18 ספטמבר 2007 | 08:01 ~ 8 תגובות | תגובות פייסבוק

מחזיר את הפלא לפון

בשעה שאחת מחברות הסלולר הישראליות מציגה את אחת הפרסומות הדוחות ביותר שאי פעם נהגו אני מניח ראש על הכרית וחולם על עולם בו גם פרסומת יכולה להיות פיסת אמנות מבריקה ומהנה שעושה חשק לצפות בה שוב ושוב ולא לזפזפ מעליה בגועל. ובחלומי את הפרסומת לחברה הסלולרית מביים ווס אנדרסון, וזה נראה בערך כך. לא, בדיוק כך:

וגם זה:

כאן יש עוד ארבע פרסומות מהסדרה הזאת. אני מסכים עם ג’ף וולס, שאצלו ראיתי אתמול את הפרסומות לראשונה, שטוען שהפרסומת עם השחקן היא המוצלחת מכולם. מבחינת כתיבה, הגשה וקצב המעברים בין הסטים היא מתקתקת הכי טוב.

========

וגם: הפרסומת לבושם לגבר של וונג קאר וויי וקלייב אואן.

נושאים: קטעי וידיאו

8 תגובות ל - “מחזיר את הפלא לפון”

  1. רותם 18 ספטמבר 2007 ב - 8:02 קישור ישיר

    בתור מישהו שלא ממש עוקב אחרי טלויזיה
    איזה פרסומת מדובר שהיא מגעילה?

  2. דן ברזל 18 ספטמבר 2007 ב - 8:35 קישור ישיר

    את הפרסומת אפשר לראות כאן (לוחצים על “דלג” בצד שמאל למעלה, ובמסך שאחרי יש לינק לצפייה בפרסומת):
    http://www.pelephone.co.il/uploadflash/campaigns/g.html

    ובדיוק כשחשבתי שלא יכול להיות יותר דוחה וציני מזה, הגיע המייקינג אוף של הפרסומת. לנירית ירון צריך לשלול את רשיון הבימוי על סעיף ציניות ועיוורון מוסרי. רק לחשוב שהיא ואיילת מנחמי הגיעו מאותו מקום.

    http://news.walla.co.il/?w=/3850/1162825

    רוה לדן: נירית ירון ולא מעט מבני דורה הפרסומאים חיים במעין עולם “הפוך-על-הפוך” פרטי של עצמם, שבע רצון וזחוח (שלא לומר גאידמקי), בו הם בוודאי משוכנעים שמדובר בשיחוק המאה, בהברקה קופירייטרית ליהוקית וקריאטיבית מהסוג החתרני ביותר. זה נאלח בעיני, כל מה שהפרסומת הזאת מייצגת: האוליגרך שזועק “רבולוציה” ו”די לקפיטליזם”. הקיבה מתהפכת. אבל הפרסומת מסתירה באותו ובמופתים גם שקר אחד בסיסי: לצערי יצא לי במהלך השנתיים האחרונות להשתמש בכל הדגמים של הטלפונים אותם מציעה החברה ב”חינם” – מוטורולה V3, סמסונג וה-LG, וברור לי לגמרי למה הם מוצעים בחינם – הם פשוט מכשירים איומים. גרוטאות מסורבלות ומיושנות עם הנדסת אנוש לקויה. לא נותנים אותם חינם, זורקים אותם עלינו כאשפה לפח זבל אנושי.

  3. דן ברזל 18 ספטמבר 2007 ב - 13:58 קישור ישיר

    דן ליאיר – נו, שפלאפונים מעפנים יהיו הבעיות שלנו. אני יותר מודאג מאיך שמחוץ לבועה הפירסומאית הציבור קולט את גאידמק כשהוא ארוז יפה, קל לעיכול, ובעל אידיאולוגיה מאוד מטושטשת, שלא לומר כאילו סוציאליסטית.

    (אגב, אם אתה צריך יש לי קצת קשרים בקשרי לקוחות של פלאפון ;-))

    רוה לדן: וואלה? אני לקוח פלאפון בכפייה. הקו שייך למקום עבודתי. אנא בקש מקשריך להפעיל לקו שלי את שירותי הדור השלישי. ידיעות אחרונות לא משלמים.

  4. סטיבי 18 ספטמבר 2007 ב - 16:57 קישור ישיר

    זו פרסומת באמת דוחה. ראיתי אותה בצפייה השנתית שלי בפרסומות: כשכל המשפחה נמצאת יחד מול הטלוויזיה, כלומר ערב ראש השנה 🙂
    כבר טענתי בפני כמה אנשים שזה פשוט השלב הראשון במסלול המהיר של גאידמק לקנות את פלאפון.

  5. Shai 18 ספטמבר 2007 ב - 23:41 קישור ישיר

    Here is one excellent commercial:

    http://www.youtube.com/watch?v=5RFxGn6C6ak

    and 2 awful ones:

    http://www.youtube.com/watch?v=zcT93NZQ8wE

    http://www.youtube.com/watch?v=5vk6lbkyJhs

  6. ברווז גומי 19 ספטמבר 2007 ב - 1:20 קישור ישיר

    אני לא כל כך הזדעזעתי מהפרסומת, ובטח לא נראה לי שמישהו יחשוב שהאוליגרך הפך לסוציאליסט. אני יותר מוטרד מכך שיש אנשים שחושבים שגאידמק באמת עומד לקנות את פלאפון, או כל חברה גדולה ורצינית אחרת. האיש ליצן אימפולסיבי, שעשה כסף מ… אממ.. לא יודע בדיוק ממה, אבל בטח לא חוש עיסקי מפותח וחוכמה פיננסית היו מעורב שם. אני מעדיף את תרבות המנהל העכשוית של מנהיגנו, עלובה ככל שתהיה, על יכולת הניהול של המיליונר ויחצניו הנלהבים יתר על המידה.

  7. דן ברזל 19 ספטמבר 2007 ב - 9:36 קישור ישיר

    ברווז – אני חושש שאתה נותן יותר מידי קרדיט למין האנושי. להזכירך, “הפוך על הפוך” ו”אירוניה” הם מושגים שרוב הציבור, למרות מה שנדמה לחיים בתל אביב, לא מיודד איתם.

    הלוואי ואתה צודק.

  8. דן ברזל 19 ספטמבר 2007 ב - 9:45 קישור ישיר

    ובתיאום מושלם, גאידמק מתארח בערוץ ניקולודיאון, מוצג כ”איש נדיב ומסתורי עם לב רחב” ומקבל את הכותרת “נדיב ידוע” תחת שמו.

    מזל שהמשך התוכנית היה קצת פחות בשליטה של קופירייטרים:


השאירו תגובה