29 פברואר 2016 | 02:00 ~ 26 תגובות | תגובות פייסבוק

לייב בלוג: אוסקר 2016, דקה אחרי דקה (רשימת הזוכים המלאה)

88thchrisrock

7:00. טקס האוסקר נגמר עם תדמה ושוק בסופו. הסרט הלא-צפוי זכה. כלומר, הסרט שצפינו בנובמבר שיזכה, אבל מאז כבר שינינו את דעתינו. אבל בהוליווד לא. ״ספוטלייט״, הסרט שלא ראיתם, זכה הבוקר באוסקר. ״מקס הזועם, כביש הזעם״ כבש את הערב וזכה בששה פרסים. ״האיש שנולד מחדש״ העניק לליאונרדו דיקפריו סוף סוף את האוסקר שלו, כמו גם פרסים לבמאי ולצלם. גם אניו מוריקונה זכה הלילה באוסקר הראשון שלו. הנה כל מה שקרה בשעתיים וחצי האחרונות ב-2,200 מילים פלוס קטעי וידיאו. דקה-דקה, פרס פרס, פאנץ׳-פאנץ׳:

ככה זה התחיל.

טקס האוסקר התחיל ב-3:30 שעון ישראל. השידור החי בערוצי הסרטים יס ושל הוט. כאן, תקבלו עדכון על מה שקורה בכל רגע. לא רק את שמות הזוכים אלא את הרגעים הבולטים בטקס, וגם ערוץ פרשנות לכל מה שקורה, כי גם את זה צריך לדעת: לא משנה מי יזכה הלילה (הבוקר), זו תהיה זכייה היסטורית. וכן, אפשר גם לקדם את הזווית הישראלית: האם ארנון מילצ׳ן יזכה באוסקר הראשון שלו (בתור המפיק של ״האיש שנולד מחדש״) או האם רק יעלה על במת המנצחים ויעמוד ליד בראד פיט, בתור המפיק האחראי והמממן של ״מכונת הכסף״?

הביקורות לכל הסרטים המועמדים.

הימורי האוסקר שלי. מה מזה באמת יקרה הלילה?

מה הוא המועמד לאוסקר שמבקרי הקולנוע בארץ הכי אהבו?

ואם אתם רוצים להעביר את הזמן, הנה שישה סרטים קצרים בהקרנת בכורה של בוגרות ובוגרי בית הספר לקולנוע ״מעלה״.

 

3:30. לילה טוב וברוכים הבאים ל-29 בפברואר, יום שמגיע רק פעם בארבע שנים. מתחילים. פרט טריוויה ראשון: את לייב בלוג האוסקר הראשון קיימנו כאן ב״סינמסקופ״ בדיוק לפני עשר שנים. מאז כבר כולם עושים את זה.

במת האוסקרים בנויה כמו קפיצת החלל של המילניום פלקון. והטקס מתחיל עם מונטאז׳ עם מיטב סרטי 2015. כולל אלה שלא מועמדים.

לאורך הטקס זכרו: הטקס משודר ברשת איי.בי.סי שנמצאת בבעלות תאגיד דיסני, שבבעלותו גם כל מותגי ״מלחמת הכוכבים״ ומארוול.

כריס רוק בטוקסידו לבן. ״ספרתי לפחות 15 שחורים במונטאז׳ הזה. ברוכים הבאים לטקס בחירת האנשים הלבנים. אתם מבינים שאם היו בוחרים מועמדים לתפקיד המנחה לא הייתי מקבל את התפקיד.״

״כולם אמרו לי כריס, אתה צריך להתפטר. ממתי אתם יכולים להגיד לשחקן מובטל להתפטר מעבודה? הרי הם היו מקיימים את הטקס בכל מקרה ומתעקשים על מנחה שחור ואני לא יכול להפסיד עוד ג׳וב לקווין הארט. ג׳יידה פינקט סמית מחרימה את האוסקרים. אבל היא מופיעה בטלוויזיה. זה כמו שאני אחרים את התחתונים של ריאנה. לא הוזמנתי! אם יזמינו אותי בטוח אבוא״.

