22 אוגוסט 2010 | 23:53 ~ 9 תגובות | תגובות פייסבוק

אייקון חשוף

אם זה יום ראשון זה אומר שהגיעה העת לקבל את דיווח הקופות השבועי של "זוהי סדום". ועל פי מפיצי הסרט, נכון לאתמול (מוצ"ש) הסרט מכר כבר 309,444 כרטיסים. כלומר, מאה אלף כרטיסים בשבוע השלישי שלו. צריך לזכור שביום רביעי הבא קהל היעד של הסרט חוזר לבית הספר, אז יש לסרט עשרה ימים אחרונים בהם הוא יוכל לשאוף למספרים האלה (לפחות עד החופשה הבאה, בסוכות). אבל בשלב הזה, "זוהי סדום" הוא עדיין רק הסרט השלישי הכי קופתי של שנת 2010, אחרי "שרק לנצח" ו"צעצוע של סיפור 3 ", שמכרו בינתיים באיזור ה-380,000 כרטיסים.



==============



בזכות העירנות של סטיבי בתגובות גילינו שתוכניית ספטמבר של סינמטק תל אביב למעשה חושפת את תוכניית אייקון (שיתקיים בסוכות, מ-25 בספטמבר) לפני שאנשי יחסי הציבור של הפסטיבל הספיקו להוציא הודעה מסודרת לעיתונות. הנה הרשימה המלאה. ההיי-לייטס:



סרט הפתיחה: "סקוט פילגרים נגד העולם" (אמרתי לכם!). סרט הנעילה: "מר נובודי" של ז'אקו ואן-דורמל. וגם "טורפים" של נמרוד אנטל; "צמא", סרט הערפדים של פארק צ'אן-ווק; "Suck", סרט ערפדים קנדי (עם איגי פופ בתפקיד אורח); "ספלייס", סרטו החדש של ויצ'נזו נטלי ("קיוב"), "פנדורום", סרט המדע בדיוני של כריסטיאן אלוורט (שיהיה אורח הפסטיבל, בדיוק כשסרטו "תיק 39", עם רנה זלווגר, ייצא מגניזה בת כארבע שנים ויופץ באמריקה).



הפסטיבל מבטיח גם בכורות ישראליות ל"כלבת", סרט האימה הישראלי הראשון ול"Another World", סרט הזומבים הישראלי הראשון.




צריך לזכור שעד שאייקון ייפתח, גם "פיראנה 3D" של אלכנסדר אז'ה וגם "האויב שבפנים 4 " (בתלת מימד) של פול וו.ס אנדרסון ייצאו בארץ, כך שצפויים לנו חגים מלאי סרטי ז'אנר (אימה ומד"ב). יאמי.


============



ועוד בענייני קופות, הפעם באמריקה: כשבודקים את נתוני הקופה של סוף השבוע האחרון על פי ממוצע ההכנסות פר-אולם, שני הסרטים במקום הראשון הם סרטי התעודה הכי מדוברים של העונה באמריקה: במקום הראשון – "הסיפור של טילמן" של אמיר בר-לב, ובמקום השני "שתיקת הארכיון" של יעל חרסונסקי. שניהם הופצו בארבעה בתי קולנוע בלבד.


==============


אן תומפסון מדווחת: אולפני פרמאונט נתנו אור ירוק להפקת "קרוב להפליא ורועש להחריד", העיבוד הקולנועי לספרו של ג'ונתן ספרן פויר. כל הצוות כולו זועק אוסקרים מהראשון עד האחרון: הבמאי הוא סטיבן דולדרי, שהיה מועמד לאוסקרים על על "בילי אליוט", "השעות" ו"נער קריאה"; התסריטאי הוא אריק רות, שזכה באוסקר על "פורסט גאמפ"; השחקנים הראשיים הם זוכי האוסקר טום הנקס וסנדרה בולוק; והמפיק הוא סקוט רודין, שזכה באוסקר על "לא ארץ לזקנים" וינסה לעשות את זה שוב השנה עם "הרשת החברתית" של דיוויד פינצ'ר ועם "True Grit" של האחים כהן.


