06 מרץ 2012 | 23:53 ~ 2 תגובות | תגובות פייסבוק

שלושה ישראלים בדרך לטרייבקה

"הסיפור של יוסי", סרטו של איתן פוקס (עם תסריט מאת איתי סגל, שהיה העורך הראשון שלי ב"פנאי פלוס"!), יוקרן בבכורה עולמית בפסטיבל טרייבקה. "הסיפור של יוסי" הוא המשך ל"יוסי וג'אגר", שגם הוא היה בטרייבקה. והוא לא לבד: "חדר 514", סרט הבכורה של שרון בר-זיו, יוקרן גם הוא שם (הוא הוקרן בבכורה כבר בפסטיבל רוטרדם) וגם "הדירה", סרטו התיעודי של ארנון גולדפינגר יהיה שם (אני עדיין בהלם שהוא לא הוקרן בפסטיבל ברלין).

 

הפסטיבל, שמתקיים בדאון-טאון מנהטן ונוסד על ידי רוברט דה-נירו, ייפתח ב-18 באפריל. בשנה שעברה "כלבת" התחיל שם א הסיבוב הבינלאומי המפואר שלו. הנה הרשימה הראשונה של הסרטים המרכזיים לשנה זו. רשימה שנייה תתפרסם מחרתיים (יום רביעי).

 

שיני כלב באורלנדו סינמה

 

 

נושאים: בשוטף

2 תגובות ל - “שלושה ישראלים בדרך לטרייבקה”

  1. ערן 7 מרץ 2012 ב - 4:34 קישור ישיר

    מזל טוב ובהצלחה.

  2. אריקה 7 מרץ 2012 ב - 10:01 קישור ישיר

    לפני כמה ימים ראיתי את העולם מצחיק של שמי זרחין ואני עדיין בשוק. כל השמועות נכונות. אני לא אגלה ספוילרים כי גם ככה אני בטוחה שזרחין המשוגע יהרוג אותי אם הוא יגלה שאני זאת ששברה את החשאיות שלו. אבל אי אפשר יותר להתאפק כי הסרט הזה הוא פלא, מורכב נועז חכם מצחיק ומרגש, לא דומה לכלום, ופירק אותי לגמרי, ובלי שום קריצה לבינלאומים ולפרסים והפסטבלים, חוץ אולי ממחווה אחת קצת מופרעת לצ'פלין. פשוט משאיר אותך המום.


השאירו תגובה