28 מרץ 2012 | 12:12 ~ 5 תגובות | תגובות פייסבוק

רשמית: "הדיקטטור" של סשה ברון-כהן יהיה סרט הפתיחה של הפסטיבל לסרטי סטודנטים

כבר כמה שבועות שמסתובבת השמועה ש"הדיקטטור", הסרט החדש של סשה ברון-כהן (בבימויו של לארי צ'רלס) יהיה סרט הפתיחה של הפסטיבל הבינלאומי ה-14 לסרטי סטודנטים ב-2 ביוני. אתמול הייתה אמורה להתקיים מסיבת העיתונאים של הפסטיבל עם פרטים על התוכנייה וקיוויתי ששם נדע רשמית האם כן או לא (והאם ברון-כהן יגיע לבכורת הסרט). מסיבת העיתונאים נדחתה (כי באותה שעה התקיימה בדיוק מסיבת עיתונאים עם שרלוט רמפלינג ואין מספיק כתבי קולנוע בארץ כדי למלא שתי מסיבות עיתונאים בו בזמן) אבל הבוקר אני מקבל אישור רשמי מג.ג, מפיצי "הדיקטטור" בישראל, שאכן הוא יהיה סרט הפתיחה של הפסטיבל. שיחוק ענק! בראבו. הסרט ייצא לבתי הקולנוע בארץ ב-7 ביוני.

 

עדיין לא ברור אם יצליחו אנשי ג.ג והפסטיבל לארגן שברון-כהן יגיע לישראל לפסטיבל. לא אתפלא, אגב, אם תמצאו אותו במהלך חג הפסח אצלח אחד מקרובי משפחתו בארץ. אם הוא לא יבוא, אולי הוא ישלח לפחות קטע וידיאו מצולם לכבוד אירוע הבכורה.

 

וכל זה קורה לרגל חשיפת הטריילר הסופי של "הדיקטטור", בו אנחנו מבינים סוף סוף מה עלילת הסרט. זה מעין "אל תתעסקו עם הזוהן", אבל עם דיקטטור. זה נראה קצת כמו גרסה ל"בן המלך והעני" של מארק טוויין, אבל אני עמוק בפנים יודע (אני מרגיש את זה ב-force) שברון-כהן, יהודי שומר שבת, מציע כאן את הגרסה שלו לסיפור "מעשה מבן מלך ובן שפחה שנתחלפו" של רבי נחמן מברסלב. הנה הטריילר:

 


 

נושאים: בשוטף

5 תגובות ל - “רשמית: "הדיקטטור" של סשה ברון-כהן יהיה סרט הפתיחה של הפסטיבל לסרטי סטודנטים”

  1. מיכאל גינזבורג 28 מרץ 2012 ב - 17:42 קישור ישיר

    Cool cool cool
    היה אומר עבד 🙂

  2. ערן 29 מרץ 2012 ב - 0:47 קישור ישיר

    אני לא מכיר את רבי מחמן, אבל לי זה מזכיר את coming to america של אדי מרפי.

  3. יואב 29 מרץ 2012 ב - 10:13 קישור ישיר

    ולי את קרוקודיל דנדי בניו יורק

  4. איריסע 29 מרץ 2012 ב - 11:24 קישור ישיר

    סשה ברון כהן שומר שבת? According to Baron Cohen, "I wouldn't say that I am a religious Jew, but I'm still proud to be Jewish". However, he keeps kosher and attends synagogue about twice a year.

    ========================

    רוה לאיריס: התחזק מאז. בדיווח מ-29.2 השנה נכתב:
    they couldn’t reach Baron Cohen last Friday because he was observing the Sabbath and not taking calls


השאירו תגובה