29 יולי 2014 | 17:41 ~ 0 תגובות | תגובות פייסבוק

מקבץ טריילרים לסרטים הכי מדוברים, שאני לא ממש רוצה לראות

״50 גוונים של אפור״. מר גריי היקר, ככה זה מתחיל ועשרים שנים אחר כך אתה עושה את ״עיר החטאים 2״ ו״בלתי נשכחים 3״

״50 גוונים של אפור״. מר גריי, קח בחשבון ש-20 שנים אחר כך תעשה את ״עיר החטאים 2״ ו״בלתי נשכחים 3״

בדרך כלל אני שש להעלות כאן את הטריילרים הכי חמים לסרטים שמסקרן אותי לראות, לסרטים שאני ממש מחכה להם, לסרטים שגם אם אני ספקן לגביהם, אני יודע שארצה לראות אותם. אבל בשבוע האחרון עלו כמה טריילרים לסרטים שבטח יהיו מדוברים מאוד, חלקם אולי אפילו יצליחו מאוד, אבל אני חייב להודות שאני כמעט ולא סקרן מהם בכלל, עד כדי כך שאני אפילו בספק אם אלך אליהם כשיגיעו בקולנוע.

ובעודנו מחכים לטריילרים ולטיזרים ולהצצות שנחשפו השבוע בקומיק-קון, ובראשם ל״בין כוכבים״ (״Interstellar״), ל״באטמן נגד סופרמן״ ול״הנוקמים 2״, שבטח יצופו בימים הקרובים, הנה כמה טריילרים שהפכו ויראליים בשבוע האחרון והשיגו ממני בעיקר גלגולי עיניים.

רק מה, אני חי ועובד בדיקטטורה שבראשה עומד השליט גוגל, ואני צריך להאכיל אותו. ואם אני לא אזכיר את הסרטים האלה בבלוג, אני אהיה מחוץ ללופ בחיפושי הגוגל העתידיים שלכם. הנה הנה, הטריילרים לסרטים שלא בא לי לראות (אבל אולי לכם כן):

1. ״50 גוונים של אפור״

כי כל דור צריך את ה״תשעה וחצי שבועות״ שלו. כי אם מלאני גריפית התחילה את דרכה כדמות אירוטית ב״מהלכי לילה״ (לצד ג׳ין הקמן) וב״הגן״ (לצד שייקה אופיר), אז גם הבת שלה (דקוטה ג׳ונסון, שהיא גם הבת של דון ג׳ונסון) מרגישה את הצורך לעשות כמוה. אבל בעיקר מתמיה אותי מה עושה כאן סם טיילור-ג׳ונסון, אמנית בריטית מוערכת, שהפכה לבמאית מעניינת עם הסרט שלה על הביטלס (שם היא פגשה את ארון ג׳ונסון שגילם את ג׳ון לנון, הם התחתנו ואימצו איש את שם בן זוגו) ועכשיו פונה לבימוי הרומן הרומנטי? אני לא רואה שום הברקה מסתתרת כאן שתפתיע אותנו, האם אני טועה? זהירות: הטריילר הזה אינו מכיל סקס ואלימות.

 

2. ״עיר החטאים 2: עלמה להרוג״

לא התלהבתי מ״עיר החטאים״ הראשון, והשני נראה לי בדיוק אותו דבר, אבל פחות. רוברט רודריגז ופרנק מילר שבים ומביימים. זהירות, הטריילר הארוך הזה, שהוצג השבוע בקומיק-קון, כן מכיל סקס ואלימות.

3. ״משחקי הרעב: עורבני חקיין״

אני פרשתי מהמשחקים האלה. זה נראה נורא.

 

4. ״Tusk״

האמת, אני לא יודע מה להגיד על זה. קודם כל, זה סרט חדש של קווין סמית, שזה קצת מעניין. העניין הוא שסמית נהיה במאי לא מאוד מסקרן. את הסרט הזה הוא פיתח כמעט בשידור חי במהלך את הפודקאסטים שהוא מגיש – כי סמית לעולם יהיה דברן הרבה יותר טוב מאשר במאי – ואני לא לגמרי יכול להחליט אם זה מבריק או מביך. טוב, נתייק תחת מסקרן.

נושאים: בשוטף

השאירו תגובה