30 יוני 2008 | 11:16 ~ 7 תגובות | תגובות פייסבוק

מזכר לחיים סבן

מר חיים סבן שלום,
Dear Haim Saban*
רציתי לפנות אליך, בתור התורם הגדול ביותר של המפלגה הדמוקרטית באמריקה, אחרי שקראתי שסרבת לתרום כסף לקמפיין של ברק אובמה. לדעתי אתה עושה טעות. קראתי גם בפרופיל של הניו יורקר על שלדון אדלסון, את מסע השכנועים המאסיבי שהא מפעיל על אנשים כמוך כדי לקדם אינטרסים המזוהים – מבחינתי – עם חירחור מלחמה, הנצחת הכיבוש והשבת מחוגי ההיסטוריה לאחור על ידי שימור המצב בו ישראל תהיה לנצח הקורבן האגרסיבי. אבל, נו. מה לי ולפוליטיקה.
אבל ככל שעוברים הימים בשבוע האחרון אני רואה שההשפעה שלך על חיי גדולה יותר ויותר. מילא ברק, אבל מה עם בזק. מר סבן, עשיתי טעות איומה וחשבתי שתרצה לדעת. אחרי אינספור הודעות אלקטרוניות בטלפוני הסכמתי להצעה של בזק: שדרוג הרשת האלחוטית ל-5 מגה וקבלת ראוטר/מודם חדש – שניהם בחינם. מה אומר, החיים ב-5 מגה הם הנאה צרופה, אבל השירות של בזק שוחק את חיי לגרגרים. את הפוסט הזה אני כותב בעודי מחכה לטכנאי בזק שיבוא לסדר לי את הקו, כי האינטרנט כל הזמן נופל. התחלה אמרו לי שהפילטר תקול. החלפתי. ואז שהשקע של הראוטר תקול (אני מת על המילה הזאת, למרות שאין לי מושג באיזה שפה היא). הוזמן טכנאי. בא, ניענע, אמר שתוקן והלך. וכעבור חצי שעה: שוב מקולקל. הוזמן טכנאי נוסף. "אה", אומר המוקדן, "היית צריך להגיד שזו בעיה שלח ה-ADSL כי הוזמן לך טכנאי שמבין רק בקו טלפונים". "אבל אתם הזמנתם לי א הטכנאי על פי התקלה שתיארתי!". הוזמן טכנאי. לאתמול. לא הגיע. למה? אין זכר לשיחת התקלה שביצעתי ביום שישי. הוזמן טכנאי מחדש, להיום. עכשיו. אני יושב ומחכה לו. המוקדן, בינתיים, בישר לי שהוא הוריד לי את המהירות ל-4 מגה, כדי שלא יהיו נפילות על הקו. ואני חשבתי שאחרי כל זה מגיע לי צ'ופר, לא הורדה במהירות. כשאלחץ על כפתור ה-Publish בתחתית מסך העריכה אצטרך להתפלל שאין כרגע ניתוק בקו.
בקיצור, מר סבן. יש מקום לבדוק את העסקים מלמעלה ועד למטה. אם אתה חושב שברק אובמה מסוכן לישראל, שתף אותנו. אם הימין הישראלי מפעיל עליך לחץ לא לתמוך בו, שתף גם. הרעיון שישראל – כישות פוליטית – חושבת שמקיין ראוי להיבחר כי הוא "טוב לישראל", בגלל שימור עמדותיו הניציות של בוש, מהפכת את קרבי. אני מאמין שראש מדינה – כאן או שם – שבא במטרה להפסיק מלחמות ולא ללבות אותם, הוא הבחירה הנכונה, לכל העולם. ואחרי שתגמור להציל את העולם, לך למשרדך במגדלי עזריאלי ובדוק מה קורה שם בבזק. כי הפרסומים וההצעות נראות כאילו זו חברה חדשה לשירותים מתקדמים והיי-טקיים, אבל בשטח – ברמת חוויית הלקוח שיושב בבית – זה מרגיש ממש כמו 1981.

