11 יוני 2010 | 12:36 ~ 17 תגובות | תגובות פייסבוק

סרנדיפיטי

"קראטה קיד" החדש יוצא באמריקה השבוע, והחבר'ה המצחיקים ב-Funny Or Die קלעו בול עם הסרטון החדש שלהם, העוסק בקריירה של ראלף מאצ'יו, הקראטה קיד הקודם. מאציו עצמו משתתף בפארודיה העגומה על הקריירה שלו, שנהרסה בגלל שהוא היה… נחמד מדי. מולי רינגוולד וקווין קונלי ("הפמליה") משתתפים גם, בתפקיד עצמם. ארבע דקות מצחיקות (שאני לא יכול לאמבד לכם כאן).


================


ניקי פינק חזרה השבוע לעבודה אחרי חופשת מחלה ארוכה בעקבות ניתוח שעברה, והיא מפגיזה עם אייטם ניקי-פינקי משובח: איך קרה שלקח ל"צוות לעניין" עשר שנים ו-11 תסריטאים כדי להפוך מסדרת טלוויזיה לסרט קולנוע, ואיך כל זה קשור לכישורי הניהול (כלומר, השקרים) של מפיק הסרט. אני מניח שהמון סרטים שמושקע בהם הרבה כסף עוברים תהליך דומה של לשכור אנשים ואז לפטר אותם, ותמיד יהיו את אלה שמרגישים פגועים וגזולים שיישמחו ללכלך, אז אני לא בטוח עד כמה הסיפור של "צוות לעניין" יוצא דופן (אם כי הרעיון של מפיק הסרט, לפני כמה שנים, למחוק מהסרט את ההומור ולהפוך אותו לסרט מחוספס בסגנון סרטי ג'ייסון בורן הוא סוג של פיליטון קומי מצחיק למדי על האופן שבו מפיקים הוליוודים לפעמים נעים ברוח ולא מבינים את הפרויקט שאותו הם מנסים להרים). אבל תמיד מרתק אותי לקרוא את הסיפורים העסיסיים האלה על האופן שבו הוליווד מנהלת את עצמה, וכמה השקעה, כסף, שנים ועצבים מושקעים בסרטים שנראה מבחוץ כאילו הם אולתרו ברגע. האמת, הדיווח הזה דווקא גורם לי סקרנות לראות את הסרט, כדי לדעת האם בסופו של דבר רואים את כל המלחמות-שמאחורי-הקלעים האלה על המסך. כי אם לא, ואם הסרט גם יכניס כסף נכבד, השיטה הזאת תימשך.


ובכל מקרה, לאמריקאים יש בסוף השבוע הזה גם רימייק ל"קראטה קיד" וגם סרט על פי הסדרה "צוות לעניין". קצת תחושה כאילו כל העולם נדחף לטארדיס ושוגרנו ל-1984, לא?



=============


הנה אייטם נורא משונה מהחדשות המקומיות בפנסילבניה. האם אנחנו מוקסמים מאייטמים כאלה כי זה מזכיר לנו קולנוע? או אנחנו מוקסמים מקולנוע כי הוא בסרטים סיפור נדיר ויוצא דופן כזה, הוא עניין שבשגרה. והאמת, זה ממש נון-סיפור, אלא פשוט רגע קטן בו בני אדם מרגישים שמישהו שם למעלה מחייך אליהם. האייטם: בני זוג שנפגשו והתאהבו במקום העבודה, עברו על תמונות שלהם רגע לפני החתונה, וגילו שהוא צולם ברקע של תמונה שלה מביקור בדיסנילנד. כלומר, שעשרות שנים לפני שהם נפגשו, הם חלפו זה מאחורי זו. זה מילא, זה בטח קורה המון (אולי לא כל כך רבה כשאחת אמריקאית והשני קנדי, אבל בישראל זה קורה המון), מה שמקסים פה – וזה מה שהפך את זה לאייטם משודר – זה שזה מתועד בצילום. אז ניוז זה לא. אבל נקודת מוצא לקומדיה רומנטית סכרינית? בהחלט יתכן.



=================


"האפינגטון פוסט" חושף: המקור לראנינג-גג ב"המשרד" ("זה מה שהיא אמרה") הוא בדיחה שסיפר לראשונה אלפרד היצ'קוק ב-1929. או, לפחות, שהפעם הראשונה שהבדיחה הזאת תועדה היא בטסט סאונד של היצ'קוק לפני צילומי סרטו "סחיטה".

נושאים: בשוטף

17 תגובות ל - “סרנדיפיטי”

  1. זוהר 11 יוני 2010 ב - 12:46 קישור ישיר

    וואו, הסרטון של Funny or die ממש מתוק!

    -"I don't wnat you to have a nice day! have a bad day!"