(כריס רוק בוחר כאן בקו בדיחות רדיקלי מהצפוי: לרדת על מחרימי האוסקר לפני שהוא מגיע לדבר על העניין לשמו הם הכריזו על החרם).

״אז למה השנה הזאת כל כך מעוררת מחלוקת? זה האוסקר ה-88. כלומר שהעניין עם המועמדים השחורים קרה לפחות 71 פעמים לעבר. אז למה השנה זה כזה מעורר מחלוקת? כי בשנים עברו היה לנו באמת על מה למחות! היינו עסוקים בלינץ׳ ורדיפות מאשר למחות נגד האוסקרים. קשה למחות נגד המועמדים לפרס הצילום כשסבתא שלך מתנדנדת מעץ.״

״רוצים מועמדים שחורים? תוסיפו קטגוריות שחורות. הרי יש קטגוריות לגברים ולנשים. אין לזה שום סיבה. זו לו אתלטיקה קלה. רוצים יותר שחורים? תוסיפו קטגוריות כמו ׳החבר השחור הכי טוב׳״.

״האם הוליווד גזענית. You damn right הוליווד גזענית. אבל זו לא גזענות כמו שאתם מכירים״.

״אנחנו לא צריכים חרמות, אנחנו צריכים יותר הזדמנויות״.

״יודעים מי לא קיבל מועמדות השנה? פול ג׳יאמטי. לפני שנתיים הוא היה ב׳12 שנים של עבדות׳ השנה הוא היה ב׳קומפטון׳. לפני שנתיים הוא הצליף בלופיטה, השנה הוא בוכה בהלוויה של איזי אי. זה מנעד!״.

 

״רוצים טקס מגוון? קבלו את אמילי בלאנט, ואפילו יותר לבנה ממנה, שרליז תרון״.

3:46.

אמילי בלאנט ושרליז תרון עם הפרס הראשון, פרס התסריט. ״הטקס הערב יעקוב אחר תהליך ההפקה של סרט. ולכן אנחנו מתחילים עם התסריט״.

תסריט מקורי:

״ספוטלייט״

זו הזכייה הראשונה של טום מקארתי, שגם ביים את הסרט. הוא ניצח כאן את הצוות של פיקסאר שכתב את ״הקול בראש״. פרט טריוויה: מקארתי היה בצוות הכתיבה של ״למעלה״ של פיקסאר.

חידוש באוסקרים השנה: בתחתית המסך רצים השמות שלהם הזוכים רוצים להגיד תודה. הרעיון הוא שאיש לא יישכח בנאום, וכדי שהזוכים יוכלו להגיד משהו מעבר רשימת שמות.

ראסל קרואו וריאן גוסלינג עם פרס התסריט המעובד.

תסריט מעובד:

״מכונת הכסף״

אדם מקיי וצ׳רלס רנדולף זוכים. אדם מקיי ביים את ״מכונת הכסף״. וצ׳רלס רנדולף הוא בעלה של מילי אביטל, אז ברכות לזוכה הישראלית הראשונה. אשתו של אדם מקיי היא שירה פיבן, אחותו של ג׳רמי פיבן. לא היא לא ישראלית. רנדולף אומר למילי אביטל מהבמה בעברית ״אני אוהב אותך״. אדם מקיי: ״אל תצביעו למועמדים שלוקחים כסף מתאגידים! פשוט הפסיקו!״.

 

 

3:58. מערכון שמציג את השחקנים השחורים שלא שמנו לב אליהם בסרטים. וופי גולדברג ב״ג׳וי״, לסלי ג׳ונס מ״סאטרדיי נייט לייב״ השחקנית ב״כתום הוא השחור החדש״ במקום הדב ב״האיש שנולד מחדש״. וכריס רוק במקום מט דיימון ב״The Martian״.

 

כריס רוק: מספיק אנשים שחורים. הנה שרה סילברמן.

שרה סילברמן: אני מציגה את ״הכתובת על הקיר״ מתוך סרט ג׳יימס בונד החדש, אותו לא ראיתי. אני כאן כדי להציג את הזמר שא באשמתו שר את השיר.

