בן-אמזונה
אהלן, כמה ענייני מנהלה שלא קשורים לקולנוע.
1. תוך כדי שאני מאזין לשירים של השינז ופרו-פרו חשבתי שזה יהיה רעיון לא רע להוסיף לאתר לינק בו תוכלו להיכנס לדף הדיסק באמזון. עשיתי את כל מה שצריך לעשות באמזון כדי שדבר כזה יתאפשר ולבסוף קישטתי את האתר בכל מיני קשקושי באנרים. אני עדיין משחק עם זה, בינתיים ברמת השעשוע, ומחכה לשמוע פידבקים. העניין הוא כזה: אני לא מקבל מהם כסף על הוספת הלינקים, לכן אתם יכולים להקליק עליהם כמה שאתם רוצים ואני לא רואה מזה אגורה. מה שכן, אם אתם מחליטים לקנות משהו מאמזון, זה יכול להיות ממש חביב אם תעשו את זה דרך אחד הלינקים כאן, כי אז אני אקבל בערך שקל וחצי, שיצטברו לי לקראת הקנייה הבאה שלי באתר (אני מחכה לפול סיימון החדש). אני לא מתכוון לשווק את העסק הזה, רק לחכות ולראות אם זה מפריע לעין, או שזה מוסיף ערך מוסף כלשהו.
2. יש שורת לינקים לדפים נוספים בתוך האתר מעל לתמונות בראש האתר. האתר, שמציין היום שלושה חודשי פעילות, תיפקד עד עכשיו בלי שהלינק לעמוד "לינקים" יפעל. עכשיו הוא פועל. אם יש לכם אתר או בלוג ויש בו לינק לאתר הזה, אנא עדכנו אותי ובשמחה אוסיף את אתרכם לרשימת הלינקים שלי.
3. סתם מסקרנות, אתם לא חייבים לשתף פעולה: מונה הכניסות שלי מדווח על משהו כמו 2000 קוראים ביום. אבל במגיבים אני מזהה רק כעשרים קבועים (19 אחרי לכתו בטרם עת של גלעד). אם אתם פה, קוראים, נהנים (או סובלים, רחמנא ליצלן), וממשיכים הלאה, השאירו היום, סימן, איתות. סתם סקרן לדעת אם באמת יש פה אנשים או שכל הכניסות זה בוטים של מנועי חיפוש.
4. ובנות, מה אתכן? היו כאן בייבי בלוז, גע"ס, נטע, סטארי נייט, סטיב, מיקה ואריאלה. וזהו. האם אין בנות בבלוג הזה? בכלל? או שאתן רק חולפות, מעיינות בהתנצחויות הגיקים בתגובות ובורחות הלאה? אנא, השאירו גם אתן, רק ברמת בדיקת הנוכחות, איתות קטן שאתן כאן. הצעות לשיפור יתקבלו בברכה.
הבאנרים אכן מפריעים בעין ומלכלכים קצת את העיצוב הנקי והמוקפד, אבל זכותך לקצור את פירות עמלך.
יאיר, אתר נקי מפרסומות תמיד יהיה עדיף, לפחות עבורי, מאשר אתר עם פרסומות. יש בהן בהחלט משהו שמפריע לעין. אישית, אם אני שוקל לקנות דיסק מאמזון, שפורסם כאן, אני יכול בקלות לעשות את זה גם בלי שפרסומות יהיו מרוחות על גבי הבלוג. בקיצור, דעתי היא שהייתי מעדיף לראות את הבלוג בלי פרסומות בכלל, אבל לא אפסיק לבקר בו אם כן יהיו בו פרסומות, זה בטוח.
