15 ספטמבר 2014 | 16:59 ~ תגובה אחת | תגובות פייסבוק

ליטל מייזל ועדי פרימרמן מציגות: קליפ חדש (ורשמי) לפיקסיז

ליטל מייזל ועדי פרימרמן מצלמות קליפ לפיקסיז, הפעם באמת

ליטל מייזל ועדי פרימרמן מצלמות קליפ לפיקסיז, הפעם באמת

זוכרים מי סיפר לכם לראשונה על הקליפ הרשמי לפיקסיז שיצולם בישראל? חודש ושבוע אחרי הצילומים, הנה התוצאה שעלתה היום לערוץ היו-טיוב הרשמי של הפיקסיז.

תקציר הפרקים הקודמים: ליטל מייזל ועדי פרימרמן צילמו את עצמם שרות בליפ-סינק את ״היי״ ב-2005. הסרטון הלילי הביתי הפך ללהיט ויראלי בכל העולם – למעשה, לאחד הלהיטים הגדולים הראשונים של יו-טיוב בתחילת דרכו – והפך למושא חיקוי של קווין סמית ושאר מעריצים. 34 מיליון צפיות, ותשע שנים מאוחר יותר, פגשו הבנות – כבר בנות 30 – את הפיקסיז עצמם, כשהם הופיעו בקיץ בישראל. ליטל זרקה לג׳ואי סנטיאגו את הרעיון שהן יביימו להם קליפ רשמי, ג׳ואי הציע לפרנק בלאק, שדווקא הלך על זה (הפיקסיז מפיקים קליפ לכל אחד משירי האלבום החדש שלהם, ״אינדי סינדי״). וכך קיבלו פרימרמן ומייזל את ההצעה לביים קליפ לאחד השירים הכי יפים בדיסק: ״Ring the Bell״. כל זה מתועד בסרטון שהן צילמו במפגש שלהן עם הלהקה.

בראיון לניר גורלי ב״הארץ״ היום – בו הן גם נותנות לי קרדיט על כך שהאמנתי בהן ודחפתי אותן מהרגע שראיתי את ״היי״ וכתבתי עליו לפני שמונה שנים וחצי (חן חן על הקרדיט) – מסבירות השתיים את הקונספט לקליפ: ״לקחנו את זה למקום שאנחנו מתחברות אליו, שזה הניינטיז. געגועים לנוסטלגיה. אנחנו אוספות דברים ישנים ברחוב ובונות לעצמנו את מקום המפלט שלנו ביער וכל האנשים שבאים לרקוד הם אנשים שמתחברים לנוסטלגיה הזאת. כולם באים בלבוש תקופתי אחר".

וככה זה יצא:

 

נושאים: בשוטף

תגובה אחת ל - “ליטל מייזל ועדי פרימרמן מציגות: קליפ חדש (ורשמי) לפיקסיז”

  1. אודליה 15 ספטמבר 2014 ב - 17:37 קישור ישיר

    מצחיק שהוא פתוח אך ורק לישראל.


השאירו תגובה