15 יוני 2011 | 16:33 ~ 3 תגובות | תגובות פייסבוק

אהבה ומוות

 

“החותם השביעי”

 

התמונה הזאת לקוחה מ”החותם השביעי”, אחד הסרטים שצילם גונאר פישר לאינגמר ברגמן.  התמונה לקוחה מהאתר של קרייטיריון, שהעלו עוד כמה מהפריימים הכי מרשימים של פישר, שהלך השבוע לעולמו בגיל 99. פישר וברגמן שיתפו פעולה עד 1960, כשאז עבר ברגמן לעבוד עם סוון ניקוויסט כצלם. אבל עד אז, פישר צילם לו את “תותי בר”, “החותם השביעי” ו”מעיין הבתולים” (בין השאר).

 

=============

 

אני מניח שיהיה נכון לאזן את חיבת חדשות המוות שלי עם הבשורה שנטלי פורטמן ילדה בן.

 

============

 

ולענייני חולין: “אנטרטיינמנט וויקלי” מדווח שאנשי הפעלולים שוב מנסים להשפיע על האקדמיה האמריקאית לכלול פרס על הישגיהם. האמת, צודקים! אם יש אוסקר לספרים ולמאפרים, ולאנשי אפקטים שיושבים כל היום מול מחשב בסטודיו ממוזג, בוודאי מגיע אוסקר גם לאלה על הסט שחוטפים את המכות, נופלים את הנפילות ומרסקים את המכוניות, היחידים על הסט שנמצאים בסכנת מוות. זו לא הפעם הראשונה שהם פונים לאקדמיה בבקשה שיקדישו להם פסלון. הם אפילו מציעים שהפרס לא יוענק בשידור החי, אבל שכן ישדרו קליפ של מיטב הפעלולים של השנה. כן! אני בעד!

 

אגב, אני חושב שלא רק לפעלולנים מגיע אוסקר, אלא גם למלהקים. לדעתי, הם בעלי התפקיד היחידים שמופיעים בכותרות הפתיחה של סרט ואין להם ייצוג אוסקרי. גם הם בעבר ניסו לשכנע את האקדמיה להוסיף להם קטגוריה. אני מניח שזה עוד יקרה מתישהו.

 

===============

 

דארן ארונופסקי רוצה לביים גרסת עתירת תקציב לסיפור תיבת נוח, והוא רוצה את כריסטיאן בייל לתפקיד הראשי. אני מאוד סקרן לראות את ארונופסקי מעבד את התורה, אבל איכשהו נדמה לי שארונופסקי ותקציבים גדולים זה חיבור שסופו תמיד טראגי.

 

=================

 

האייטמים איכשהו קשורים. נטלי פורטמן זכתה באוסקר על תפקידה ב”ברבור שחור” של דארן ארונופסקי (סרט שהופק ב-12 מיליון דולר), ושם גם פגשה את בן זוגה, שהיה כוראוגרף הסרט. וכריסטיאן בייל זכה באוסקר על “פייטר”, שארונופסקי היה אמור לביים, אבל פרש ממנו ונשאר רק אחד המפיקים.

נושאים: בשוטף

3 תגובות ל - “אהבה ומוות”

  1. לביא 15 יוני 2011 ב - 19:08 קישור ישיר

    אני בעד אוסקר לאנסמבל השחקנים הטוב ביותר, שאותו יעניקו למלהק.
    אני גם בעד ההחלטה החדשה של האקדמיה: ממה שהבנתי המטרה היא לאפשר מועמדות לסרטים קטנים ואיכותיים כמו”יהודי טוב” ולא לאפשר מועמדות לסרטים גרועים כמו “סנדרה בולוק וילד כושי”. להחלטה יש גם משמעות כואבת מאוד לגבי הקולנוע האמריקאי: האקדמיה מודה שלא מופקים בשנה אחת באמריקה 10 סרטים ראויים!!

  2. אנונימי 15 יוני 2011 ב - 20:37 קישור ישיר

    יאיר אני רוצה לדווח לך על דבר מוזר שקורה. כמו שרשמת הערת שוליים מכר כבר מעל 54,000 כרטיסים. אבל בסינמה סיטי, הם רושמים שהערת שוליים נמצא במקום ה5 ברשימת הסרטים הנצפים ביותר בסינמה סיטי. לפי דעתי הם מציגים את הנתונים לא כולל הנתונים מכרטיסי הVIP כי לפי דיווחים ממך ומהרבה אנשים וחברים שמדברים איתי על זה שהם הלכו לראות את הסרט בVIP ואפשר להגיד ששלושת רבעי אנשים מהעבודה שאני עובד בה הלכו לסרט. מה דעתך בנושא?

  3. צופה 15 יוני 2011 ב - 21:50 קישור ישיר

    לדעתי למלהקים יש את התפקיד הכי חשוב, כל סרט קם ונופל על השחקנים הנכונים ובעיקר החיבור הנכון ביניהם. כל היתר זה בונוס.


השאירו תגובה