28 נובמבר 2007 | 11:17 ~ 3 תגובות | תגובות פייסבוק

צא דיבוק

שביתת התסריטאים, היום ה-24

נציגי האולפנים והתסריטאים מנהלים מו"מ מאז יום שני והטילו איפול מוחלט על ההתקדמות. ניקי פינק שמעה הדלפות בסוף יום המו"מ הראשון, שהעסק מתקדם היטב ושיש תחושה אופטימית, אבל אחר כך נעצרו ההדלפות.
אבל התסריטאים ממשיכים בהפגנות. הנה למשל הפגנת תסריטאי סרטי האימה מחוץ לאולפני וורנר: הם הגיעו לשם כדי לבצע טקס גירוש שדים. "אנחנו לא חושבים שהאולפנים מרושעים", אמר אחד מהם, "אלא שרוחות מרושעות השתלטו עליהם". ואם זה לא יעבוד, אפשר לעבור לבובות וודו. אבל לפחות יצא מזה סרטון וידיאו משונה.

horror writers on strike

הפגנה משמעותית יותר, וטיפה פחות פגאנית (אם לא סופרים את גילברט גודפריד), התקיימה בניו יורק וקיבצה אליה לא מעט שחקנים. צוות "האפינגטון פוסט" היה שם במילים ובקטעי וידיאו. טים רובינס ודני גלאבר נאמו (שימו לב ללהט המרשים של גלאבר).

ויש מי שכבר מתכנן לשבור שביתה: קארסון דיילי, שמגיש באן.בי.סי את תוכנית הלייט-לייט-נייט, הודיע שהוא מתכנן לחזור לאוויר בשבוע הבא ושלח מייל לכל מי שהוא מכיר – כולל הרופא שלו ואמא ואבא – בו הוא ביקש ממכריו להפיץ את המייל הלאה ולהתקשר למספר טלפון בו הם מתבקשים להציע לו בדיחות לתוכנית, כי הרי התסריטאים שלו בשביתה ואין מי שיכתוב לו בדיחות (האתר "האקדח המעשן" מציג את המייל המפליל). גילדת התסריטאים גינתה את דיילי על שהחליט לחצות את הקווים ולחזור לשדר בשעה שלטרמן, אוברייאן ולנו (כולם חברי איגוד התסריטאים) מפגינים סולידריות. והם גם מגנים אותו שהוא מאיץ באנשים להפוך לשוברי שביתה.
אולי קרסון דיילי צריך לראות מה תסריטאי סרטי האימה עושים לשוברי שביתה:

horror writers on strike

נושאים: The Daily Show

3 תגובות ל - “צא דיבוק”

  1. משרול 28 נובמבר 2007 ב - 14:22 קישור ישיר

    אולי במקום הדיווח האדוק (מדי – אגף התגובות נם את שנת החורף שלו) לשביתת התסריטאים בהוליווד, איזושהי התייחסות לוקלית למקרה בכרי והסינמטקים, ול"פשרה" המשונה שהושגה?

  2. יוד 28 נובמבר 2007 ב - 16:01 קישור ישיר

    אני דווקא נהנית מהדיווחים השוטפים על השביתה.


השאירו תגובה