רוה לליאור: טוב, אני לא מבטיח שהאתר יהיה נקי מפרסום ומבאנרים. בכל זאת, אתה יודע, הייתי שמח אם איכשהו שעותיי מולו היו ממומנות. והבאנר למעלה כרגע הוא על תקן מכנסיים שאני מודד, לראות אם האורך מתאים, ואיך הצבע משתלב עם הנעליים. אני מניח שבסופו של תהליך אמצא דרך לרכז את אמצעי הפרסום בטור הצד. ואגב, אם יש למישהו מבין הקוראים קרוב משפחה עשיר ובעל עסק שרק מחפש קהל מפולח של שוחרי קולנוע – נגיד, מחצבה, מכרה פחם או חומוסייה – הפרסום באתר הזה עדיין נמצא בשלב מחירי ההיכרות הנוחים מאוד.
אני לא חושב שהבאנרים פוגמים באתר, כל עוד זה לא קופץ וקשור לנושאים, איו עם זה בעיה… יש להאמין שיאיר לא יהפוך למשווק נמרץ של אמזון (אלא אם כן משחקי המילים על אמזון ילוו כל כותרת מעכשיו)
אה, ודרך אגב, יאיר – קח בחשבון שיש כמה אנשים שנכנסים לאתר כמה פעמים ביום.
בחופש פסח מותר להשתעמם קצת 😉
אפשר שניים במחיר אחד? אני גם מהקוראים הקבועים, וגם בת. מצד שני, הגבתי כאן איזה פעם-פעמיים, כך שאולי זה לא נחשב 🙂
שלום יאיר,
ברמת בדיקת הנוכחות, אני קורא את האתר כל יום (וכמו שאמר דואל, עכשיו בפסח, כמה פעמים ביום), ומשתתף בדיונים רק כשיש לי מה להגיד (מחכה למאמר המובטח שלך על "מחבואים". והבאנרים? אם אפשר, לא באמצע האתר, אלא במקום שלא יפריעו בעין, אבל בעיקרון- לא מפריע לי.
בסך הכל אני נהנה לקרוא את האתר (למרות שלפעמים המגיבים נוקטים לשון, איך לומר, לא נקיה משהו..).
גם אני מהקבועים
כנראה שאני לא חושב על בלוגים בתור אתר ככל האתרים, שאכן ממומנים מפרסומות בצורה זו או אחרת. אני מניח שהתפנקתי באתרים/בלוגים של טרי רוסיו וג'ון אוגוסט.
למיטב ידיעתי אין בהם פרסומות, אבל אולי שם כללי המשחק אחרים לגמרי. אין לי מושג.
בכל אופן, מקווה שהמכנסיים יתאימו כמו שצריך 🙂
אם אני קבוע על RSS , זה נחשב ?
גם אני מבקר באתר מדי יום(אם יש זמן אז יותר מפעם אחת).
נהנה מאוד,עדיין לא יצא לי להגיב(הידע שלי בקולנוע הוא אולי חצי מכל הקבועים שכותבים פה).
טוב, ברור שאני קורא כמעט קבוע, ומגיב רק פעם ב… חצי שנה. בכל אופן, אתה בפירוש ברשימת השיטוט הקבועה שלי.
אני לא בוט. 🙂
חבל מאוד שצריך לראות באנר למפלצת המיליונים ושמה אמזון באתר שלך. מילא אם היה מדובר ב"תו השמיני" או עסק קטן אחר אבל דווקא לעוד קונגלומרט שבטח מעביר את פרטי המתשמשים הסיניים שלו לרשויות או משהו כזה??
אני אהבתי יותר איך שהיה קודם.
חוץ מזה, אני מתעדכן ברסס, קורא את רוב האייטמים אבל לא מגיב. סך הכל מרוצה.
1. אני לא מת על באנרים, ומצד שני מסכים שלא צריך לעבוד בחינם – לראיה הפרסומות אצלי. אני חושב שהאופציה של פרסומות גוגל שאפשר לשים בצבעי האתר אסטתית יותר. על זה נוכל לדבר במייל. אופציה נוספת היא ווישליסט באמזון – אני מודה שלא בדקתי איך זה עובד, אבל כעקרון אתה יכול ליצור עגלת קניות של דברים שאתה רוצה, והקוראים יוכלו לקנות את הדברים עבורך. בדיוק כמו ברישום שעושים זוגות אמריקאים שמתחתנים.
