06 יוני 2014 | 15:56 ~ תגובה אחת | תגובות פייסבוק

טבלת המבקרים החדשה של ישראל, 5.6.2014

שלושה סרטים חדשים נכנסו השבוע לטבלה, כולם צללו לקרקעית. ומנגד, ששה סרטים עזבו את הטבלה. הסרטים החדשים הם: ״מיליון דרכים להתפגר״, הקומדיה החדשה של סת מקפרלן, איש ״איש משפחה״, ומי שהיה אחראי לפני שנתיים על ״טד״, שהיה אחד משוברי הקופות הגדולים של 2012; ״שף״ הוא סרט עצמאי קטן ואישי מאוד של ג׳ון פאברו, שבשנים האחרונות היה בעיקר מזוהה עם בימוי שני סרטי ״איירון מן״ הראשונים; ו״איב סן לורן״, הראשון מבין שני סרטים עלילתיים על מעצב האופנה הלא-מעניין מבחינה דרמטית שהופקו השנה בצרפת. הסרט הזה שמגיע היום הוצג בפסטיבל ברלין השנה, ובפסטיבל קאן הוצג כבר סרט שני בשם ״סן לורן״, שאני מתערב אתכם שעכשיו הוא כבר לעולם לא יגיע להקרנות מסחריות בארץ.

הנה הטבלה:

ומי יצאו השבוע מהטבלה?

קודם כל, ״מפוצלים״, בדיוק בשבוע שבו התחילו צילומי סרט ההמשך. וגם: ״הצורך במהירות״, שהיה כשלון גדול לדרימוורקס באמריקס, אבל עבד יפה בזירה הבינלאומית, ובכלל זה בישראל; ״העבר״, סרטו של אסגר פרהדי מפסטיבל קאן לפני שנה, יצא. אלה שלושה סרטים ותיקים שהצליחו לא רע בקופות והנה הפלופים: ״רק ג׳יגולו״, ״האיש הכי כועס בברוקלין״ ו״הורה 79״ יצאו, שני האחרונים עשו זאת במלאת שבועיים לעלייתם.

לטובת מי שגולש לאתר בטלפון, הנה לינק לטבלה, לקריאה נוחה יותר.

נושאים: בשוטף

תגובה אחת ל - “טבלת המבקרים החדשה של ישראל, 5.6.2014”

  1. איתן 6 יוני 2014 ב - 19:44 קישור ישיר

    אלו שבועיים כאלו, שאין בהם שום דבר מעניין לראות. ואני נח בהם. הנה, כבר בשבוע הבא מגיע החדש של הדארדנים, שמסקרן אותי מאוד, וגם דרמה אמריקאית בשם "אהבה שנאה", שהטריילר שלה הזיז לי משהו בלב. אבל בינתיים אין לי מה לראות.
    ובכל זאת, למקרא כל הביקורות שהבטיחו לי את "הסרט הכיפי של הקיץ", הלכתי השבוע לראות את "קצה המחר". לא התכייפתי. 3 כוכבים בקושי הוציא ממני הסרט הזה. הסברים בבלוג שלי, בניק לינק.


השאירו תגובה