16 נובמבר 2008 | 13:08 ~ תגובה אחת | תגובות פייסבוק

נהג, ווליום!

ביום שישי התלבשתי על רשימת תפוצה שאחד היחצנים לא הסתיר במייל שלו ב-BCC, ושלחתי לכל העיתונאים המוזמנים להקרנות בקשה שיפנו, כמוני, להנהלת גלובוס עזריאלי בבקשה להפסיק לקיים שם הקרנות עיתונאים אחרי שבארבע הקרנות בחודשיים האחרונים היו שם בעיות סאונד חמורות. זה התחיל ב”סיפורי שפת הנחל”, המשיך ב”רעם טרופי” הגיע לשיא ב”הנשים” (הקרנה שהופסקה בגלל בעיות סאונד איומות) והשתפר, אבל לא נפתר, ב”גוף השקרים”. הבעיה היא שכל הקרנה נוהלה על ידי יחצנית אחרת, המייצגת מפיץ אחר, כך שעלה החשש שאף אחד לא עוקב אחרי העקביות של הבעיה.
הבוקר הגיעה תשובת גלובוסמקס:

ראשית, אנו מתנצלים על התקלות שהיו. תודה שהבאתם את הנושא לתשומת ליבנו.
מבדיקות שערכנו לאחר כל תקלה ותקלה, עולה שבשניים מהמקרים הבעיה היתה בעותק הסרט שהגיע אלינו. בהקשר לתקלות האחרות, ביצענו בדיקה מקיפה לכל חלקי ומרכיבי הסאונד באולם, והכל נמצא תקין. לעיתים, כך על פי אנשי המקצוע, לא ניתן לזהות תקלות כאלו אלא בזמן אמת, וננסה לעשות מאמצים לזהות את מקור הבעיה, אם ישנה, בעתיד הקרוב. כדי לנסות ולבטל מראש כל תקלה עתידית אפשרית החלטנו (למרות שכאמור לא אובחנה תקלה) להחליף את הראש הדיגיטלי של מכונת הסאונד באולם, וכבר מחר יגיע טכנאי הסאונד של הרשת לבית הקולנוע לוודא שוב את תקינות המערכת.
יש לזכור כי מדובר באחד מאולמות הקולנוע המוצלחים ביותר שיש בישראל מבחינה טכנולוגית, אולם המקיים לפחות 5 הקרנות מידי יום לקהל הרחב. ולשמחתנו הרבה, לא נתקלנו בבעיות מסוג זה בהקרנות השוטפות, ואין אצלנו כל תיעוד של תלונות מצד הקהל בנושא.
לגבי הקרנות עיתונאים עתידיות, ביקשנו מהמפיצים לקבל עותק של הסרט יום לפני מועד ההקרנה, כדי שנוכל לוודא תקינות למפרע. לגבי הבקשה, אנו כאמור מאמינים ויודעים שאולם 1 בעזריאלי הוא מהמשובחים שבאולמות הקולנוע, וכאמור לא מזמן שדרגנו שם את מערכת הסאונד בצורה משמעותית למערכת מתקדמת מאוד. אנו בטוחים כי הפעולות שנקטנו ימנעו תקלות עתידיות בסבירות גבוהה מאוד (חשוב לזכור שאין 100% ולא הכל תלוי בנו). ומאחלים לכולם הקרנות מוצלחות וצפיה נעימה בעתיד.
שבוע טוב ולהשתמע,
אפי ליפשיץ
מנהל שיווק
גלובוס מקס

המממ….
הבשורות הטובות: מייל המוני אחד הביא להחלפתו של הראש הדיגיטלי במכונת הסאונד. אני מניח שזה דבר חיובי. אבל זה שהם בדקו ומצאו שהכל בסדר למרות שהכל היה לא בסדר כמובן מדאיג אותי. ומעלה כמה שאלות:
א. מה עשו עם העותקים שהבעיה היתה בהם? גרסו, או הפיצו אותם לבתי הקולנוע בפריפריה שם לקהל לא אכפת מקצת נפילות סאונד ודיסטורשן?
ב. איך זה יכול להיות שבכל הקרנות העיתונאים בחודשיים האחרונים היתה אותה בעיית סאונד אבל כלום לא תועד בהקרנות הסדירות? האם מישהו מחבל בהקרנות העיתונאים?
ג. האמנם אין שום תקלות סאונד בהקנות הסדירות, או שקהל רוכש הכרטיסים שומע שיש בעיה אבל סובל בשקט?

לכן, הבקשה שלי היא כזאת: בכל פעם שאתם נתקלים בבעיית סאונד בגלובוס עזריאלי, אולם 1, אנא דווחו עליה כאן. ונקווה שהבדיקה והחלפת הראש אולי יפתרו את הבעיה הזאת אחת ולתמיד.

נושאים: בתי קולנוע

תגובה אחת ל - “נהג, ווליום!”

  1. ערן 17 נובמבר 2008 ב - 8:51 קישור ישיר

    אני לא יודע עד כמה זה יעזור עכשיו, אבל צפיתי ב”האביר האפל” ביום היציאה שלו באותו האולם ואכן הייתה שם בעיה גדולה למדי: ככל הזכור לי, אחרי ההפסקה שבאמצע הסרט (שאיך לא, הייתה באמצע משפט של אחת הדמויות), הסרט המשיך כששומעים אך לא רואים.. שומעים את הדמויות מדברות, אך לא רואים שום דבר

    אחרי כ-5 דקות שבהם הקהל רק שמע את הסרט אך לא ראה, ההקרנה הופסקה לכ-10 דקות והמשיכה שוב מאותה הנקודה בה הופסקה כשהפעם הכל היה בסדר גמור.. בחיים לא קרה לי דבר כזה ואני מקווה שזה גם לא יקרה יותר, כי אם זה אמור להיות אחד האולמות המצטיינים בישראל אני ממש לא רוצה לדעת איך פועלים אולמות אחרים


השאירו תגובה