3. לשם כך התקנתי את הפלאגאין החדש, שמספר על היוניקים היומיים. או שמא הנתונים שם רק מבלבלים יותר?
20 משתתפים קבועים זה ממש יפה. לא הצלחתי למצוא איפה, אבל פעם קראתי על אחוז תגובות של משהו כמו 1:100. עוד בנות שמסתובבות פה כנראה (ולא הזכרת): ולווט אנדרגראונד, דבורית ולונג ג'ון.
ודרך גוגל מצאתי עוד בלוג שמקשר אליך, "המרתף". אני מניחה שאתם מכירים מאיפשהו..
טוב, אז אחרי שהגבתי בפעם הראשונה בפוסט עם המוסיקה מגרדן סטייט, זה בסך הכל ראוי שגם אני אתפקד כאן. אני מקווה.
אז כן, גם אני קורא אותך באופן קבוע, ואף פעם לא מגיב (עד עכשיו). גם לי קוראים עידן, אבל אני דובק בניק האנונימי רק כי ראיתי שכבר יש כאן עידן אחד (כאילו, שמגיב בשם "עידן". סתם "עידן"-ים יש הרבה).
היי גם אני נכנס כל יום, לא תמיד יש לי משהו חכם להגיד ולא בא לי לעשות שגיאות כתיב מביכות אז אני משתדל להימנע.
I read the site daily, but I rarely react.Find the site interesting but don't have the urge to react. Some people here write and react wisely others are just tring to show off and to provok other people.
מבקר די בקביעות, מגיב לעיתים רחוקות.
(אגב, אני חושב שאני יכול להגיד את זה על הרבה מאוד אתרים)
גם אני מבקר פה די בקביעות אבל בשקט…
רק באתי להגיד שלום, שלא תגיד שאני מתרשלת בתפקידי.
כן, חשוב להרוויח. אני בעד. תמיד. ואם באנרים זאת הדרך, שיהיה באנרים.
גם אני מבקר בקביעות. אני נהנה לקרוא , גם בלי להגיב. אבל צר לי שאני לא בחורה.
ראיתם? דבורית עברה לאתר רשימות.
קוראת קבועה, מדי יום, שלך ושל כל הטוקבקיסטים. נחמד ומעניין פה.
לונג טיים ליסטנר, פירסט טיים קולר וכאלה.
קורא, אבל לעיתים רחוקות יש לי משהו מעניין להוסיף לדיון. אז אני שקט.
מבקר בקביעות
מבקר כל יום (בחופשת הפסח כמה פעמים ביום) אוהב את המקום, לא כל כך אוהב להגיב, אני לא מבין כזה גדול בקולנוע, אוהב נורא לראות, אז לא רוצה לפלוט שטויות. מי יודע, אולי יום אחד זה גם יהיה המקצוע…
גר בניו יורק ומבקר קבוע באתר (מתעדכן אחת ליומיים)…
קורא את המדור עוד מימי זמן ת"א (ולמרות שדי קשה להתעדכן כאן בגולה, האנשים הטובים בבית אריאלה עוזרים לי להתגבר על הפער בזמן ביקורים בארץ).
אגב, הבאנרים – בואו לא נהיה חסודים – לא מפריעים, עשויים להיות פרקטיים, ואם הם גם מכניסים לך משהו – למה לא?
וגם אני מהקבועים
פעמיים ביום
קורא קבוע (פעם, פעמיים ביום), פעם ראשונה מגיב.
בעיקר מפני שלרוב הדיונים אין לי מה להוסיף (מאבק זכויות היוצרים, למשל. אני לא מעורב בנושא ואני לא מבין הרבה בהתרחשויות).