 

4:00. סם סמית שר (ממש לאט) את ״The Writing's on the Wall״ מתוך ״ספקטר״.

קרי וושינגטון והנרי קאוויל (סופרמן) מציגים סצינות מתוך הסרטים המועמדים: ״The Martian״ ו״מכונת הכסף״.

ג׳יי.קיי סימונס, שזכה לפני שנה כשחקן משנה על ״וויפלאש״, עם האוסקר לשחקנית משנה. אבל רגע, זנחו את המוטיב של הטקס ללכת בעקבות תהליך ההפקה של הסרט? איך שחקנית משנה מגיעה בתהליך אחרי התסריט. מי תזכה כאן? אליסיה ויקנדר או קייט ווינסלט או אולי רוני מארה? אנחנו הימרנו על אליסיה ויקנדר.

שחקנית משנה:

אליסיה ויקנדר, ״הנערה הדנית״

שימו לב: טום הופר ביים בסך הכל שלושה סרטים ובכל אחד מהם זכה מישהו באוסקר: קולין פירת על ״נאום המלך״, אן התאוויי על ״עלובי החיים״ ועכשיו אליסיה ויקנדר על ״הנערה הדנית״. וזו הסיבה שהבמאי הבינוני הזה ימשיך לקבל המון הצעות מהוליווד. וגם: צריך לזכור שאליסיה ויקנדר היא השחקנית הראשית ב״הנערה הדנית״ – וככזאת היא היתה מועמדת בגלובוס הזהב ובבאפט״א. הכללתה כשחקנית משנה באוסקר נחשבת ל-category fraud, אבל בגלל שהרמאות הזאת אכן עובדת ומשיגה פרסים, גם המנהג הזה לא יעלם בקרוב.

״And we're black״, אומר כריס רוק כשחוזרים מהפרסומות, ומציג את קייט בלנשט עם פרס התלבושות.

תלבושות:

״מקס הזועם, כביש הזעם״

זכרו של״מקס הזועם״ עשוי למור את הערב עם הכי הרבה פרסים.

סטיב קארל וטינה פיי עם פרס עיצוב התפאורה.

עיצוב:

״מקס הזועם, כביש הזעם״.

מרגו רובי וג׳ארד לטו עם פרס עיצוב השיער. אם מדברים על גיוון: המון אוסטרלים בטקס עד עכשיו, גם כמגישים וגם כזוכים.

איפור/שיער:

״מקס הזועם, כביש הזעם״

בניסיו דל טורו וג׳ניפר גרנר מציגים קטעים מתוך המועמדים ״האיש שנולד מחדש״ ו״מקס הזועם, כביש הזעם״.

4:36. רייצל מקאדאס ומייקל בי. ג׳ורדן (״שהיה צריך להיות מועמד״) עם פרס הצילום.

צילום:

עמנואל לובצקי, ״האיש שנולד מחדש״

היסטוריה. עמנואל לובצקי זוכה באוסקר שלישי ברציפות, אחרי ״בירדמן״ ו״כוח משיכה״. מצד אחד, איזה כיף שההימורים מתגשמים, מצד שני זו היתה קטגוריה שהייתי שמח גם לראות הפתעה.

לייב שרייבר ו— צ׳ופרה (שחקנית בוליוודית) עם פרס העירכה.

עריכה:

״מקס הזועם, כביש הזעם״

מרגרט סיקל, העורכת, היא אשתו של במאי הסרט, ג׳ורג׳ מילר.

כריס רוק: לכבוד חודש ההיסטוריה השחורה, הנה סרטון מיוחד. Black history month, ובסרטון אנג׳לה באסט עושה מחווה לקריירה המופלאה של ג׳ק בלאק. משחק מילים.

4:47: צ׳דוויק בוסמן (בקרוב הפנתר השחור) וכריס אוונס (קפטן אמריקה) עם קטגוריות הסאונד הכה מבלבלות.

עריכת סאונד:

״מקס הזועם, כביש הזעם״

עורך הסאונד של ״מקס הזועם״ אומר את הפאקינג הראשון של הערב.

מיקס סאונד:

״מקס הזועם, כביש הזעם״

אוקיי. טעות ראשונה בהימור. פיצלתי כאן בין ״מקס הזועם״ ובין ״האיש שנולד מחדש״.

