03 אוקטובר 2011 | 20:41 ~ 5 תגובות | תגובות פייסבוק

עדכונים מהחזית

סוני פיקצ'רס קלאסיקס קנו גם את הסרט הלבנוני, "לאן הולכים עכשיו?", שזכה בפרס חביב הקהל בפסטיבל טורונטו. החברה, שחוגגת השנה יום הולדת 20 וזוכה למחווה במהלך פסטיבל ניו יורק (אחרי מחווה במהלך פסטיבל טורונטו) כבר מייצגת את רוב הסרטים הזרים הבולטים שאמורים להתמודד זה מול זה השנה באוסקר הזר: גם הלבנוני, גם האירני ("פרידה"), גם הישראלי ("הערת שוליים") וגם הפולני ("בחשיכה"). ארבעה מחמשת הסרטים האחרונים שזכו באוסקר הזר היו שלהם. נראה שהם מבטיחים לעצמם שזה יקרה גם השנה.

 

=================

 

אינדי-ווייר בשלב זה מהמרים שהחמישייה הסופית לאוסקר הזר תהיה: לבנון, אירן, פולין, צרפת ("הכרזת מלחמה") ומקסיקו ("מיס באלה"). "הערת שוליים" לא נמצא בחמישיה, אבל כן נמצא בעשירייה.

 

=================

 

האתר "סינמה-סקופ" (אל תבלבלו עם הבלוג שלי) מתפעם מ"השוטר" של נדב לפיד, רגע לפני בכורתו בערב הנעילה של פסטיבל ניו יורק.

 

===============

 

ולכותרות בתמצית: היכונו ל"נגד כל הסיכויים", סדרת הטלוויזיה. ול"חייל אוניברסלי", סדרת הטלוויזיה.

נושאים: בשוטף

5 תגובות ל - “עדכונים מהחזית”

  1. איתן 3 אוקטובר 2011 ב - 21:10 קישור ישיר

    כשראיתי את הידיעה הזו, חשבתי: רגע, סוני צריכים לעשות הערכת מצב. קמפיין זה גם כסף. הם מתכוונים לדחוף את כל הסרטים שלהם, או שהם מתכוונים להקריב אחד ("הערת שוליים" או "לאן עכשיו") בשביל לדחוף אחר ("פרידה", או "בחשיכה")?

    ולידיעת עופר ליברגל: הטורקים החליטו בכל זאת לשלוח את נורי בילגה ג'יילאן. הוא בטוח בתשיעייה. אני סקפטי לגבי החמישייה (והוא בטוח לא זוכה)

    אגב, לגבי "השוטר": הסצינה שבה יפתח קליין, עטוף מגבת בלבד, רוקד לצלילי "רדיו חזק" של תיסלם היא בעיניי העתק מדויק של הסצינה בה שרון אלכסנדר רוקד בעירום לצלילי טראנס ב"וביום השלישי" של איבגי. שתי סצינות שמחצינות את המצ'ואיזם הניאנדרטלי. את הסרט של איבגי אהבתי. את "השוטר" לא.

  2. עופר ליברגל 3 אוקטובר 2011 ב - 21:44 קישור ישיר

    הסצנות "ביום השלישי" ו"השוטר" דומת חזותית, אך הפוכות במה שהם מנסות להעביר: בסרט של איבגי שרון אלכסנדר מצוי ברגע של טרנס פנימי ולא רק טרנס מוזיקלי, זה רגע של טירוף אישיו (ורגע קולנועי מוצלח בעיניי) ב"השוטר" זה פעולה שנועדה להרשים את אשתו , כאשר גם מאוחר יותר בסרט רואים כי הדמות שלו משתמשת בשיר הזה כאקט של חיזור.

  3. איציק 3 אוקטובר 2011 ב - 23:29 קישור ישיר

    לאיתן. שאפו על העבודה המדהימה והמושקעת עם הטריילרים לסרטים הזרים.

  4. hamlet 4 אוקטובר 2011 ב - 11:52 קישור ישיר

    Check Brutal As Hell site
    Good review of Rabies – Kalevet

  5. גיל 5 אוקטובר 2011 ב - 1:47 קישור ישיר

    הסרט הלבנוני הוא סרט עם סיפור בעל פוטנציאל חזק, פתיחה מדהימה והשאר מפוספס


השאירו תגובה