קורא בקביעות
אבל לא כותב
מעדיף את הפורמט הקלאסי
כמו העיתון הישן והטוב
איתו אי-אפשר היה לשוחח
כן, אנחנו קוראים יום יום ונהנים!
long time listener, first time caller
לפקודתך.
נכנס כפעמיים-שלוש בשבוע וקורא את כל מה שהתחדש בינתיים.אתרך עלה כמה פעמים בשיחות סלון שנכחתי בהם (לפחות בתחום התעשייה), אז כנראה שאני לא לבד.
קורא כל יום באדיקות!
כן, גם אני מהמתעדכנים ב-RSS.
אבל זה לא חוכמה, אני גם עברתי (או שמא חזרתי) אחרי 5 שנים לפנאי פלוס בעיקר כדי לקרוא את המדור שלך (ומאז אני חייב להודות שמצאתי שם עוד כמה דברים לקרוא) – אז ברור שאני אקרא באדיקות גם את הבלוג.
חזק ואמץ.
יאיר. לאלבום החדש של פול סיימון עם בריאן אינו קוראים הפתעה,שרק תהיה הפתעה נעימה. גם אני מחכה בקוצר רוח.
גם אני קורא מדי יום, באמצעות רסס
אני קורא אבל לא מגיב. גם לא הכל מענ יין אותי כי אני לא נמצא בישראל כרגע וכל מיני מי עשה בתעשייה לא מדבר אלי. כן מע ניין לי ביקורות על סרטים וממש בענד מסע הצלב נגד הקרנה בדיוידי. הייתי בארץ וראיתי ככה סרט: זה כמו לראות אצלי בבית מDIVX רק ששילמתי; איפה ששחור רואים פיקסלים ובכלל מכוער. זה מוריד את הכיף מהסרט כמעט כמו שלראות מיקרופון משתלשל (זה בום, לא?) הורס את האשליה.
זהו. ואם באמזון עסקינן, מה עם המלצות על סרטים ששווה להשקיע בשבילם, אולי באי ביי וכו'?
יאיר, אני מתפלא שלא שמענו ממך מילה על אמריקן דרימז. אתה לא חי בשביל סאטירות כאלה?
בכל מקרה, העיתונות האמריקאית לא מרוצה. עושה רושם שהסרט יזכה למעמד של אנקדוטה
אני קורא קבוע, אבל לא מגיב בדרך כלל (תמיד יש מישהו אחר שכבר יגיד את דעתי, אז למה לטרוח).
1. אם אתה רוצה שנשקיע בכניסה לאמזון, אז אנחנו צריכים להיות מעורבים בהחלטה איזה דיסק תקנה… למשל האם פול סיימון שווה את זה? תשכנע אותנו…
2. בנוסף לחוצפה שלי בסעיף 1, אני גם לא קוראת קבועה.. אבל מאד נהנית.
והנה מתחילות תזוזות בסרטי הקיץ
http://www.joblo.com/index.php?id=11017
היי יאיר,
קוראת בקביעות ואפילו קצת באובססיביות (ואני חושבת שאמרתי לך את זה פעם באיזו הקרנה).
לא מגיבה אף פעם, כזו אני ביישנית…
אתר נפלא
טוקבקים זה הכי 2003
שלום, יאיר.
אני כאן די הרבה.
תירגע.
אם אנחנו כבר מדברים, בא לי לקרוא את הביקורת שאני מניח שכתבת בזמנו על .A.I. ראיתי אותו אתמול בפעם הראשונה ואהבתי אותו גם אם באופן מסוייג.
יש מצב?
דרך אגב, הפינה המוזיקלית היא סוכריה אמיתית.
הרגע הבנתי שיש 2 מיקות, ככה שזה אוטומטית מעלה את הבנות הקוראות והמגיבות של האתר. בעיני זה בן- זונה של אתר בלוג קולנוע וכנראה גם הכי טוב שיש לנו.
