09 אוקטובר 2011 | 17:55 ~ 5 תגובות | תגובות פייסבוק

"חתולים על סירת פדלים", הטריילר

היה לנו טיזר שנון לפני כחודש וחצי, ועכשיו מגיע הטריילר בסגנון עדות הגריינדהאוס. "חתולים על סירת פדלים", קומדיית האימה המטורללת של יובל מנדלסון, נדב הולנדר ויהונתן בר-אילן (שחקן-תסריטאי-במאי, תסריטאי-במאי, תסריטאי-מפיק בהתאמה), תצא למסכים בארץ בפסח הבא, אבל ביום ראשון הקרוב הסרט יוקרן בטרום בכורה במסגרת פסטיבל אייקון בסינמטק תל אביב. ככה זה נראה:

 


 

 

כן, זה גידי גוב בתפקיד הקריין.

נושאים: בשוטף

5 תגובות ל - “"חתולים על סירת פדלים", הטריילר”

  1. גור 9 אוקטובר 2011 ב - 20:15 קישור ישיר

    זה נראה מטומטם. פשוט מטומטם.

  2. איתן 9 אוקטובר 2011 ב - 20:17 קישור ישיר

    1. הטריילר ארוך מדי. הטיזר טריילר היה מהיר יותר, מרוכז יותר, מפתה יותר.
    2. הסריטות המזויפות האלו הן גימיק שנמאס מהר.
    3. אני מניח שגידי גוב הוא ידיד המשפחה (של המושונובים). אבל הוא אף פעם לא נמאס עלי. חבל לי שהוא עושה מעט מדי סרטים וסדרות. הוא שחקן לא רע בכלל.
    4. והכי חשוב: פסח?! זה רחוק מדי. מעבר להרי החושך. חנוכה לא טוב? (תשאלו את הפפושלסים).
    5. ובסופו של דבר זה אחלה סרט. מצחיק לאללה.

  3. ציבוקא 10 אוקטובר 2011 ב - 18:35 קישור ישיר

    וואו. זה מביך. בסדר, זה מנסה להיות מא-גניב ומיוחד ושונה ואחר ובמובן מסוים זה באמת ככה. אבל זה כל כך מתאמץ להיות כל אלה שהוא מאבד מהמגניבות שלו.
    הנה כישלון טוטאלי בקופות בדרך.

  4. אבירן 10 אוקטובר 2011 ב - 19:22 קישור ישיר

    וכל שנותר הוא לרוץ לקולנוע.‬והיות ויש כל כך הרבה בוגרי קולנוע וסטודנטים לקולנוע בארץ- אני מציע שתראו ברכישת כרטיס לסרט השקעה בעתיד שלכם.
    זה לא מקרי שפתאום בקרנות התחילו לזוז בחוסר נוחות כאשר פתאום סרטים שהתחילו כהפקות עצמאיות הביאו מספרי צופים מפתיעים. "ימים קפואים" הביא כחמישים אלף צופים, "כלבת" הביא כשלושים אלף…. זאת בעוד שסרטי קרנות שעלו הרבה כסף כ"סלסה תל אביב", "בין השמשות", "וביום השלישי", "ציון ואחיו" ו"התפרצות איקס" הביאו כ-5,000 כל אחד….

    הרעיון הוא להשקיע מחיר כרטיס בסרט ישראלי שלא מהמיינסטרים המרכזי(שמעודד דרמות משפחתיות או סרטי סכסוך שהפכו כמעט לענף יצוא משגשג, גם בדוקו.) ע"מ לאותת למקבלי ההחלטות לגלות פתיחות לזאנרים "אחרים". זה קורה עכשיו.


השאירו תגובה