שימו לב: ששה פרסים כבר ל״מקס הזועם״.

אנדי סירקיס, האיש מאחורי גולום וסזאר וסנוק, עם פרס האפקטים.

אפקטים:

״אקס מכינה״ !!

הנה הפתעה. הראשונה הערב. הסרט הבריטי הקטן מנצח הפקות ענק. זכרו: הסרט הזה נגנז בישראל. בקרוב בערוצי הסרטים של יס.

ג׳ייסון סיגל ואוליביה מאן מציגים את המיטב מהפרסים שחולקו בטקס הפרסים הטכניים שהתקיים לפני שבועיים.

סי-3-פי-0 אר-2-די-2 ו-בי-בי-8 עם מחווה לג׳ון וויליאמס במלאת לו 50 מועמדויות.

5:00: עיתון הבוקר הונח הרגע על מפתן הדלת. משונה, אין בו מילה על מי שזכה הרגע באוסקרים.

כריס רוק עושה אלן דג׳נרס, יורד לקהל ומנסה להוציא מהצופים העשירים מזומנים כדי לקנות את עוגיות הצופים של הבנות שלו.

המיניונים עם פרסי הסרט הקצר.

סרט אנימציה קצר:

״Bear Story״

וודי ובאז חוגגים 20 שנה ל״צעצוע של סיפור״. ובכן, 21 שנים אם רוצים לדייק. עם פרס סרט האנימציה.

סרט אנימציה:

״הקול בראש״

זה האוסקר השני לפיט דוקטר, שכבר זכה על ״למעלה״. פיט דוקטר עם מילות השראה: ״לכל הנערים והנערות בגיל ההתבגרות. אתם עוברים תקופה בעייתית, ואין לכם שליטה על זה. אבל אתם יכולים לשלוט אם צייצרו משהו. תעשו סרטים, תציירו. זה יעשה את כל ההבדל״.

קווין הארט מציג את השיר השני, ״Earned It״ בביצוע The Weekend, מתוך ״50 גוונים של אפור״.

מערכון של כריס רוק עם צוי קולנוע שחורים אמיתיים מהרחוב, שלא ראו אף אחד מהסרטים הלבנים המועמדים, אבח אהבו מאוד את ״קומפטון״.

5:28. פטרישה ארקט,שזכתה באוסקר המשנה לפני שנה על ״התבגרות״, עם פרס לשחקן המשנה.

שחקן משנה:

מארק ריילנס, ״גשר המרגלים״.

ההפתעה השניה של הערב, וזו השבאפט״א רמז לנו עליה. מארק ריילנס מנצח את הפייבוריט סילבסטר סטאלון, ומזכיר לנו שלא תמיד קאמבק עובד. ראו מקרי מיקי רורק ומייקל קיטון, שהיו פייבוריטים והפסידו.

לואי סי.קיי (הפתעה נעימה) עם פרס הסרט התיעודי הקצר. ״זה הפרס האהוב עליי״, הוא אומר ואיכשהו זה נשמע אמין לחלוטין. ״האנשים שעושים סרטי תעודה לא יעשו סרט בחיים שלהם. הם חוזרים הביתה בהונדה סיוויק. הפרס הזה ישנה את חייהם״. מדהים שגם באוסקרים לואי סי.קיי מצליח להגיד את הדברים הכי נבונים ומצפוניים:

לואי: ״והאוסקר הולך ל׳מקס הזועם׳?, אה לא״.

סרט תיעודי קצר:

״נערה בנהר״.

סרט על נערה פקיסטנית שנורתה בפניה על ידי בני משפחתה, שניסו לרצוח אותה על כבוד המשפחה, ושרדה. הסרטים על קלוד לנצמן ושל נעמי טליתמן לא זכו.

כריס רוק עם בדיחה גזענית אבל עם פאנץ׳ מוצלח:

דייזי רידלי (״מלחמת הכוכבים, הכוח מתעורר״) ודב פאטל עם פרס הסרט התיעודי הארוך.

