30 אפריל 2014 | 16:06 ~ 0 תגובות | תגובות פייסבוק

בוב הוסקינס הלך לעולמו בגיל 71

who-framed-roger-rabbit

השחקן הבריטי בוב הוסקינס הלך אתמול לעולמו מדלקת ריאות, כך פורסם לפני שעה קלה. הוא היה בן 71. הוסקינס פרש ממשחק לפני שנתיים אחרי שאובחן במלחמת הפרקינסון.

הוסקינס הוא אחד מאותם שחקנים שעליהם צריך להגיד ״זה לא יאמן שהוא נהיה כוכב קולנוע״. אבל כך היה, עם רצף של סרטים אהובים, מסוגים שונים, בשנות השמונים והתשעים, הוסקינס גם הפך למושא אהבתה של שר ב״בתולות ים״ וגם לכוכב סרטי ילדים ב״מי הפליל את רוג׳ר ראביט״.

הןסקינס עבד באלמוניות חרוצה בטלוויזיה ובקולנוע הבריטי למשך רוב שנות השבעים, עד שהתחיל להתבלט, לא מעט בזכות התפקיד הראשי שלו ב״יום שישי הארור״ מ-1980, שם הוא גילם גנגסטר, טייפקאסט שדבק בו כמה שנים. משם התחילו המלהקים והבמאים לשים אליו לב: ״ברזיל״, ״מועדון הכותנה״ ו״החומה״. על תפקידו ב״מונה ליזה״ של ניל ג׳ורדן הוא היה מועמד לאוסקר ב-1986.

ומשם לתפקידים שכבר פרסמו אותו בכל העולם: ״רוג׳ר ראביט״ של רוברט זמקיס, ״הוק״ של סטיבן ספילברג ו״בתולות ים״ של ריצ׳רד בנג׳מין, לצד ווינונה ריידר ושר.

הוא המשיך לעבוד רצוף לאורך שנות ה-90 וה-2000 (כולל בסרט של הספייס גירלס בתפקיד עצמו), אבל אף אחד מהסרטים הבאים שלו לא הותיר חותם כמו שאלה שעשה בין 1980 ל-1990.

נושאים: בשוטף

השאירו תגובה