25 אוגוסט 2014 | 19:31 ~ 3 תגובות | תגובות פייסבוק

"יונה״, טריילר

״יונה״. מימין: איתמר רוטשילד, נעמי לבוב, מיכאל מושונוב

״יונה״. מימין: איתמר רוטשילד, נעמי לבוב, מיכאל מושונוב

״יונה״ הוא סרטו השלישי של ניר ברגמן, אחרי ״כנפיים שבורות״ ו״הדקדוק הפנימי״, והוא מועמד השנה לתשעה פרסי אופיר, כולל לסרט הטוב ביותר, אבל בעיקר לשחקנית הראשית שלו: נעמי לבוב, תגלית מופלאה המגלמת בכל הכוח את דמותה של המשוררת יונה וולך, שהסרט עוקב אחר סיפורה, בעיקר באמצע שנות הששים. הסרט ייצא לבתי הקולנוע כנראה באוקטובר, וגם אותו (כמו שהיה אתמול עם הטריילר ל״את לי לילה״) אני מניח שנפגוש בסוכות בפסטיבל חיפה. את הסרט צילם הצלם הגרמני לוץ ריטמאייר, שצילם את ״ווג׳דה״ (עליו קיבל את פרס הצילום בפסטיבל ברלין). המוזיקה היא של אבי בללי. שלום מיכאשווילי מרשים בסרט בתור גבריאל מוקד, ומיכאל מושונוב מגלם את המשורר יאיר הורוביץ. הנה הטריילר האינטנסיבי שביים יונתן גורפינקל (שזה הטריילר השני שלו ביומיים האחרונים, אחרי ״את לי לילה״ מאתמול):

 

ובזאת יש לנו את הטריילרים לחמשת הסרטים המועמדים לפרס אופיר השנה. אם אתם חברי אקדמיה המתלבטים למי להצביע, הנה הם לתזכורת: ״אפס ביחסי אנוש״, ״גט, המשפט של ויויאן אמסלם״, ״מיתה טובה״, ״את לי לילה״ ועכשיו ״יונה״.

נושאים: בשוטף

3 תגובות ל - “"יונה״, טריילר”

  1. אלון 26 אוגוסט 2014 ב - 19:14 קישור ישיר

    סרט מדהים בעיני, ואני לא מצליח להבין למה אף אחד לא מדבר עליו… ולמרות שהוא לא מועמד לפרס הצילום – עם הצילום הכי טוב שראיתי השנה (ובכלל בשנים האחרונות).

  2. אמיר 27 אוגוסט 2014 ב - 0:41 קישור ישיר

    אני אוהב את ניר ברגמן, אבל אחרי הפרק בסדרה "המקוללים" נראה שהסרט הזה לא יצליח להתקרב לשלמות שאליו הגיעה הסדרה.

    למזלו, לא נראה לי שהסדרה נחלה הצלחה בקהל הרחב.

  3. אסתר 27 אוגוסט 2014 ב - 17:44 קישור ישיר

    הסרט לא מועמד לפרס הצילום בגלל שהצלם לא ישראלי…


השאירו תגובה