התחלפו בתסריטאים
לפעמים אתה פשוט רוצה להגיד משהו על רגל אחת, באמצע הרחוב. אחרי הצפייה אתמול בהקרנת העיתונאים של ״קצה המחר״, הסרט החדש של דאג ליימן (במאי) וטום קרוז (כוכב), כתבתי בפייסבוק כך:
Post by Yair Raveh.
לפעמים אתה פשוט רוצה להגיד משהו על רגל אחת, באמצע הרחוב. אחרי הצפייה אתמול בהקרנת העיתונאים של ״קצה המחר״, הסרט החדש של דאג ליימן (במאי) וטום קרוז (כוכב), כתבתי בפייסבוק כך:
ומסרט שלא הייתי יורק לכיוונו, בעקבות מטר התגובות החמות שהסרט הזה מקבל, התחלתי דווקא להסתכל בסקרנות על "קצה המחר", רק מה, הטריילר נראה לי כמו גרסה מושקעת מאוד/ מדי של "קוד מקור" (של דנקן ג'ונס), ואולי, בגלל המסע בזמן, ובגלל אמילי בלאנט (שחקנית מאוד חביבה עלי), הסרט שואל גם מ"לופר". בקיצור, הסרט נראה לי חזרה על הרבה דברים אחרים, טובים יותר.
מחכה לראות את שני הסרטים, אבל אם בתסריטאים עסקינן, מעניין עד כמה השתנה "קצה המחר" מהדראפט המקורי של דנטה הארפר (שמשום מה ב-imdb לא מוזכר כתסריטאי, למרות שהתסריט נקנה ממנו בשלוש מליון דולר).
איתן, אם לשפוט מהתסריט של דנטה, הסרט הוא חיבור בין "גיבורים בחלל" לבין "לקום אתמול בבוקר" – ואני חולק את דעתך שהטריילרים עד עכשיו מרגישים מוחמצים והרבה פחות "כייפיים" מהקונספט הבסיסי.