שתי דקות מוול-E
אחרי שלל טיזרים, זהו למעשה הטריילר המלא הראשון של "וול-E", הסרט הבא של פיקסאר (מאת אנדרו סטנטון, הבמאי של "למצוא את נמו"). הקריינות, אם זיהיתי נכון, היא של איאן מק'קלן. רוב החומרים בטריילר כבר נראו בטיזרים, אבל יש כבר התחלה של סיפור.
(תודה לא.ק על הלינק לווידיאו)
המתיקות!
(והזכרונות מאי.טי – הראש הקצת שטוח, הקולות שוול-אי מייצר… הממממ…).
שלום. נגמרה שביתת התסריטאים, ברכות למארגני האוסקר
איאן מק'קלן נשמע אותו דבר כמו המדריך מ"המדריך לטרמפיסט בגלקסיה"…
אני דווקא חשבתי על "תקלה מופלאה". אם הולך להיות פה סרט עלילתי שלם אבל נטול דיאלוגים – העסק נשמע מסקרן.
ואת הטריילר הזה כבר ראיתי אתמול אחה"צ על מסך גדול ב"יס פלאנט" לפני ההקרנה של "מלחמתו של צ'רלי ווילסון".
לעזאזל,אני לא אוכל לראות את הטקס ממילא.
לימודים ארורים.
אני לא חושב שזה איאן מק'קלן…
רק רגע…
השביתה לא הסתיימה לגמרי.
בעניני אוסקר, שיחה עם קלוני, מייקל סרה וג'ייסון בייטמן (לא כולם ביחד).
בן אדם הולך לקולנוע לראות קצת סרטים, וכשהוא חוזר הביתה הוא בפיגור של 3 פוסטים…
טוב, נו…אז ככה:
הטריילר של "עץ הלימון" מעלה בי חששות של חזרה לימים של הקומדיות הגסות והאידיוטיות של לפני עשרים ושלושים שנה (ברגע שנכנס לתסריט שר, חשבתי על "האינסטלטור"), אבל מסיבת העיתונאים והביקורת שצירפת עושים רושם יותר טוב.
הטריילר של "וול-אי" (שגם אני ראיתי בקולנוע היום) גם מביא איתו חששות כבדים: זה עוד יכול ללכת בכיוון של סיפור אהבה דביק.
"הפרפר ופעמון הצלילה" – לפני כמה שנים ראיתי סרט שמאוד אהבתי בשם "הים שבפנים". "הפרפר" רזה הרבה יותר מבחינת תסריט, ולכן משתמש בתחבולות אין ספור על מנת להחזיק אותי בעניינים. באיזשהו שלב התעייפתי. זה לא סרט רע : חלק מהתחבולות יפות ומעניינות (טכנית ורגשית), אבל הן העמיסו עלי יותר מדי.
"מלחמתו של צ'רלי ווילסון" – אני מאוד אוהב את כתיבתו של אהרון סורקין. הוא אולי חלקלק מדי, אבל הדיאלוגים שהוא כותב הם תענוג לאוזן. וכל עוד הוא נשאר בתחום התככים הפוליטיים הוא הכי טוב שיש. ולכן, חלק גדול מהסרט הזה הוא די מוצלח – במשחק ובכתיבה. אבל יש גם משהו מאוד פשטני בסרט הזה. משהו שאפילו מטריד בהרגשת הניצחון שניקולס את סורקין מנסים לטעת בנו כשהמסוקים הסובייטים מתחילים ליפול. מאוד צורמות לי צהלות הניצחון כשזה קורה. ונימת ההתנצלות שהסרט מנסה לקחת על עצמו לקראת סופו (כן, ניצחנו את הסובייטים, אבל מי שלקח את מקומם גרוע בהרבה) כל כך חלשה ומסכנה, והיא משאירה טעם רע בפה.
שימו לב לסצינה הראשונה בסרט. חשבתי לעצמי : בכמה סרטים של ניקולס רואים את דגל ארה"ב בגדול מאוד, כמעט פול פריים ? אני מזכיר לכם שזה קרה כבר ב"בוגר", וזה גם כאן. ו"נערה עובדת" מתחיל בשוט שמסתובב סביב פסל החירות.
זה ממש לא איאן מק'קלן.
הטריילר הזה מוקרן גם לפני "ג'ונו" ביס פלאנט.
'דגל ארה”ב בגדול מאוד' מזכיר לי את פאטון.
וכאן, בין השאר, אנדרו סטנטון אומר שהדמות של וול-אי הושפעה חלקית מ-Luxo המנורה בלוגו של פיקסאר, מה שמקסים בעיני מאוד (ויפה שהם נותנים למנורה את הכבוד המגיע לה. זה לא קרה מאז ימי דודו גבע – המנורה והקקטוס).
ואם כבר המנורה, ככה זה התחיל (ולי נדמה שראיתי את הסרטון הזה, או אחד דומה לו במסגרת אחד מפרקי רחוב סומסום הישנים).
בניק לינק, ואריטי כותבים על הפרוייקט החדש של איתן פוקס. וטריילר הוול-אי כבר הורד מהיוטיוב.
אכן הטריילר הורד. הוא נכנס לרשימת הנצפים ביותר ביוטיוב עם 22,000 צופים (שעות ספורות לאחר שהעלתי אותו לאתר) ואז פיקסאר "גילו" שהוא שם והעיפו אותו לעזאזל (וקבלתי הודעה למייל מיוטיוב שמזהירה אותי לא להעלות יותר קבצים המוגנים בזכויות יוצרים ונו נו נו לי).
באמת שאין לי מושג למה לפיקסאר אכפת שאנשים מעלים ליוטיוב טריילרים לסרטים שלהם.
לינק אחר, למעוניינים:
http://www.freevlog.hu/video/11012.html&ch=23
פיטר אוטול?
מי עושה את הוויסאובר?
נראה ממש כמו "אני האגדה" גרסאת הרובוטים