20 אוגוסט 2009 | 12:00 ~ 0 תגובות | תגובות פייסבוק

שמעתם את הסיפור על…

…זה שרוברט זמקיס הולך לעשות רימייק ל"צוללת צהובה"? בשניה הראשונה זה נשמע מרתיע, אבל תחשבו על זה רגע, זה רעיון לא רע בכלל. ולו כדי שיהיה אפשר לשמוע את סוויטת "צוללת צהובה" הגאונית של ג`ורג` מרטין בסאונד דיגיטלי מרהיב.

…. המלהקת (תיאטרון) שעידכנה בלייב בטוויטר בדיוק מה היא חושבת על השחקנים השגיעו לאודישנים אצלה?

…. הדיווח של ניקי פינק על הכשלון של הסרט "Bandslam"? קולנוען שמקורב להפקה כותב לפינק איך אולפני סאמיט לקחו את סרטו של טוד גראף, שיש בו ציניות ואפלוליות והומור שחור ופסקול מעולה ובוגר, אבל בגלל תפקיד המשנה של ונסה האדג`נס בסרט הם החליטו לשווק אותו בתור סרט לבני נוער צעירים, בסגנון "היי סקול מיוזיקל". מהתיאור שעולה במכתב, הסרט הזה נשמע חביב למדי והטענה היא שהשיווק רצח את הסרט בקופות.

בכורת סרט הקולנוע הראשון בהפקת החמאס? ה"גרדיאן" מדווח – ומציג קטעים – מהפרמיירה בעזה של הסרט העלילתי שכתב בכיר החמאס מחמוד א-זהאר וביים מאג`ד ג`נדאיה בתקציב של 120,000 דולר, כולו במימון החמאס. הסרט "זהו עמאד עקל" מספר את סיפורו של עמאד עקל, הטרוריסט שאחראי לרציחת 13 ישראלים (חיילים ואזרחים) והיה אחד ממייסדי עז א-דין אל קאסם עד שחוסל על ידי צה"ל ב-1993. הסרט צולם בגני טל, אחד הישובים שפונו בהתנתקות, וכמה מהשחקנים בסרט הם בעצמם חברי חמאס, וארבעה מהם נהרגו מאז הצילומים בקרבות עם צה"ל. מישהו מעז להביא את הסרט הזה להקרנה בארץ?

… זה שבגן עדן כנראה (רק כנראה) עובדים על הקמת תחנת טלוויזיה? בחודש האחרון הם גייסו לשם כך את וולטר קרונקייט, רוברט נובאק ואז דון יואיט, האיש מאחורי "60 דקות" (פיליפ בייקר הול גילם אותו ב"המקור" של מייקל מאן). והבוקר נראה שגם דודו טופז רוצה לעשות שם אודישנים. אני חושב לא מעט הבוקר על הסצינה הנהדרת מתוך "עם הראש בקיר" של פאטיח אקין, בו פוגש הגיבור פסיכיאטר בבית החולים בו הוא מאושפז אחרי שנהג את מכוניתו לתוך קיר. אני בפרפראזה חופשית מהזכרון: "יש דרכים להפסיק את החיים שלך גם בלי להתאבד. סיים את החיים שלך כאן, תיעלם, סע לאפריקה לעזור ליתומים". חראם.

נושאים: בשוטף

השאירו תגובה