  2. אורון 11 יוני 2010 ב - 13:06 קישור ישיר

    "קרטה קיד", "צוות לעניין", "סיוט ברחוב אלם" ואפשר להוסיף גם את "הטורף" – אלה הפוסטרים בקולנוע גת. אני לא ממש בטוח מה השנה עכשיו, אבל 2010 היא לא. כתבתי על כך, לא משועשע מהעניין, בביקורת שלי על הפרדי קרוגר החדש (ניק-לינק)

  3. דין 11 יוני 2010 ב - 13:19 קישור ישיר

    אופ-טופיק מוחלט: ראיתי אתמול את "צעצוע של סיפור 3", וחשבתי שיעניין אתכם לדעת שהוא מבריק ומרגש לא פחות מהיצירות האחרות של פיקסאר.

  4. דרורית 11 יוני 2010 ב - 13:55 קישור ישיר

    באמת סרטון ענק.
    he wanted to change the name into the smile bunch.
    פשוט גדול.

  5. אני 11 יוני 2010 ב - 16:25 קישור ישיר

    טוב באמת שאתה בעניינים מר רווה. חפש את HAPPY CAMPERS עם ברד רנפרו ז"ל מלפני 9 שנים. גם שם יש את סיפור דומה בסאב פלוט.

  6. רותם 11 יוני 2010 ב - 16:55 קישור ישיר

    יש "בעיה" אחת עם הסרטון של "פאני אור דיי"- ראלף מאצ'ו לא היה ילד כוכב, הוא היה בן 23 כשהוא כיכב בקראטה קיד הראשון. אולי הוא פשוט שחקן לא טוב?
    זה ד"א מה שמעניין אותי ברימייק- כמה שזה ישמע מופרך: הפעם הגיבור הוא ילד בן עשר, או לפחות השחקן שמגלם אותו. די מעניין.

  7. indie 15 יוני 2010 ב - 3:54 קישור ישיר

    לא חייב להיות קומדיה רומנטית סכרינית. יכול להיות גם סרט סטודנטים קצר וחמצמץ:
    http://www.youtube.com/watch?v=Ka1Eg0CjanY

    נתקלתי בסרט הזה השבוע לגמרי במקרה, וכמובן בלי שום קשר לאייטם, כשצפיתי ב"זרים" הישראלי (הקצר) והמשכתי לשוטט בעקבותיו ביו טיוב, מה שגורם לי לחשוב שגם יו טיוב – אולי יותר מהקולנוע – הופך צירופי מקרים לעניין שבשגרה.

  8. Jodee Ruf 7 דצמבר 2010 ב - 0:42 קישור ישיר

    Only want to say your article is as tonishing. The lucidity in your post is simply striking and i can assume you are an expert on this field. Well with your permission allow me to grab your rss feed to keep up to date with incoming post. Thanks a million and please keep up the a uthentic work. Anunturi Romania

  9. Janeen Harkcom 7 דצמבר 2010 ב - 2:07 קישור ישיר

    Spot on with this write-up, I really believe this website needs more consideration. I'll most likely be back to study much more, thanks for the information.

  10. colon cleanse 7 דצמבר 2010 ב - 6:22 קישור ישיר

    Is anyone else getting a javascript error?

  11. tweet-attacks-review 8 דצמבר 2010 ב - 0:23 קישור ישיר

    wow what a powerful article added to reddit thankx

  12. free text message 8 דצמבר 2010 ב - 0:40 קישור ישיר

    Well I definitely enjoyed studying it. This subject provided by you is very helpful for good planning.

  13. top movies 16 ינואר 2011 ב - 23:13 קישור ישיר

    I like what you guys are up also. Such smart work and reporting! Carry on the excellent works guys I have incorporated you guys to my blogroll. I think it'll improve the value of my site 🙂

  14. Electronic Pipe 30 ינואר 2011 ב - 18:59 קישור ישיר

    This is very interesting, You are a very skilled blogger. I've joined your feed and look forward to seeking more of your great post. Also, I have shared your web site in my social networks! – E Cigaretteshttp://www.ecigator.com . . .

  15. search pdf engine 31 ינואר 2011 ב - 10:57 קישור ישיר

    Apple now has Rhapsody as an app, which is a great start, but it is currently hampered by the inability to store locally on your iPod, and has a dismal 64kbps bit rate. If this changes, then it will somewhat negate this advantage for the Zune, but the 10 songs per month will still be a big plus in Zune Pass' favor.

  16. Olaf 4 פברואר 2011 ב - 17:23 קישור ישיר

    You really make it seem so easy with your presentation but I find this topic to be really something which I think I would never understand. It seems too complicated and very broad for me. I am looking forward for your next post, I will try to get the hang of it!

  17. John Cook 5 פברואר 2011 ב - 22:25 קישור ישיר

    Good luck getting people behind this one. Though you make some VERY fascinating points, youre going to have to do more than bring up a few things that may be different than what weve already heard. What are trying to say here? What do you want us to think? It seems like you cant really get behind a unique thought. Anyway, thats just my opinion.


השאירו תגובה