ובהזדמנות זו, האם אוכל לעניין אותך לתמוך בהקמת Saban Cinema Center? מרכז קולנוע אלטרנטיבי ועצמאי שמחויב לאמנות הקולנוע, ללא תכתיבים ממשלתיים, ויהווה חלופה מרעננת ומתפקדת לסינמטק הנוכחי? אשמח להיפגש ולהציג את הפרויקט בפניך.

בברכה,
יאיר

(הפנייה באנגלית נועדה ללכוד את שמו של סבן בגוגל-אלרטס שצוות דובריו בוודאי מנויים לו)

נושאים: כללי

7 תגובות ל - “מזכר לחיים סבן”

  1. איתן 30 יוני 2008 ב - 11:46 קישור ישיר

    תגיד, יאיר, סבן-בזק, זה גם "יס", נכון ? אז "שמקיין ראוי להיבחר כי הוט “טוב לישראל”", זו פליטת קולמוס מכוונת ?

  2. נחשון 30 יוני 2008 ב - 13:21 קישור ישיר

    "תקול" היא כמובן מילה בצהלי"ת – שפה קרובה מאוד לעברית עם נטיה להשפעות הדדיות.

  3. רני 30 יוני 2008 ב - 13:41 קישור ישיר

    ברוך הבא לעולם המופלא של בזק. אותה תקלה ממש, עם אותם מונחים מפי מוקדני בזק האדיבים כשלעצמם, היתה אצלי לפני כחודשיים. כל מה שהם הצליחו לעשות עד כה היה להוריד את כמות הניתוקים, אבל לא לפתור את הבעיה עד הסוף. אני עדיין אובד עצות, אבל הפתרון מחכה מעבר לפינה: מעבר למתחרים.

  4. דן ברזל 30 יוני 2008 ב - 15:33 קישור ישיר

    ואם הופכים את זה לרגע לבלוג תלונות על בזק, אני בדיוק התקשרתי אליהם להתלונן שמזה 3 חודשים ניהול חשבונות הטלפון שלי הולך כך:

    בוקר אחד בהיר אני מקבל שיחה מקול ממוחשב שמבשר לי שיש חוב על סך כך וכך שקלים, ושאם לא אשלמו הקו ינותק.

    כעבור כמה ימים הקול הממוחשב מתקשר שנית להזכיר לי שאוטוטו מנתקים לי.

    כעבור שבוע אני מקבל באימייל הודעה שיש לי חשבון חדש באתר בזקביל – אבל הסיסמה שלי אופסה מאחר והצטבר לי חוב.

    ורק כעבור שבועיים החשבון שלכאורה לא שילמתי מגיע בדואר. בחשבון שלאחריו מחייבים אותי בקנס פיגורים, ולפעמים גם בקנס על ניתוק וחיבור מחדש של הקו.

    וכך מידי חודש.
    קפקא היה מרוצה.

    סבן, אתה קורא את זה?

  5. עדן 30 יוני 2008 ב - 15:59 קישור ישיר

    שום דבר לא יותר גרוע מהוט, אפילו לא בזק.

  6. דן ברזל 1 יולי 2008 ב - 10:18 קישור ישיר

    עדכון למתעניינים:
    שילמתי את החשבון.
    כעבור 5 שעות: הקול הממוחשב התקשר לאיים עלי בניתוק. כנראה מרוב געגועים.

  7. אורי 1 יולי 2008 ב - 13:29 קישור ישיר

    דעו לכם
    שאם אתם לא מנויי הוט לטלוויזיה
    אלא רק לשירותי הכבלים והטלפון –
    חייכם דבש!

    גם אין טלוויזיה רב ערוצית (=קריאה מרובה, שעות הנאה משפחתיות, צפיה בDVD נבחרים) וגם הכל מתקתק


השאירו תגובה