצמו. ג׳פרי ראש הוא הקריין. הטריילר לא מציג ממש את עלילת הסרט, שאמור להתרחש בניו ובלונדון של הסיקסטיז, אבל זה מקסים ומצחיק:

נושאים: בשוטף

2 תגובות ל - “"המיניונים״, הטריילר”

  1. רז-ש 4 נובמבר 2014 ב - 19:44 קישור ישיר

    רק להבהיר שבאטמן נגד סופרמן זה לקיץ 2016,ומלחמת הכוכבים חורף 2016

    ==================

    רוה לרז-ש: חצי נכון. מלחמת הכוכבים, נכון לעכשיו, דצמבר 2015.

  2. צליל סיון 5 נובמבר 2014 ב - 8:18 קישור ישיר

    איזה טריילר מקסים! נקרעתי מצחוק – אפילו שלא ראיתי את הסרטים הקודמים בסדרה. ולגבי הטריילר ל"מלחמת הכוכבים" – אני מהמר שהטריילר הראשון ייחשף רק בסופרבול בתחילת פברואר. זו נראית לי הבמה המתאימה. אבל אולי אתבדה…


השאירו תגובה