נושאים: בשוטף

9 תגובות ל - “אייקון חשוף”

  1. סטיבי 23 אוגוסט 2010 ב - 0:16 קישור ישיר

    "בכורות ישראליות"="אירועי חשיפה". לא הקרנת הסרטים.
    .
    .
    "דרמה אישית ומרגשת" זה תיאור רע מאוד של "מיסטר נובודי", פשוט כי זה נשמע כמו דרמה קיטשית ולא מעביר בכלל את האופי המד"ב/פנטזיה/פילוסופיה של הסרט. סתם, שייתנו רמז לצופים על סוג הסרט שהם באים לראות. כנראה סומכים על כך שמי שבא לפסטיבל יידע לחפש לבד?
    (וגם בתקווה יתקנו את שגיאות הדפוס בטקסט)

  2. Eran 23 אוגוסט 2010 ב - 0:57 קישור ישיר

    תגידו לי, התרגום ל"סקוט פילגרים נגד העולם" כבר סגור או שיש מצב ל"חלוץ סקוטי נגד העולם" או "אקסים לכל הרוחות" או משהו?

  3. באנדר 23 אוגוסט 2010 ב - 8:10 קישור ישיר

    אפשר כבר להזמין כרטיסים לאיקון?

  4. דודי 23 אוגוסט 2010 ב - 9:20 קישור ישיר

    מעניין שזוהי סדום שומר על ממוצע של 100,000 איש לשבוע באופן קבוע מאז הבכורה. זה נראה כאילו הוא הולך לעבור את החצי מיליון צופים בלי יותר מדי בעיות.

  5. רז-ש 23 אוגוסט 2010 ב - 10:48 קישור ישיר

    למדתי על קיומו של true grit רק ביום שישי האחרון, ומאז אני נורא מתרגש. זה בקלות סרט 2010 שאני הכי מחכה לו. משהו בקונספט, בשחקנים ובאחים כהן נראה כל כך מתאים שזה מלהיב.

  6. איתן 23 אוגוסט 2010 ב - 11:15 קישור ישיר

    "שתיקת הארכיון" – נדמה ש"חיים יקרים" של שלומי אלדר מדביק את הפער, והוא כבר לא הזוכה הבטוח (באופיר), ו/או מועמד אפשרי יחיד לאוסקר. HBO רכשו את "חיים יקרים", ויפיצו אותו בקרוב.

    דיויד פינצ'ר – הייתי לוקח את הביקורות שקראת אתמול בעבון מוגבל. עם פרסום הכתבה הזו
    http://www.themarker.com/tmc/article.jhtml?ElementId=skira20100823_1185824&from=haaretz

    בדה-מרקר היום, נראה לי שמדובר פה במסע יחסי ציבור מתוזמן ומנוהל בצורה מדויקת ע"י יחצ"ן יעיל.

    ==============

    רוה לאיתן: לגבי האופיר – המאבק בין "חיים" ל"ארכיון", אכן צמוד מאוד, אבל בינתיים יש עדיין יתרון ל"ארכיון", אבל זו בהחלט קטגוריה שעשויה לספק הפתעה. לגבי האוסקר: כדי שסרט תיעודי יהיה זכאי להתמודד באוסקרים הוא צריך לצאת להפצה מסחרית בבתי הקולנוע עד 30 בספטמבר. אם זה יקרה ל"חיים יקרים", יש לו סיכוי. אבל לרוב HBO קונים סרטים להקרנה בטלוויזיה ולא בבתי הקולנוע (ע"ע "גוגל בייבי").

  7. איתן 23 אוגוסט 2010 ב - 11:42 קישור ישיר

    קרא את הפסקה הראשונה בלינק הזה
    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3941505,00.html

    HBO מכירים את החוקים, והם מתככונים לעמוד בהם.

  8. Coupon Codes 28 ינואר 2011 ב - 2:46 קישור ישיר

    Thanks for every one of your efforts on this website. Betty loves doing investigation and it is simple to grasp why. A lot of people know all relating to the compelling form you make effective tricks on the blog and foster response from some others on this point then our own simple princess is discovering a whole lot. Take advantage of the rest of the year. You are always conducting a useful job.

  9. Marina Kuzmish 4 פברואר 2011 ב - 5:55 קישור ישיר

    I definitely appreciate this post. We require extra individuals like you bringing value to the community. Can I put this post on my blog? I'd give you credit and link back of course.


השאירו תגובה