הריביירה תוססת
קצב העדכונים מקאן מתחיל לתפוס תאוצה, ואני מתחיל להרגיש שזו השנ בה הכי קל לי לעקוב מרחוק אחרי מה שקורה שם. קודם כל, תענוג לקרוא את דיווחיה של סשה סטון, שנמצאת השנה בקאן לראשונה בחייה, ומנסה לנסח מעין יומן של חוויות וכללי התנהגות וחוקי הישרדות. נראה גם שסטון די מתמוגגת מהסרטים שהיא רואה. היא התלהבה מ"וול סטריט 2 " של אוליבר סטון, נשפכה מ"עוד שנה" של מייק לי וחיבבה את החדש של וודי אלן.
דיוויד האדסון – ב"מובי" (עד לפני שניה "The Auteurs") – עושה כרהרגלו עבודה חרוצה מאוד בריכוז כל הביקורות והדיווחים מקאן בפוסטים יעודיים ומתומצתים. בדף הביקורות שלו מקאן אפשר כבר לאמוד שהמבקרים, למשל, די התלהבו מהחדש של מייק לי ודי שנאו את החדש של הידאו נאקאטה.
ובדיווח המרוכז של אינדי-ווייר ליום הרביעי בקאן מככבים וודי אלן, ג'פאר פנהי (שמכתב שהוא כתב מהכלא האירני הוקרא בפסטיבל) וגרג אראקי.
בגל"צ מסבירים למה "המשוטט" לא יהיה באופיר http://www.glz.co.il/NewsArticle.aspx?NewsId=62243
נאקאטה זה שביים את 'איש אינו יודע' מ2004? אוברייטד בטירוף…
אחרי שעה, הפסקתי לצפות, כי הוא חוזר על עצמו.
למיכאל22, הידאו נקאטה לא ביים את "איש אינו יודע". נקאטה ביים את "הצלצול" היפני המקורי.
גם זה אוברייטד בטירוף
עמית –
אה, סבבה. כי אני יודע שהחדש של במאי 'איש אינו יודע' בקאן השנה..
חייב לציין שפסטיבל קאן מתחיל להראות כמו מדבר קריאטיבי. ערימת אנשי קולנוע זקנים חוזרים עם פרוייקטים נחותים לשיאי יצירתם וטופחים אחד לשני על השכם. איפה הפסטיבל החשוב שנתן לנו את פולנסקי, האחים כהן, לארס פון טרירס וטרנטינו?
החדש של הירוקאזו קור-אדה ("איש אינו יודע") הציג בקאן בשנה שעברה. לא השנה. הוא נקרא "AIR DOLL" וללא ספק מושפע מסרטו המונומנטלי של עמית איצקר – The safety in rubber.
Couldn't be written any better. Reading this post reminds me of my old room mate! He always kept talking about this. I will forward this article to him. Pretty sure he will have a good read. Thanks for sharing!