05 אוגוסט 2012 | 07:42 ~ 10 תגובות | תגובות פייסבוק

בריטים במכוניות

 

זה עלה אמש. הפרק השני של "קומיקאים במכוניות שותים קפה" עם ג'רי סיינפלד. הפעם הוא לוקח את ריקי ג'רווייס ממנהטן לסיטי איילנד (בין הברונקס ללונג איילנד). ונראה שריקי ג'רווייס באמת לא נהנה מאף רגע שם:

 


 

 

הפרק הראשון עם לארי דיוויד נמצא כאן.

 

==================

 

אפרופו קומיקאים שמנחים טקסי פרסים (ע"ע בדיחות גלובוס הזהב וריקי ג'רווייס מהסרטון הנ"ל): כתבתי בפוסט על בחירתו של הוק קוץ' לנשיא האקדמיה שמשימתו הראשונה תהיה לבחור מפיק ומנחה לטקס האוסקר הקרוב. ובכן, מתברר שהנושא הזה כבר נמצא בעבודה בחודשיים האחרונים, עוד בימיו של הנשיא היוצא, טום שראק. השמועות מספרות ששראק כבר פנה ללורן מייקל ("סאטרדיי נייט לייב") שיפיק את הטקס ושג'ימי פאלון יהיה המנחה, זאת אחרי ההנחיה המוצלחת שלו של טקס האמי לפני שלוש שנים. השאלה שנשאלת היא האם יסכימו אנשי איי.בי.סי, בעלי הזיכיון לשידור האוסקרים, לתת לטאלנט של רשת אן.בי.סי להנחות את אחד המשדרים הכי נצפים שלהם. או שמא הם ידרשו שדווקא ג'ימי אחר – ג'ימי קימל – יהיה המנחה: הוא מגיש את תוכנית הלייט נייט של איי.בי.סי, והוא תכף יגיש את פרסי האמי דהשתא. באופן אישי, אני מוצא את קימל יותר מצחיק מפאלון.

 

 

==================

 

 

הסרטון הנ"ל, עם מכונית האוסטין הבריטית עם הגג הנפתח, הזכירה לי שלא העליתי לכאן את הטריילר לג'יימס בונד החדש שהציף את הרשת בשבוע האחרון. אני מעלה אותו כעת, קודם כל כי הוא מתאים לכותרת של הפוסט אבל בעיקר כי… הוא נראה ממש טוב. אין לי מושג מה תביא נוכחותו של סם מנדס – זוכה האוסקר הראשון שמביים סרט ג'יימס בונד, לא? – לסדרה שהיא חזקה יותר מכל במאיה, אבל דבר אחד ניכר לעין – הצילום של רוג'ר דיקינס כנראה יהפוך את "סקייפול" ליפה בתולדות סרטי ג'יימס בונד (והעובדה שמנדס הביא את פטריק מרבר, המחזאי של "קרוב יותר" ושותפו של סטיב קוגן לכתיבה בסדרותיו, כשותף לשכתוב התסריט, עשויה להכניס לסרט כמה וכמה רפליקות שנונות). את כל השאר כבר ראינו בוואריאציה כזו או אחרת, לא?

 


 

 

ואחרי טקס הפתיחה של האולמפיאדה, אני בעד דני בויל לג'יימס בונד הבא.

 

=================

 

נ.ב: אני ממש שונא כשאני מנסה להיכנס לאתר והוא נותן לי קודם מסך פרסומת כפרלוד לכניסה לאתר עצמו. אבל הבאנר הפרסומי המופיע עכשיו בכניסה לאתר של האוזן השלישית ממש מצחיק, בייחוד אם אתם עכברי סינמטקים. מסוג אותם רגעים שמרגיעים אותי שהסינפיליה עדיין חיה ובועטת, גם היא הופכת לבדיחה פנימית בין, נגיד, 500 איש:

 

 

 

מה שמזכיר לי ש"האוזן השלישית" הוציאו בדי.וי.די את "אורחים לרגע" של מאיה קניג, ואם הרשיתם לעצמכם להחמיץ אותו בקולנוע, לפחות תתפסו אותו בדי.וי.די, הוא ממש מקסים. והזדרזו כי תכף קניג וגור בנטביץ' יחזרו ב"לרדת מהעץ" שגם עליו אמליץ לכם לכשתתקרב שעתו לצאת אל המסכים.

