06 ינואר 2020 | 06:08 ~ תגובה אחת | תגובות פייסבוק

גלובוס הזהב 2020: כל הזוכים

והזוכים הם:

סרט זר: “פרזיטים”

טענו שזה יהיה הזוכה הגדול של הערב, אבל זה הפרס היחיד שלו.

סרט אנימציה: “מיסטר לינק”

שיהיו בריאים. כולם הימרו על “צעצוע של סיפור” אבל הגלובוסים אשכרה בחרו את סרט האנימציה הטוב של השנה.

שיר: אלטון ג’ון מתוך “רוקטמן”

מוזיקה: “ג’וקר”, הילדור גודנאדוטיר

מסכן תומס ניומן, הפסיד בפעם האלף.

תסריט: קוונטין טרנטינו, “היו זמנים בהוליווד”

בסוף הנאום הוא הודה לאהבתו בתל אביב שאיתה הוא מצפה לבנו הראשון וחתם בעברית “תודה גברת, איי לאב יו”.

שחקנית משנה: לורה דרן, “סיפור נישואים”

שחקן משנה: בראד פיט, “היו זמנים בהוליווד”

סרטו של טרנטינו עוד יהיה הסרט שגורף הכי פרסים הערב.

שחקן (קומדיה/מיוזיקל): טארון אג’רון, “רוקטמן”

כולם הימרו על אדי מרפי. מסכן. המפסיד הנצחי.

שחקנית (קומדיה/מיוזיקל): אקוופינה, “הפרידה”

בימוי: סם מנדס, “1917”

סרט (קומדיה/מיוזיקל): “היו זמנים בהוליווד”

תזכורת: בשנה שעברה זכה כאן “הספר הירוק” ואז זכה באוסקר. צריך לקחת את זה בחשבון.

שחקן (דרמה): חואקין פיניקס, “ג’וקר”

התחנה הבאה: אוסקר

שחקנית (דרמה): רנה זלווגר, “ג’ודי – מעבר לקשת”

סרט (דרמה): “1917

המירוץ לאוסקר נהיה מעניין.

“היו זמנים בהוליווד” מוביל עם שלושה פרסים, “ג’וקר” ו”1917″ עם שניים.

פרסי הטלוויזיה:

מיני סדרה: “צ’רנוביל”

סדרה קומית: “פילבאג”

סדרת דרמה: “יורשים” (“Succession”)

שחקנית (מיני סדרה או סרט טלוויזיה): מישל וויליאמס, “פוסי/ורדון”

אם טראמפ יפסיד בבחירות הקרובות, זה יהיה בזכות הנאום שלה. אם היא היתה מחעמדת לאוסקר היא היתה זוכה רק על הנאום הזה לבדו.

שחקנית (סדרת דרמה): אוליביה קולמן, “הכתר”

שחקנית (סדרה קומית): פיבי וואלר-ברידג’, “פליבאג”

שחקן (סדרת דרמה): בריאן קוקס, “יורשים”

שחקן משנה : סטלן סקארסגארד, “צ’רנוביל”

 

נושאים: בשוטף

תגובה אחת ל - “גלובוס הזהב 2020: כל הזוכים”

  1. דודי מיכ 8 ינואר 2020 ב - 15:32 קישור ישיר

    קשה לצאת נגד “היו זמנים בהוליווד”- גם קוונטין נשוי לישראלית, בנישואים חמודים ואותנטים אגב. בא לישראל גם, בכל ראיון רואים אדם נחמד ולא כבד. הרבה קהלים (יותר צעירים, לדעתי הרבה בוגרים שאהבו את הניינטיז המופלאים שלו, התאכזבו כמוני, הרגשתי ככה באולם לפחות. הילדודס התלהבו בהרבה) וגם הרבה מבקרים, יחד התלהבו עוד, ב”מטה-קריטיק”, בסיכום שנתי, שמסכם הכי הרבה “הכתרות השנה”, מכל מבקרי אמריקה שברשת ובניו יורק טיימס ועוד, סיכום בו גם הרבה פנינים ומקום 1 מוצדק (פרזיטים), רואים ש”זמנים” גם הסרט האמריקאי שהכי הוכתר כ”טוב לשנה” (שני רק לפרזיטים. תודה לאל ששני ולא ראשון).

    ואני טוען- שהייפ, כוונות טובות ואלמנטים טובים בסרט התערבבו, יש בו (בהיו זמנים בהוליווד) הכל מהכל, מלבד שהסרט עושה משהו לרגש (אולי כן לשכל), כולל במאי שבעבר בא-מ-ת ענק (מינוס היו זמנים ו”8 השנואים” חביב בלבד אבל סופר חביב, מעידים גם שיש התדרדרות עם השנים), משחק ענק, חוש הומור לא רע. טוב מהרבה מארוולים וטראש הוליוודי חסר נשמה אקשני לחלוטין. אבל זה עדיין, עדיין עדיין, הסרט הפחות טוב שלו וכל זה מעיד שהרמה הקולנועית ברוב אמריקה מתדרדרת בשנים האחרונות. לא הכל. אבל הרבה. ומאמריקה- בשקט יש אחרים שמגיע להם וסרטים שלמים מ”היו זמנים”. כול מהוללים בצדק- סיפור נישואים, ג’וקר (לא מושלם אבל מהנה וחד מ”היו זמנים”), אצלי “ארט אוף סלפ דפנס” הציג יפה קומדית פשע חכמה ומדליקה ודינמית, שהייתי מגדיר כצעיר (ריילי סטרנס) עושה טרנטינו, טוב מטרנטינו של 2019-2015. יש לי הרגשה שאם היו רק יותר הקרנות לחדשים של סטרנס, ומשער שגם של Claudio Giovannesi, Jan Komas חריפים וחדים בהרבה. בגדול, אני תופס מסם מנדז יותר כישרוני במעט מטרנטינו ויש מצב שהסרט המלחמתי הכבד שלו, יעשה יותר לרגש מהדברת באוטו של שחקן והפעלולן שלו (כסרט, אובר רייטד של השנה, יחד עם האירי, גם אם יש להם אלמנטים ובמאי עבר גדולים !)


השאירו תגובה