17 דצמבר 2014 | 13:18 ~ 2 תגובות | תגובות פייסבוק

הכירו את רובי ברנהיל, בת 10, כוכבת סרטו הבא של סטיבן ספילברג

רובי ברנהיל, בת 10, כוכבת סרטו הבא של סטיבן ספילברג

רובי ברנהיל, בת 10, כוכבת סרטו הבא של סטיבן ספילברג

כך תהפכי מילדה אלמונית בת 10 מצ׳שייר באנגליה, לאחד השמות הכי מפורסמים בעולם, בין לילה: תיבחרי לככב בתפקיד הראשי בסרט החדש של סטיבן ספילברג. תוך יום תגלי שכל העולם מחפש את שמך בגוגל.

רובי ברנהיל אלמונית בת ה-10 נבחרה לגלם את סופי, גיבורת הספר ״העי״ג״ (ענק ידידותי גדול) שכתב רואלד דאל (״צ׳רלי בממלכת השוקולד״). סטיבן ספילברג, לקח לעצמו כשנתיים הפסקה מאז ״לינקולן״, אבל עכשיו הוא כבר עובד במרץ על שני סרטים חדשים. הוא מסיים בימים אלה את העבודה על סרטו הבא, מותחן ביון בימי המלחמה הקרה עם טום הנקס בתפקיד הראשי, שייצא באוקטובר 2015, והוא בחר ב״העי״ג״ (או BFG באנגלית) כסרטו הבא אחריו. אנשי דרימוורקס מדווחים שהחיפוש אחר הילדה שתגלם את סופי היה ממושך מאוד, אבל כעת שהיא נמצאה, צילומי הסרט יתחילו ממש בקרוב, בתחילת 2015, והסרט ייצא לבתי הקולנוע ביולי 2016.

את התסריט ל״העי״ג״ כתבה מליסה מתיסון, מי שכתבה את התסריט ל״אי.טי״, ומכיוון ש״העי״ג״ ראה אור ב-1982, השנה בה יצא ״אי.טי״, וגם הוא עוסק בידידות של ילד/ה עם יצור משונה ודחוי, יש להניח שינסו לשווק לנו את ״העי״ג״ בתור ״אי.טי״ החדש.

איור של קוונטין בלייק מתוך הספר המקורי של רואלד דאל

איור של קוונטין בלייק מתוך הספר המקורי של רואלד דאל

עלילת הספר מספרת על הידידות שנקמת בין הילדה סופי ובין הענק העדין, ועל המסע של שניהם לארץ הענקים. בשנתיים שיש לנו עד הסרט נוכל להתחיל להמר האם התפקיד הזה יהפוך את ברנהיל לכוכבת בסדר גודל של כריסטיאן בייל (שהתגלה ב״אימפריית השמש״ של ספילברג), או דרו ברימור (שהתגלתה ב״אי.טי״), או שהיא תהפוך להנרי תומס, הילד מ״אי.טי״, שלא עשה מאז שום דבר זכור.

מארק ריילנס, שמשחק גם בסרט הקרוב של ספילברג, יגלם את הענק.

========================

ואם אנחנו כבר כאן, הנה כמה הודעות מערכת.

פתחו יומנים וסמנו לכם שלושה אירועים שיתקיימו בשבוע הבא בתל אביב, בהם תוכלו לפגוש את ״סינמסקופ״ בשידור חי:

א. ביום ראשון, 21.12, אנחה מפגש בין הבמאים של הסרט הקצר ״איה״ ובין העורך שלהם, לדבר על תהליך העבודה המורכב של העריכה ועבודת הפוסט-פרודקשן. בעוד כחודש יש סיכוי ש״איה״ יהיה מועמד לפרס האוסקר בקטגוריית הסרט הקצר. זה קורה ב-20:30 בבר הר סיני בתל אביב. הכניסה חינם, אבל מותנית בהרשמה מראש. כל הפרטים כאן.

ב. ביום שלישי, 23.12, 19:30, ארצה בספריית בית אריאלה על סרטי סוף המילניום. תחת הכותרת ״מילניום פלוס 15״ נציין 15 שנים לתחילת האלף השלישי, וניזכר בגל הסרטים שאיתו חגגה הוליווד את סוף האלף, ובראשם ״מטריקס״, אבל גם ״מועדון קרב״, ״מגנוליה״, המופע של טרומן״, ״עיר אפלה״ ועוד. פרטים וכרטיסים כאן.

ג. וביום חמישי הבא, 25.12, 19:30, יתקיים המפגש השני בסדרה ״הסטודיו לבימוי״, גם היא בספריית בית אריאלה. בכל מפגש אני מארח במאי או במאית ל-90 דקות של שיחה על יצירתם. ביום חמישי הבא יתארח אבי נשר. פרטים וכרטיסים כאן.

 

נושאים: בשוטף

2 תגובות ל - “הכירו את רובי ברנהיל, בת 10, כוכבת סרטו הבא של סטיבן ספילברג”

  1. הגמד 18 דצמבר 2014 ב - 8:40 קישור ישיר

    מזכירה את היילי ג׳ואל אוסמונט… קצת קריפי.

  2. גגי 19 פברואר 2016 ב - 21:00 קישור ישיר

    אני אגב לרוב קורא ל-AIG, ענקית הביטוח, עי"ג.


השאירו תגובה