גם אני קורא בשקט (ובהתפעלות), עוד מימי זמן ת"א. ואם יהיו לינקים מעניינים, אני אשמח לקנות דרכך.
הבלוג אצלי במועדפים, אך אני מהקוראים ולא מהמגיבים.
יאיר שלום גם אני נמצא כאן לעיתים תקופות הבלוג נמצא אצלי במעודפים ובכלל אני עוקב עוד מימי זמן תל אביב אהבתי אז כלכך את הבנארים של החדשות בצד והרגשתי שאני קורא את פרימייר שאני מנוי עליו עד היום בכל אופן הבלוג מדהים במיוחד התוספות המוזיקליות .נ.ב המפיצים ממשיכים בשלהם אני רואה את הפרסומת לכרוניקה של אקדח ועם עוד ציטוט מתפאר של טרטינו וכבר אין לי חשק לראות את הסרט ולא בגלל טרטינו אני כבר מתגעגע להגזמות של מפיציי שפירא ולא לשיטה החדשה של המפיצים @
קורא פעמיים-שלוש בשבוע, ומתעדכן בגוגל-רידר.
אני לא ממש טוקבקיסט, למרות שנדמה לי שהגבתי פעם.
קורא בקביעות, מגיב במידה
גם אני בא. עוד אחד לאוסף….
קורא קבוע באתר.
הצעה: נא הוסף באתר ארכיון המכיל ביקורות עבר שלך.
אתה יכול לארגן אותו לפי:
– שנה: הסרטים הטובים של אותה שנה, לפי בחירתך.
– במאי: לדוגמא, כל ביקורות הסרטים שכתבת על ספילברג.
וכו'.
אחלה בלוג, בקיצור – המשך כך.
שובל
גם אני מנוי ב-RSS, אני לא יודע אם ואיך זה נכנס לסטטיסטיקה שלך… למשל, התוכנה שלי (intravnews) מקונפגת לדגום את האתר שלך לעדכונים כל שעה, מה שאומר שבממוצע תראה 24 "כניסות" שלי ליום …
2000 חלקי 24 זה בערך 84 … כך שמספר הקוראים שלך יכול להיות קטן משמעותית ממה שאתה חושב 🙁
לפי כמות המשתתפים בחשיפה הגדולה כאן וביום של הבחירות, כמות הקוראים היא יותר ממכובדת! (והרבה יותר ממה שחשבתי – יש מקום להרבה אנשים באינטרנט הזה…)
קורא ונהנה. אתר נפלא לאוהבי קולנוע. סחטיניקו על ההשקעה.
אני איילת, וגם אני בחורה שאינה בוט. קוראת את הרוב, אבל לרוב נוטה שלא להגיב.
גם אני קורא הכל, ומאד נהנה. עלה והצלח…
קוראת בעקביות, לא מגיבה, אבל תורמת את חלקי במנוי על "פנאי פלוס" שנרכש בשבוע בו התחיל להתפרסם בו "סינמסקופ".
גם אני קורא קבוע, לרוב מתעצל להגיב…
אני פה.
ומחכה לקרוא מה יש לך לומר על "מחבואים".
מבקר פה כמה פעמים בשבוע, ופעם ראשונה מגיב. סחתיין על הבלוג, והמשך כך!
די קבוע, פעם בשבוע בערך
פעמיים ביום, פחות או יותר (ואם אין עדכונים אז הרבה יותר… אבל אל תבין מזה שאתה צריך לכתוב בתדירות נמוכה יותר)
גם קבועה. לרוב קוראת בשקט
חס ושלום, לא בורחות (נראה לי. אולי יותר שותקות. ובהחלט לא מדובר בגיקים!).
אני לא יכולה להעיד על הכלל, אבל דווקא ב"חופש" הייתי יותר עסוקה מבימים הארוכים הרגילים…
אז השלמתי רק עכשיו קריאה של השבועיים האחרונים, ודווקא טוב שזה היה באיחור, כי כך הצלחתי להימנע מלנסות לבחור מספר מצומצם מאוד של סרטים צרפתיים אהובים – "טריפו" מקום 1, "גודאר" מקום 2, וכך הלאה והלאה.