נושאים: בשוטף

10 תגובות ל - “בריטים במכוניות”

  1. יואב 5 אוגוסט 2012 ב - 10:28 קישור ישיר

    הסדרה של סיינפלד יכלה להיות מצחיקה אם לפחות היו מורידים את מוזיקת הספא מהפסקול. וגם אז לא בטוח.

    • yaya 5 אוגוסט 2012 ב - 13:25 קישור ישיר

      איך המוסיקה קשורה לאם זה מצחיק או לא?

    • יואב 6 אוגוסט 2012 ב - 0:26 קישור ישיר

      תשאל את טרי ג'ונס על המוזיקה ב"גביע הקדוש" ואיזה סיבובים היא עברה. הוא יסביר לך הכול.

  2. דב 5 אוגוסט 2012 ב - 14:34 קישור ישיר

    חיקוי לא ממש מוצלח ל The Trip הנהדר של סטיב קוגן ורוב בריידון משנה שעברה..

  3. אוהד קאופמן 5 אוגוסט 2012 ב - 16:29 קישור ישיר

    1) הטריילר של "SKYFALL" הוא אולי הפעם הראשונה שזה עושה לי חשק וציפייה לקראת בואו של הסרט מסדרת ג'יימס בונד, הוא באמת נראה TOP NOTCH.

    2) אפרופו במאים לסרטי ג'יימס בונד הבאים , מה אתה אומר על כריסטופר נולן .. אולי הוא ייעשה ריבוט לסדרת ג'יימס בונד :).

  4. יואב 5 אוגוסט 2012 ב - 17:51 קישור ישיר

    כבר שנים אני מחכה שייתנו לדני בויל את המושכות לבונד. הבן אדם הוא גאון קינטיקה ולדעתי יספק לבונד את סצינות הפעולה הטובות בתולדותיו(!) כריסטופר נולן אגב, במאי ענק וכו'… אבל קצת חלש לטעמי ביצירת סצינות אקשן קולחות סוחפות ומלהיבות (כן כן. אמנם מבאטמן לבאטמן הוא ללא ספק משתפר, אבל סצינות האקשן בבאטמן עדיין חסרות את הפלואו והמומנטום האלו, שמצליחים לגרום לליבי באמת להאיץ)

    • אוהד קאופמן 6 אוגוסט 2012 ב - 2:43 קישור ישיר

      יואב,
      מה לגבי הפרולוג של "עליית האביר האפל" – ה6 הדקות הראשונות של הסרט אני חושב שזהו אקשן במיטבו.

    • אורון 6 אוגוסט 2012 ב - 9:40 קישור ישיר

      דני בויל לג'יימס בונד! איזה רעיון! רק דמיינו את בונד מצולם ברעד בלתי ניתן לצפייה, ערוך בצורה קליפית ומוגזמת, כאשר ברקע מוזיקה לא קשורה ולא מתאימה ואת הכל עוטף חוסר הבטחון של הבמאי ביכולת שלו לספר סיפור מעניין למשך יותר מדקה וחצי, מה שמוביל לכל הסגנון המקושקש. רגע, שניה, אשכרה דמיינתי את זה – הולך רגע לשירותים וכבר חוזר.

  5. מיכאל גינזבורג 6 אוגוסט 2012 ב - 14:47 קישור ישיר

    ריקי ג'רוויס מצחיק בטירוף!

  6. יואב 6 אוגוסט 2012 ב - 19:00 קישור ישיר

    אוהד, נכון, זה היה גדול ובומבסטי ואחלה התחלה לסרט אקשן גדול אבל גם שם היה משהו מפוספס לטעמי. לנולן חסר "פלואו" בסצנות אקשן. רצפי השוטים שלו בסצינות אקשן לא לגמרי מתחברים ויוצרים הרבה יותר בלבול מהדרוש כשהקורבן המרכזי הוא לחץ הדם (שלי לפחות) שנותר רגוע מהדרוש ליצירת התלהבות אמיתית. וכן, אני יודע שאני בעמדת מיעוט אבל אם לבאטמנים לא היה את כל העומק והמורכבות שבהם נולן שולט ביד רמה הם היו סרטי אקשן בינוניים ביותר.

    אורון, דני בויל גם ביים את "סאנשיין" האדיר! לא שזה הסגנון שאני מחפש לבונד, אבל רק דוגמה לסגנון "קצת" שונה מזה שתיארת והוכחה שלבויל יד בוטחת והוא עושה בדיוק את מה שהוא רוצה (ובהצלחה אדירה לטעמי). אבל נכון, לא כולם חייבים לאהוב.


השאירו תגובה