27 דצמבר 2014 | 20:14 ~ 2 תגובות | תגובות פייסבוק

טבלת המבקרים החדשה של ישראל, 26.12.2014

ברוכים הבאים לטבלת המבקרים האחרונה לשנת 2014, עם ארבעה סרטים חדשים – פולני, גרמני, צרפתי ובריטי – שהתפזרו להם יפה יפה מהצמרת ועד תחתית הטבלה.

״אידה״, הסרט הפולני שהוא המועמד המוביל כרגע לזכיה באוסקר הזר, נכנס הישר לצמרת. בעוד שבוע-שבועיים, כש״גט״ ייצא (הוא נמצא על אדי ההקרנות האחרונים שלו), הוא יהיה במקום הראשון.

עוד נכנסו: ״התיאוריה של הכל״, שהופך את השחקן הבריטי אדי רדמיין למתחרה אוסקר בולט בזכות גילומו של סטיבן הוקינג מאיש בריא וצעיר לנכה מוחלט; הסרט הגרמני, ״חיים כפולים״; והקומדיה הצרפתית ״היפוכונדר מבריק״, של הקומיקאי דני בון (״ברוכים הבאים לצפון״).

אגב קומדיות צרפתיות: ״למה זה מגיע לי?״ מדשדש בתחתית טבלת המבקרים (הוא אכן הסרט הכי נוראי שראיתי בשבועות האחרונים), אבל הקהל חושב אחרת לגמרי: עם 130,000 צופים, זהו אחד הלהיטים הגדולים כרגע בארץ. ואכן, להפתעתי הגדולה, יצא לי לראות בכמה מקרים אנשים (מבוגרים למדי) יוצאים מהסרט מאושרים, עם חיוך על הפנים. זה מצחיק אותם, מה אפשר לעשות.

הנה הטבלה דהשבוע:

 

 

לינק לטבלה לגולשים הסלולריים.

יצאו מהטבלה השבוע: ״וינסנט הקדוש״, ״חיית הלילה״, ״היעלמותה של אלינור ריגבי״.

נושאים: בשוטף

2 תגובות ל - “טבלת המבקרים החדשה של ישראל, 26.12.2014”

  1. tikun 27 דצמבר 2014 ב - 20:45 קישור ישיר

    וויפלאש לא מופץ על ידי סרטי לב

    ==================

    רוה לתיקון: אה, שיט. הלכה האנקדוטה. לטובת מי שהחמיץ, הנה המשפט שפורסם עם עליית הטבלה והוסר ממנה כשהתברר שהוא היה שגוי: ״לפני עשר שנים ומשהו, כשהייתי עורך ״עכבר העיר״, אני זוכר שאנשי קולנוע לב צילמו את צמרת טבלת המבקרים של העכבר והפיצו אותה בפרסומות שלהם: כל ארבעת הסרטים במקומות הראשונים היו שלהם. ובכן, השבוע זה קורה שוב.״

  2. גיל 27 דצמבר 2014 ב - 20:55 קישור ישיר

    חובבנות, חובבנות, חובבנות


השאירו תגובה