בחיי שאין לי מושג איך אנשים הצליחו לקבוע שלושה, אם כי ברור לי שלרבים מהמחליטים זה דיון פנימי, שנמשך גם אחרי שהם שלחו את הבחירות שלהם. באופן כללי אני מאוד משתדלת פשוט לא לעשות רשימות כאלה. אולי רשימות פנימיות, כמו "סרטים שאני יותר אוהבת של טריפו" כתת-סעיף למקום 1 🙂
מהקופצים בפעם בשבוע, נחשב?
וגם אני אשים את הריח שלי פה. קוראת ונהנית.
יופי. היה עד כה אתר יפיפה. מנותק מכל מסחור. נשברת מהר, יאיר. הפרסום הזה לאמזון מכער את האתר שלך בצורה קיצונית. ואני חשבתי לתומי שניסית ליצור קהילה קטנה ונייטרלית שאתה עומד בראשה. הפרסומת (והמנגנון חיפוש) של אמזון לא עוזר לעניין. מי שרוצה לחפש באמזון יוכל לפתוח את האתר שלהם. אז את פול סיימון החדש תקנה מכספך.
כדי לשכנע אותך להוריד את הפרסומת (הלא משתלמת) אפילו הייתי מייעץ לך לגבות כסף מהקוראים הקבועים, כי הכתיבה שלך היא הרבה מעבר לגרפומניות המאפיינת את האינטרנט.
חוצמזה, הפתרון של גוגל-אדס הרבה יותר הגיוני ואסתטי לאתרך. פתרון נוסף הוא לנפנף קצת בנוצות מול אינטרנט זהב (סמייל.אינטרנט זהב מלאחרונה). הם קונים כל מה שזז בגזרת האינטרנט בחודשים האחרונים.
בהצלחה.
רוה למרקו: תודה על הפידבק. כפי שכתבתי קודם, העניין עם אמזון הוא רק ברמת הניסוי, האסתטי בעיקר, כדי לבדוק את האפשרות לממן את תפעול האתר (ואת התרופות והפיזיותרפיה שגרפומנים זקוקים להם כדי לרפא מפרקים שחוקים). אני משחק קצת עם העסק. לא להתרגש. כן להגיב. מי שדפדף כאן בימים האחרונים ראה באנרים עולים ואז נעלמים. בוקסות קופצות ואז מתאדות. ניסוי וטעיה. לגבי גוגל-אדס: שווה בדיקה. לגבי סמייל: אשמח לנפנף בכל נוצותיי מול כל אדם, אבל מערך השיווק של "סינמסקופ" מעולם לא לא התייצב לעבודה. מי שמכיר מישהו מסמייל שרוצה לקנות כל מה שזז כאן, מוזמן לשלוח אותו אלי.
גם אני נמנית על הלארקרים, קוראת ובד"כ לא מגיבה.
בתוך מישהו שקוראת רק את הכותרות של טלקבקים (שמישהו ימיצא עבר איזו מילה עברית בלתי אפשרית למונח הזה), נדמה לי שבדרך כלל, ברוב האתרים, יש יותר תגובות מגברים מאשר מנשים. לא בטוחה למה, והסקר שלי לא היה אקדמי במיוחד, אבל זאת ההתרשמות.
מה דעתך על "תגובה"?
לא שאני לא מאחל כל טוב לאתרך, אבל סמייל אינטרנט זהב קונים כל דבר שזז כדי להציע אותו בחבילת הפרסום הכוללת שלהם באינטרנט (כמעט כמו פרסום בכל הרשתות של קול ישראל בחבילה אחת אבל באינטרנט). והם ממש כך, קונים כל דבר שזז. מאתר ילדים טיפשי ועד אתר בערבית. והכל כדי שלא יגידו עליהם בטעות שאין להם פילוח.
