16 נובמבר 2013 | 23:58 ~ תגובה אחת | תגובות פייסבוק

סקורסזי לדולצ׳ה אנד גבאנה, ווס אנדרסון לפראדה (ודיוויד בואי ללואי ויטון)

מיהו אוטר? זה שמקבל כסף מחברת הלבשה איטלקית כדי ליצור סרטון קצר ואווירתי שלא לחלוטין ברור האם הוא פרסומת או מה. והשבוע זה קרה פעמיים, פעם אחת עם מרטין סקורסזי ופעם שנייה עם ווס אנדרסון. שני הסרטונים לפניכם.

ווס אנדרסון יצר במימון פראדה את הסרט הקצר ״קסטלו קוואלקנטי״, שהוקרן הערב בפסטיבל רומא (סרטו החדש של אנדרסון, ״גרנד בודפשט הוטל״ ייפתח את פסטיבל ברלין). ג׳ייסון שוורצמן בתפקיד הראשי:

 

ובחזרה בניו יורק, מרטין סקורסזי קיבל מדולצ׳ה את גבאנה תקציב כדי להפגיש את סקרלט ג׳והנסון עם מתיו מקונוהיי, במה שנראה, ככל הנראה, כמו פרסומת לבושם. אני הוזה או שהרחוב בו צולם הסרט, ושמופיע בפריים בראש הפוסט, הוא הרחוב מ״היו זמנים באמריקה״ של סרג׳יו ליאונה?

 

 

=================

תוספת. טוב, הוא לא אוטר, וזו לא חברת הלבשה איטלקית, כך שאם הייתי רואה את הסרטון הזה חמש דקות קודם הייתי צריך לשנות את הפתיח של הפוסט. אבל ניחא. פתאום נתקלתי בזה, וזה נראה מתאים לרוח הפוסט. ואולי בעצם לפוסט הזה משלשום, על דיוויד בואי שחזר וכבש את חיינו הקולנועיים. הנה דיוויד בואי שר ומנגן בצ׳מבלו עבור לואי ויטון. רומן גאווראס ביים:

 

 

נושאים: בשוטף

תגובה אחת ל - “סקורסזי לדולצ׳ה אנד גבאנה, ווס אנדרסון לפראדה (ודיוויד בואי ללואי ויטון)”

  1. סעדיה 17 נובמבר 2013 ב - 12:40 קישור ישיר

    הפריים לקוח משכונת DUMBO בברוקלין, מצלמים שם כל הזמן. הייתי לפני כחודש והיו שם כמה צוותי צילום ברדיוס של 100 מטר. ביומיים האחרונים ראיתי 2 סרטים (קיק אס ופרנסס הא), קליפ (של MIA) ופרסומת עם פריימים יחסית דומים.


השאירו תגובה