25 אוגוסט 2011 | 18:07 ~ 3 תגובות | תגובות פייסבוק

שני אנשים נכנסים לבר

כל הסקסטולוגיה של "מלחמת הכוכבים" – או שמה דיפטיך הטרילוגיות של "מלחמת הכוכבים" – ייצאו לראשונה בבלו-ריי בספטמבר, והשבוע הגיעה הבשורה שוברת הלב שג'ורג' לוקאס שוב מצא דרך להעסיק את עצמו והוא שוב הלך ושיחק עם הטריולוגיה המקורית. על פי "סלאשפילם" לוקאס וחבורתו הלכו והחליפו את התפקיד של יודה ב"האימפריה מכה שנית" בגרסה הדיגיטלית של יודה, כפי שנוצרה לטרילוגיה השנייה.

 

במקור, יודה היה בובה שהופעלה ודובבה על ידי פרנק אוז, האיש שגם אחראי למיס פיגי ולפוזי הדוב ב"החבובות". ובאופן מדהים, בובת הבד והלייטקס השעירה נראיתה אמינה וחיה יותר מהגרסה של יודה המונפש בטרילוגיה השנייה.

 

אני מניח שלוקאס נטרף מזה שאת סרט החבובות החדש עושים עדיין עם בובות במקום ליצור את קרמיט ושות' באנימציית מחשב ושלא נותנים לו לעבד מחדש את כל סרטי החבובות המקוריים עם חבובות דיגיטליות. ובכלל, מפעל החיים של פרנק אוז די הולך ונעלם. יודה שלו נחמק והוא כבר לא משתתף ב"החבובות" החדש.

 

הבעיה העיקרית עם חדוות השכתוב, העדכון והשינוי של לוקאס היא שבכל פעם שהוא משנה גרסה הוא מעלים מעל פני האדמה את הגרסאות הקודמות. כיום אי אפשר להשיג בדי.וי.די את הגרסה המקורית של "מלחמת הכוכבים", זו שאין בה את ג'אבה ההאט, למשל.

 

=================

 

ג'ון הווארד דיוויס, שהפיק את ארבעת הפרקים הראשונים של "הקרקס המעופף של מונטי פייתון" ובהיותו ראש מחלקת הקומדיה בבי.בי.סי הפיק את "המלון של פולטי", מת השבוע בגיל 72. דיוויס התחיל את הקריירה שלו כשחקן כשהיה ילד. הוא גילם את אוליבר טוויסט בגרסה של דיוויד לין לספר של דיקנס. אחרי שפרס מהבי.בי.סי הוא עבר לחברת "תיימז", ושם היה אחראי על יצירת "מיסטר בין".

 

===================

 

מכירים את זה שמישהו מספר בדיחה למישהו אחר באמצע סרט? אז הנה טאמבלר טרי-טרי שמרכז סצינות בהן דמויות מספרות אחת לשנייה בדיחה.

נושאים: בשוטף

3 תגובות ל - “שני אנשים נכנסים לבר”

  1. עמית איצקר 25 אוגוסט 2011 ב - 18:28 קישור ישיר

    אתה טועה יאיר. השינוי שעשו זה זהחליפו את יודה הבובה המעפנה ב"אימת הפנטום" ביודה דיגיטלי שהיה ב"מתקפת המשובטים" וב"נקמת הסית'". תודה לאל שהוא לא נגע ביודה הבובה מ"האימפריה מכה שנית". זה היה היודה הכי טוב.

  2. אסף 26 אוגוסט 2011 ב - 10:37 קישור ישיר

    אין לי בעיה עם היודה הדיגיטלי.
    סצנות הקרב בכיכובו ב"משובטים" היו אחלה.
    מהצד השני, הסצנות באימפריה (כמובן הסרט הכי טוב בסדרה) בהן לוק רץ ביערות כשעל גבו מיטלטל תיק גב בצורת יודה כבר לא עובדות לי היום.

  3. רז-ש 26 אוגוסט 2011 ב - 11:22 קישור ישיר

    אכן, כמו שאמר עמית, יודה הוחלף רק באימת הפנטום. סרט שממילא לאף אחד לא אכפת ממנו. בשלב זה ג'ורג' לוקאס לא מעז להחליף את יודה בטרילוגיה המקורית. כרגע לפחות. יכול מאוד להיות שאימת הפנטום זה הניסוי ובעתיד הלא רחוק לוקאס כן יחליף את יודה – ככה אולי בסוף לא ישאר שום חומר מקורי בסרט המקורי ובעצם יווצר לנו רימייק בהתהוות 😉


השאירו תגובה