15 ספטמבר 2011 | 17:31 ~ 3 תגובות | תגובות פייסבוק

פסטיבל חיפה מציע: כרטיסים חינם לכל הסרטים, כולל מלון

אני חייב להגיד: וואו. אם הייתי עכשיו בן 18 הייתי פשוט בוכה מהתרגשות מהמבצע הזה שיזם פסטיבל חיפה, שמציע לשני אנשים כניסה חינם לכל הסרטים פלוס מלון לעשרה ימים. הפסטיבל מחפש שני כתבי קולנוע צעירים, פריקים של קולנוע, שיתחייבו ללכת לכל הסרטים, לכל המסיבות, לכל האירועים, ולדווח מדי יום בווידיאו באתר של הפסטיבל על כל מה שקורה ("לא תאמינו! שיש קולר גמר את כל הענבים בחדר העיתונות"). אני אפילו הייתי מציע לעשות בינהם תחרות: מי מהם מצליח לשרוד עשרה ימים עם כעשרה סרטים ביום. ביום השלישי הם כבר יתחילו להיות חיוורים וכחולים בסרטונים ממחסור באור שמש וויטמין די. אבל לעכברי סרטים, זו מתנה אדירה.

 

אז מה צריך לעשות כדי לקבל תג, חדר מלון והזמנות וי.איי.פי לכל אירועי הפסטיבל (כולל מפגשים עם אורחי הפסטיבל)? לצלם את עצמכם בסרטון וידיאו בו אתם מסבירים למה אתם האנשים המושלמים למשימה, להעלות את הסרטון ליו-טיוב, ולשלוח את הלינק למייל haifafestival2011@gmail.com (עד 1.10.11).

 

 

אפשר להירשם גם דרך "וואלה", אם אין לכם בעיה עם כל התנאים המוקדמים שם.

 

ואם אתם השניים שנבחרים, הנה טיפ ממי שמגיע כבר כמה וכמה שנים לפסטיבל חיפה: יש לכם תג שמבטיח כניסה לכל ההקרנות וישיבה בשורת המוזמנים. אלא שיש הקרנות בהן אנשי הקופה שוכחים לשמור שורה פנויה למוזמנים ומוכרים לה את הכרטיסים, כך שלבעלי התגים אין איפה לשבת. ולפעמים גם שוכחים לעדכן את הסדרנים בכניסה לאולמות שיש שורה שמורה לבעלי תגים ושהם יכולים להיכנס לאולם. פסטיבל חמוד חיפה, אבל מבולגן. אז אם זו מעין משימת "הישרדות: הכרמל", גם התמודדות עם סדרנים עקשנים הם חומר לדיווח היומי. בהצלחה.

נושאים: בשוטף

3 תגובות ל - “פסטיבל חיפה מציע: כרטיסים חינם לכל הסרטים, כולל מלון”

  1. ניר 16 ספטמבר 2011 ב - 1:31 קישור ישיר

    אבל אם כבר חיפה,
    לא שכחנו את הטרנד החסכנו ששהולך וגובר בעקבות המחאה.
    כי אם כבר לינה – אז לינה בדירות של נופש
    כמו האתר של חיפה, משהו כרמלינה בכתובת של haifa-tour, כי זה יותר זול
    וגם האתר הזה, שעל הדרך ממליץ גם על מסלולים וגם על דירות נופש –
    http://www.2all.co.il/web/Sites6/DirotNofeshh/DEFAULT.asp

    כי סרטים רואים בדר"כ בלילה, אלא אם כן אתם מבקרים. לא ?

  2. אדון האופל 17 ספטמבר 2011 ב - 0:59 קישור ישיר

    האמת קצת נמאס לי מכל המבצעים האלה שבהם צריך לשכנע את השופטים למה לכם דווקא מגיע לזכות, כי האמת, אני לא חושב שדווקא לי מגיע, בטח יש אחרים שמגיע להם לפחות כמוני אם לא יותר, אני כן חושב שאוכל למלא את המשימה אם תינתן לי והייתי מאוד רוצה להיבחר, זה לא אומר שאני היחידי המסוגל לכך, אז איך לעזאזל אני אמור להסביר להם למה כדאי לבחור בי?

  3. עופר 17 ספטמבר 2011 ב - 12:01 קישור ישיר

    אחלה רעיון!! מוסיף קצת פלפל צעיר לפסטיבל..


השאירו תגובה