סרט תיעודי:

״איימי״

אסיף קפדיה זוכה. כלומר, בסרט הקצר זכתה במאית ממוצא פקיסטני ובסרט התיעודי הארוך זכה במאי בריטי ממוצא הודי.

וופי גולדברג מציגה קעים מהטקס להענקת אוסקרים של כבוד שהתקיים בנובמבר, וכך גם ספייק לי, שהחרים את הטקס, מקבל סאונד-בייט בשידור החי. מבין שלושת הזוכים, רק ג׳נה רולנדס הגיעה לאוסקרים. דבי ריינולדס חולה מאוד וספייק לי מחרים את הטקס.

אחרי וופי גולדברג עולה לואיס גוסט ג׳וניור. קווינסי ג׳ונס בדרך גם. המסר ברור: שחורים זכו באוסקר.

דייב גרוהל שר ״בלאקבירד״ של הביטלס על רקע מונטאז׳ של אלה שמתו השנה, ביניהם שנטל אקרמן, תיאודור ביקל, רוברט לוג׳יה, מורין אוהרה, עומר שריף, אטורה סקולה, אלן ריקמן, הסקל ווקסלר, ריצ׳רד קורליס, אלכס רוקו, דאגלס סלוקומב, ג׳יימס הורנר, ברוס סינופסקי, אלברט מייזלס, מליסה מתיסון, ריצ׳רד גלצר, וילמוש זיגמונד, לנארד נימוי.

מתברר שבמהלך הטקס כריס רוק הצליח לגייס 65,000 דולר לארגון הצופים של בתו.

ג׳ייקוב טרמבליי (״חדר״) ואברהם אטאח (״חיות ללא לאום״), שני ילדים ששיחקו השנה בסרטים, עם פרס הסרט העלילתי הקצר. ג׳ייקוב לכריס רוק: ״היית נהדר ב׳מדגסקר׳. הוא היה הזברה. הוא קורע מצחוק״.

סרט קצר:

״המגמגם״. בנג׳מין קלירי ביים.

סופיה ורגרה ביונג הון-לי עם פרס הסרט הזר.

סרט זר:

״הבן של שאול״ (הונגריה). בימוי: לזלו נמש.

זו הזכייה השניה של הונגריה באוסקר. תזכורת: הסרט התחיל את דרכו בחממת התסריטים הבינלאומית של סם שפיגל בירושלים ועם קובי גל-רדאי, עורך התסריט.

6:10: סגן הנשיא של ארצות הברית, ג׳ו ביידן, עולה להציג את ליידי גאגא, מתוך סרט תיעודי העוסק בתקיפות מיניות בקולג׳ים ומבקש מכל הצופים להתחייב לעצור כל מקרה שבו לא ניתנה, או לא יכולה היתה להינתן, הסכמה לאקט מיני. הוא ביקש מכל הצופים להיכנס לאתר הזה.

השיר של ליידי גאגא, שהעלה לבמה ניצולות של תקיפה מינית, סוחט דמעות מהקהל ומסתיים בתשואות בעמידה.

קווינסי ג׳ונס (זוכה האוסקר על ״הצבע ארגמן״) ופארל וויליאמס עם פרסי המוזיקה.

פסקול:

אניו מוריקונה, ״שמונת השנואים״

זו המועמדות השישית, אבל האוסקר הראשון לאחד המלחינים הגדולים בתולדות הקולנוע (שכבר זכה באוסקר לשם כבוד לפני 13 שנים). מוריקונה כבר בן 87, ועלייתו לבמה מניבה תשואות בעמידה. מוריקונה נואם באיטלקית ובנו מתרגם לאנגלית. ״אני מודה לשאר המועמדים, ובעיקר לג׳ון וויליאמס הנכבד״. אניו מוריקונה הפסיד את פרס הסזאר לפני יומיים, על סרט אחר שהלחין.

קומון וג׳ון לג׳נד, שזכו לפני שנה באוסקר על השיר ל״סלמה״, עם פרס השיר.

שיר:

״Writing's on the Wall״, סם סמית (מתוך ״ספקטר״).

