17 מאי 2011 | 11:58 ~ 3 תגובות | תגובות פייסבוק

איימי מאן בבית הלבן


 

 

בשבוע שעבר אירחו מר וגברת אובמה אירוע משוררים בבית הלבן שהיה מורכב משני חלקים. בצהריים נפגשו המשוררים המוזמנים עם תלמידי בית ספר וענו לשאלותיהם; ובערב, באירוע רשמי יותר – ובנוכחות הנשיא והגברת הראשונה – הם הקריאו משיריהם. מתוך מחשבה שגם במוזיקה הפופולרית יש שירה, ולא רק אצל "משוררים", הבריק שם מי שהבריק והזמין לאירוע גם את איימי מאן ואת הראפר קומון. הזמנתו של קומון לבית הלבן עוררה מחלוקת מצד רשת פוקס, שגררה תגובה נורא מצחיקה מצד ג'ון סטיוארט (וזה הפאנץ' ליין שלו. חובה!). אבל על איימי מאן איש לא דיבר. לכן מזל שאני עוקב אחר הפיד הנפלא שלה בטוויטר ממנו למדתי על כך.

 

הישר מאתר הבית הלבן: זה האירוע עם התלמידים. וזה האירוע החגיגי והרשמי בערב. אבל אני פשוט גזרתי את הקטע הנ"ל של איימי מאן, והעליתי ליו-טיוב. נראה לכם שאובמה יכעס? מישל אובמה, שנכחה בתחילת המפגש, לא נשארה לחלק של מאן שהיה בסוף האירוע. היא שרה את "Save Me", שהופיע גם בפסקול "מגנוליה", וגם עונה על 2-3 שאלות בסוף. חיבבתי את תשובתה של מאן לשאלה "למה עברת הפאנק לפולק". ותשובתה, בתמציתיות היא משהו כזה: א. למדתי לנגן. ו-ב. גיליתי שיש לי רגשות שאני רוצה לשיר עליהם. שני דברים שאין מה לעשות איתם בפאנק.

 

אגב, לא נראה שונה במיוחד מהאירוע של האחים כהן באוניברסיטה, אה?

3 תגובות ל - “איימי מאן בבית הלבן”

  1. סטיבי 17 מאי 2011 ב - 13:47 קישור ישיר

    אוף טופיק: תכף מפרסמים את תוכניית פסטיבל אדינבורו (פרסמו כבר כמה מסגרות, כולל המסגרת של סרטים בריטיים של יוצרים חדשים). יהיה מעניין.

  2. רותם 17 מאי 2011 ב - 14:10 קישור ישיר

    אייס-טי בן 52? נראה טוב!

  3. X 17 מאי 2011 ב - 16:38 קישור ישיר

    ואם כבר קישורים – איימי הופיעה בביג ליבובסקי של האחים כהן, בתור אחת הניהליסטיות, זאת שחתכו לה את הבוהן.


השאירו תגובה