15 אוגוסט 2015 | 23:08 ~ 0 תגובות | תגובות פייסבוק

״תיקון״ זוכה בלוקרנו; דיסני חושפת בקליפורניה

tikkun

״תיקון״ של אבישי סיון עם הצילום של שי גודלמן מנציח את גשר מעריב וזוכה בפרס בלוקרנו

המון המון מידע ותמונות בפנים.

״תיקון״, סרטו המרהיב בשחור-לבן של אבישי סיון, זכה הערב בפרס השני בפסטיבל לוקרנו, פרס חבר השופטים. צלם הסרט, שי גולדמן, זכה בציון לשבח. הבמאי הדרום קוריאני הונג סאנג-סו, זכה בפרס הראשי, ברדלס הזהב, על סרטו החדש, ״נכון עכשיו, שגוי אחר כך״. ״תיקון״ זכה בפרס נוסף, מטעם IFFS, הפרדציה הבינלאומית של אגודות הקולנוע (שזה בעצם מעין אירגון גג המאגד סינמטקים בכל העולם).

אגב 1: ״השוטר״ של נדב לפיד, שגם אותו צילם גולדמן, זכה גם הוא בפרס חבר השופטים לפני ארבע שנים. אגב 2: לפיד היה בחבר השופטים בפסטיבל השנה (ולפני שמתחילות צעקות, קחו בחשבון שהשחקנית הדרום קוריאנית מון סו-רי, גם היתה בין השופטים. ככה זה בצוותי שיפוט בפסטיבלים).

מוקדם יותר השבוע דווח ב״וראייטי״ שאהוד בלייברג יהיה סוכן המכירות הבינלאומי של ״תיקון״, והוא מחפש עכשיו הפצה אמריקאית לסרט. מה שמעניין במיוחד בדיווח הזה ב״וראייטי״ זו המחמאה הכפולה שלה זכה פסטיבל ירושלים, שם זכה ״תיקון״ בפרס הסרט הטוב ביותר: ״פסטיבל ירושלים, הרלוונטי כיום יותר מתמיד״, נכתב שם.

======================

מה חדש בדיסני?

ובעוד סרט הארט-האוס הזה מקבל תשואות בשוויץ, דיסני מקיימת בקליפורניה את הכנס השנתי שלה, D23, והיא חושפת לא מעט מהסרטים העתידיים שלה. כמו למשל, ״שודדי הקריביים 5״, שייצא ב-2017. ג׳וני דפ, בתחפשות ג׳ק ספארו, הגיע לקדם את הסרט. אורלנדו בלום יככב לצידו.

ומה עוד למדנו:

– הוקרנו כמה דקות מתוך פתיחת ״מלחמת הכוכבים 7״ של ג׳יי.ג׳יי אברמס.

– קולין טרברו (״עולם היורה״) הוכרז בתור הבמאי של ״מלחמת הכוכבים 9״ (את ״מלחמת הכוכבים 8״ מביים ריאן ג׳ונסון).

– הוצגה תמונה ראשונה של פליסטי ג׳ונס וצוותה בסרט הספין-אוף, ״מלחמת הכוכבים, Rogue One״. מדובר בסרט שודים והרפתקאות עם דמויות שלא קשורות לגיבורי ״מלחמת הכוכבים״, אבל נמצאים באותו עולם. הסרט מספר על חבורת המורדים שגנבו את התוכניות לכוכב המוות (שיובילו להשמדתו בפרק 4). מאדס מיקלסן, בן מנדלסון ודייגו לונה הצטרפו לסרט שמצטלם בימים אלה בבימויו של גארת אדוארדס (״גודזילה״). הנה הצילום:

Star-Wars-Rogue-One-700x466

– ולא פחות חשוב: דיסנילנד (קליפורניה) ודיסניוורלד (פלורידה) יקימו פארקים מיוחדים של ״מלחמת הכוכבים״, עם שתי אטרקציות חדשות.

– והיו גם דברים נוספים חוץ מ״מלחמת הכוכבים״, כמו טריילר ראשון ל״קפטן אמריקה: מלחמת אזרחים״, שחשף את חברי הנוקמים נלחמים אחד בשני. הסרט, שייצא בקיץ הבא, נמצא עדיין בצילומים. יש להניח שעשהטריילר הזה יעלה ליו-טיוב, האינטרנט יישבר.

– ולא רק חברות הבת של דיסני (מארוול ולוקאספילם) יוצגו. גם אולפני דיסני עצמם, עם סצינות ראשונות מתוך ״ספר הג׳ונגל״, גרסת הלייב אקשן שמביים ג׳ון פאברו (״איירון מן״). התגובות לשוטים האלה מהקהל בן 7,500 המשתתפים בכנס היו נלהבות עד אקסטטיות. ויש גם פוסטר ראשון לסרט שייצא באוקטובר 2016:

bigger-poster

 

– ג׳ון לאסיטר הגיע כדי להציג את קווי העלילה הראשונים של ״צעצוע של סיפור 4״, שייצא ב-2017. לאסיטר היה האיש שהקים את פיקסאר וביים את שני סרטי ״צעצוע של סיפור״ הראשונים, וכעת הוא עומד בראש אולפני דיסני. ובכל זאת, לאסיטר יביים את ״צעצוע של סיפור 4״, שיהיה קומדיה רומנטית, בין וודי ובין בו פיפ, בהשראת סיפור האהבה בין לאסיטר ובין אשתו. עוד מפיקסאר בקרוב: ״משפחת סופר-על 2״ ו״מכוניות 3״.

ANAHEIM, CA - AUGUST 14:  Director John Lasseter of TOY STORY 4 took part today in "Pixar and Walt Disney Animation Studios: The Upcoming Films" presentation at Disney's D23 EXPO 2015 in Anaheim, Calif.  (Photo by Jesse Grant/Getty Images for Disney) *** Local Caption *** John Lasseter

ANAHEIM, CA – AUGUST 14: Director John Lasseter of TOY STORY 4 took part today in "Pixar and Walt Disney Animation Studios: The Upcoming Films" presentation at Disney's D23 EXPO 2015 in Anaheim, Calif. (Photo by Jesse Grant/Getty Images for Disney) *** Local Caption *** John Lasseter

– אולפני האנימציה של דיסני עובדים על סרט בשם ״מואנה״, הממוקם בדרום האוקיאנוס השקט, עם דוויין ג׳ונסון המדבב את אחת הדמויות. זה צפוי ב-2016. והם עובדים על סרט אנימצייה המבוסס על ״ג׳ק ואפוני הפלא״.

הכנס נמשך, כך שעד הבוקר יש סיכוי שיהיו עוד תמונות וכותרות.

==================

ולסיום, הנה הצצה אל אחורי הקלעים של ״אקס-מן: אפוקליפסה״, שנמצא עכשיו בצילומים, באדיבות האינסטגרם של בריאן סינגר.

הנה הסט:

 

#eastberlin #1982 #fightclub #benhardy #angel #xmen #xmenapocalypse

A photo posted by Bryan Singer (@bryanjaysinger) on

  והנה מצלמת התלת מימד בה מצולם הסרט:  

 

Good friend and set visitor #JCChasez tries out our hand held 55 pound #3D rig. #3alitytechnica #nsync #xmen #xmenapocalypse

 

A photo posted by Bryan Singer (@bryanjaysinger) on

נושאים: בשוטף

השאירו תגובה