תזכורת לעצמי בהימורים הבאים: הלהיט הכי גדול יזכה. סם סמית: ״קראתי מאמר מאת סר איאן מק׳קלן שכתב שמעולם לא זכה באוסקר גבר הומו מחוץ לארון. אני לא יודע אם זה נכון, אבל אם כן אני מקדיש לקהילה הלהטב״ית, בתקווה שיום יבוא ונהיה שווים״.

כריס רוק, אחרי סם סמית: ״אין לי בדיחה כאן. אני לא רוצה להסתבך״. מה שמזכיר: הקהילה השחורה מדברת המון על גזענות, אבל שימו לב להומופוביה. השיר של אנהוני (אנטוני הגרטי) נחתך מהטקס, כי אפילו המפיק השחור של הטקס מתקשה כנראה להתמודד עם זמרת טרנסג׳נדרית בפריים-טיים.

אוליביה וויילד וסשה ברון כהן מציגים קטעים מתוך ״חדר״ ו״ברוקלין״. סשה ברון כהן עולה בתור עלי ג׳י, שמקדיש את הנוכחות שלו לאחיו השחקנים השחורים: אידריס אלבה ודארת ויידר.

6:30. השעה האחרונה של הטקס מתחילה. בימוי, משחק וסרט וזהו.

ג׳יי.ג׳יי אברמס עם פרס הבימוי. בדרך הזוכה משנה שעברה מעניק את הפרס, אלא שבשנה שעברה זכה אלחנדרו גונסלס איניאריטו, שיכול בהחלט לזכות גם השנה, אז דיסני הקפיצה את הבמאי של ״מלחמת הכוכבים״.

בימוי:

אלחנדרו גונסלס איניאריטו, ״האיש שנולד מחדש״

זה האוסקר הרביעי שלו, והשני ברציפות כבמאי. איניאריטו הוא אחד משלושה במאים בתולדות הוליווד שזכו שנתיים ברציפות.

אדי רדמין, שזכה בפרס השחקן לפני שנה, עם פרס השחקנית.

שחקנית:

ברי לרסון, ״חדר״

טעויות עד כה בתחזיות: שחקן משנה, אפקטים, סרט תיעודי קצר, סרט קצר, שיר, מיקס סאונד.

ג׳וליאן מור, שזכתה לפני שנה, עם פרס השחקן.

שחקן:

ליאונרדו דיקפריו, ״האיש שנולד מחדש״

אפקט ליאונרדו. מעולם לא היה לי כזה טראפיק באתר כמו ברגע הזה. אני מקווה שהוא לא יקרוס.

דיקפריו נראה באמת מאושר והוא זוכה לתשואות בעמידה. אחרי התודות, דיקפריו מקדם את נושא התשוקה שלו, שינוי האקלים ואת זכויות האוכלוסיות הילידיות. ״בואו לא ניקח את כוכב הלכת הזה כמובן מאליו. אני לא לוקח את הערב הזה כמובן מאליו״.

מורגן פרימן עם פרס הסרט. האם ״האיש שנולד מחדש״ ישלים את הסחיפה, או שתהיה הפתעה?

הסרט:

״ספוטלייט״

!!! וואו. איזו הפתעה. שוק. כל התחזיות קרסו. לא ״האיש שנולד מחדש״ ולא ״מכונת הכסף״. זה באמת סיום מפתיע. שימו לב: סטיב גולין, המפיק של ״ספוטלייט״, גם הפיק את ״האיש שנולד מחדש״, שני הסרטים צולמו בקנדה במקביל.

הכותרת של הבוקר: שני סרטים של מייקל קיטון זוכים שניים ברציפות. ואכן, האקדמיה בסוף התקמצנה לתת לאיניאריטו שני אוסקרים לסרט ברציפות.

נושאים: בשוטף

26 תגובות ל - “לייב בלוג: אוסקר 2016, דקה אחרי דקה (רשימת הזוכים המלאה)”

  1. JNH 29 פברואר 2016 ב - 3:31 קישור ישיר

    טוב, כמו בכל שנה, אם מישהו מוצא לינק לצפייה ישירה, נא לחלוק. תודה.