אתרך אכן עונה לפילוח זה או אחר, אבל אני אשמח אפילו לשלם על קריאה בו ורק לא לזכות לראות אותו מוכתם בפרסומות מכל כיוון. גוגל אדס הוא הפתרון לאתרים כמו זה. תבדוק את זה. אני חושב שזה ממש ברמת האפשרי.
בהצלחה, וגם אם נשמע כאילו עקצתי לאחרונה (יותר בדיון על "הקרן החדשה" ועל האובייקטיביות שלך כלפיה) זה נעשה רק מחיבה עמוקה לכתיבה שלך, ודווקא כי אתה לא מסוגל להיות אובייקטיבי אתה כותב כל כך חד ומדוייק. תודה.
רוה למרקו: חן חן על החיבה. אך אל דאגה: גם הקרן החדשה וגם הקרן הישנה יודעים שאני עיתונאי. איכשהו זה דלף אליהם. כך שמובהר לכולם שהעובדה שאני מדי פעם מלקטר להם, ומנסה להציג את האג'נדה הקולנועית שלי לפני שהסרט מופק ולא רק אחרי שהוא גמור, לא אמורה למנוע ממני לבקר אותם (כשצריך) או לשבח אותם (כשמגיע). עם כל הגילויים הנאותים המתבקשים. ביום בו לא אוכל לכתוב ביקורות על גופים כאלה כי אחשוש שכתיבתי תזיק לסיכויי לעבוד איתם או לקבל מהם תקציבי פיתוח, זה היום בו אפסיק לכתוב ביקורות. ולגבי גוגל-אדס: הכל עניין של תזמון. פניתי אליהם כבר פעמיים אבל קיבלתי תשובה שלילית. כעת פניתי אליהם בשלישית (אחרי שהוקמה כבר גוגל-ישראל והם כנראה כבר מצליחים להתמודד עם עברית). בשלושה ימים שלקח להם לחזור אליי, ומתוך חשש שאסורב שוב, שיחקתי קצת עם אמזון. למחרת התגובה שלך, קיבלתי תשובה חיובית. ואת תוצאותיה אתה רואה.
עדכון: ריפרשתי את העמוד וגיליתי כבר את הגוגל. אתה זריז. אמזון נעלם. גוגל רולס. יפה לך.
האם זה באמת פשוט כמו שצפיתי?
חוצמזה, אם נהיה דקדקנים, יש להם גם אופציה לשים כמה הפניות בצד (והכי חשוב, לא בצבע ולא במסגרת, אם אני לא טועה).
רווה
אנחנו לא מעלות על הכתב הגיגים – משאירות לכם את העבודה השחורה ואתם עושים את זה נהדר.(יאיר והלהקה)
נהנת מכל ביקור אצלך.
נשתמע
מרקו ויאיר, אם זה מה שנקרא גוגל-אדס, אז זה מכוער. עדיף הרבה יותר לתקוע את זה בצד איפשהו ולא באמצע הדף. וחוץ מזה, אם כבר פרסומות, למה לא פרסומות שקשורות לנושא הבלוג? סרטים, מוזיקה, אפילו ספרים? למה אני צריך לראות פרסומות לסדנאות תזונה וטיפוח ובנק ירושלים, לעזאזל? ושוב, אני חושב שיהיה הרבה יותר עדיף לשים איזה בוקסה בצד, אם ממש חייבים.
תודה.
שלום יאיר,
גם בחורה וגם די קבועה. הגעתי דרך פנאי פלוס ומאז דרך המועדפים.
הפעם הראשונה שהגבתי בחיים באינטרנט היתה בלילה של האוסקרים.
אז להתראות באוסקרים 2007
גם אני, אגב, מהקבועים, דרך RSS. קורא בדרך כלל בגלים כשיש שעה פנויה. לכן הגעתי לפוסט הזה רק עכשיו.