  2. איתן 29 פברואר 2016 ב - 3:55 קישור ישיר

    כריס רוק במונולוג חד ומצחיק. יהיה מעניין
    התודות שרצות בתחתית המסך זה חידוש מגוחך
    והסרט שיצוות את ראסל קרואו וריאן גוסלינג ויגיע בהמשך השנה נראה מסקרן (שיין בלאק מביים)

  3. איתן 29 פברואר 2016 ב - 4:06 קישור ישיר

    אני לא יודע כמה ממה ששרה סילברמן אמרה היה מתוסרט. היא גדולה. והיא גם היתה מצוינת השנה בסרט זניח שנקרא "אני מחייכת חזרה".

  4. איתן 29 פברואר 2016 ב - 4:13 קישור ישיר

    היא מוכשרת הויקאנדר הזו, אבל שוב, שחקנית שזוכה על הסרט הלא נכון

  5. אידנס 29 פברואר 2016 ב - 4:33 קישור ישיר

    השחקנית שהחליפה את הדב היא לזלי ג'ונס מSNL ומכסחי השדים החדש, ולא מכתום הוא השחור. לא כל השחורים הם אותו דבר.

  6. איתן 29 פברואר 2016 ב - 4:45 קישור ישיר

    פרס העריכה הפתיע אותי. לא בטוח שזה חדשות טובות ל"מקס הזועם" להמשך הערב, אבל אני חושב שזה חדשות רעות ל"מכונת הכסף"

  7. עידו 29 פברואר 2016 ב - 4:50 קישור ישיר

    סשיר זמאטה לא משחקת ב״כתום הוא השחור החדש״; היא ב-SNL.

  8. עידו 29 פברואר 2016 ב - 4:53 קישור ישיר

    והקטע עם טינה פיי וסטיב קארל הוא נקודת האור הקומית היחידה עד כה. כריס רוק מאוד חד אבל לא ממש מצחיק.

    • JNH 29 פברואר 2016 ב - 5:06 קישור ישיר

      כריס רוק טרחן, כמה אפשר לדבר על נושא הגיוון הגזעי. מילה אחת הוא לא אמר על הסרטים והמועמדים עצמם. ובנוסף הוא לא מצחיק.

  9. גל 29 פברואר 2016 ב - 5:15 קישור ישיר

    סילבסטר סטאלון לא יכול לקחת אוסקר על משחק. אם כן זה לילה שאני אספר עליו לנכדים שלי

    • איתן 29 פברואר 2016 ב - 5:21 קישור ישיר

      ראית את "קריד"? הוא מצוין שם (אבל אני בעד מארק ריילנס מ"גשר המרגלים")

      ולגבי כריס רוק: אני חושב שהוא לא רע בכלל. סאטירה לא חייבת להיות מצחיקה, אתם יודעים.

    • JNH 29 פברואר 2016 ב - 5:23 קישור ישיר

      איתן – סאטירה אולי לא, אבל הנחיה של אוסקר כן חייבת.

  10. איתן 29 פברואר 2016 ב - 5:37 קישור ישיר

    מארק ריילנס הוביל בהתחלת המירוץ, ואז סטאלון עבר אותו. מה שמוכיח שלא תמיד מומנטום עובד (זה קרה גם לשון פן עם "מילק").

  11. איתן 29 פברואר 2016 ב - 5:41 קישור ישיר

    לא ראיתי את הדוקו הקצר הזה, אבל אני חושב שעכשיו ראיתי את המנחה של האוסקר בשנה הבאה (והוא הדבר הכי טוב ב"טרמבו")

    • (נחוץ) 29 פברואר 2016 ב - 6:20 קישור ישיר

      קרנסטון היה הדבר הכי טוב ב"טראמבו". לואי סיקיי… לוהק לא נכון ועשה הרבה, אבל הוא פשוט לא שחקן כזה טוב.

  12. שלו 29 פברואר 2016 ב - 5:50 קישור ישיר

    מילה קטנה לגבי גשר המרגלים- וקשה לי מאוד להגיד את זה- אבל זה פשוט לא סרט טוב. התסריט הכי קלוש וצפוי שיכל להיות ושפילברג לצערי נמצא בערוב חייו בקולנוע. הוא מביים במינימום כוח, נותן לצוות הותיק שלו להוציא משהו מהנרטיב הצפוי עד עייפה הזה של טום הנקס עושה את טום הנקס.
    לבלוט בסרט כזה זו מלאכה פשוטה מאוד לשחקן טוב, בטח על רקע הנקס. וזה בדיוק מה שעשה ריילנס. לא אומר שלא שיחק טוב, אבל הוא לא הבריק. פשוט שיחק, בניגוד לשאר הקאסט.

  13. JNH 29 פברואר 2016 ב - 6:00 קישור ישיר

    איך פספסו את ההזדמנות לעשות את מונטאז' המתים השנתי עם Legends of the Fall של ג'יימס הורנר. מטומטמים.

  14. איתן 29 פברואר 2016 ב - 6:02 קישור ישיר

    היה לא רע, הקאבר הזה ל"בלאקבירד", אבל פול מקרטני עוד חי, לא? אי אפשר היה להביא אותו לאוסקר?

  15. איתן 29 פברואר 2016 ב - 6:34 קישור ישיר

    ואני הייתי בטוח שאם סשה ברון כהן יגיש פרס השנה, הוא יעלה על הבמה בתחתונים. זה מה שהוא לובש בחלק לא קטן מ"גרימסבי". אבל הוא ממחזר את "עלי ג'י". זה בסדר. גם "גרימסבי" הוא סרט די ממוחזר.

  16. JNH 29 פברואר 2016 ב - 6:36 קישור ישיר

    קווינסי ג׳ונס לא זכה באוסקר על ״הצבע ארגמן״. ג'ון בארי זכה באותה שנה.
    והזכיה של אניו מוריקונה היא רגע השיא של הטקס מבחינתי. גם אם אני לא חושב שהפסקול שלו לשמונת השנואים היה מהגדולים השנה, הגיע הזמן שהגאון הזה יקבל אוסקר, ולו בתור פיצוי רטרואקטיבי על שנים של התעלמות מצד האקדמיה.

  17. אלי 29 פברואר 2016 ב - 6:48 קישור ישיר

    יאיר, האתר לא מתרפרש.
    נעצר בלובצקי. וזהו
    🙁

  18. איתן 29 פברואר 2016 ב - 7:09 קישור ישיר

    אהבתי את "ספוטלייט", אבל לא עד כדי כך שהייתי מעניק לו אוסקר. סיום קצת מאכזב בשבילי לטקס לא רע ומעניין למדי. הייתי בעד "האיש שנולד מחדש" שלקח בימנוי ושחקן וצלם. גם משהו.
    היו אינספור טריילרים במהלך הפסקות הפרסומות לסרטים שהוט ישדרו ביום האשה בקרוב. "ארין ברוקוביץ'", "ההחלפה" (סרט אדיר של קלינט איסטווד. מה שמזכיר לי: יש לו סרט חדש ומסקרן השנה. עם טום הנקס. באוסקר בשנה הבאה?), ו…"האשה בזהב". לא ממש הולך ביחד.

  19. מלי 29 פברואר 2016 ב - 11:27 קישור ישיר

    אני שמחה! הכי מגיע ללאונרדו לזכות בפרס האוסקר!
    הוא שחקן מצויין ומוכשר מגיל ממש צעיר.
    כל הכבוד דיקפריו! כל הכבוד!

  20. עמית 29 פברואר 2016 ב - 11:41 קישור ישיר

    בהקשר לא קולנועי:
    ליידי גאגא משלימה טריפל עם הופעה על שלוש הבמות הנחשבות בעולם בתוך חודש בלבד: באוסקר, בגראמיז ובסופרבול.
    עם תשבוחות על ההופעה שלה בכל אחד מן הטקסים. ולחשוב שנטו לזלזל בה.

  21. שלומי 1 מרץ 2016 ב - 13:08 קישור ישיר

    האם יתכן שמקס הזועם יכל לזכות בעוד פרסים לולא עורר (אולי) הצבעה מחאתית נגדו?
    http://www.holesinthenet.co.il/holesinthenet-media-story-179955


השאירו תגובה