10 אוקטובר 2012 | 19:32 ~ תגובה אחת | תגובות פייסבוק

"סינמסקופ" מצ'פר: רוצים כרטיס זוגי לפרמיירה של "למלא את החלל"?

אוקיי, הנה מבצע קידום קטן שאני רוצה לערב את בו: דף הפייסבוק של "סינמסקופ" עומד כרגע על 915 לייקים. אני רוצה כבר להגיע ל-1,000. אז הנה הדרך שלי לדרבן את אלה מביניכם שעדיין לא עשה לייק לעשות את זה, וגם לצ'פר את אלה מביניכם שכבר עשו זאת.

יש לי זוג כרטיסים לתת לכם לפרמיירה הרשמית של "למלא את החלל". כן, הפרמיירה. זאת עם שחקני הסרט ויוצריו ושטיח אדום וצלמים, ובטח אפילו כיבוד (שבטוח יהיה כשר למהדרין), והקרנת הסרט. זה קורה ביום חמישי הבא, 18.10, ב-20:30 ביס פלאנט רמת גן. רוצים? יכולים? הנה מה שאתם צריכים לעשות כדי להשתתף בהגרלה. אחרי שעשיתם לייק לדף הפייסבוק של "סינמסקופ" (או בתיבה משמאל) בואו לפוסט הזה. שם כל ההוראות. כן, אם כבר עשיתם לייק מזמן, בואו לפוסט הזה גם, כי אתם אוטומטית כבר יכולים להשתתף בהגרלה (אבל קראו שם מה עליכם לעשות). אה, ואם אתם כבר בפייסבוק לכו לבקר בדף של "למלא את החלל".

אה. ואם אין לכם פייסבוק ואתם לא רוצים לבקש שההורים או הילדים או השכנים או הדודים ייכנסו בשמכם, ובכן: אני כבר מתכנן עוד איזה משהו עם צ'ופרים בקרוב שלא כולל פייסבוק. אז סליחה הפעם, ויהיו פעמים נוספות.

תודה לאנשי "למלא את החלל" שנתנו לנו את ההזמנה הזוגית הזאת לבכורה שלהם.

 

 

נושאים: בשוטף

תגובה אחת ל - “"סינמסקופ" מצ'פר: רוצים כרטיס זוגי לפרמיירה של "למלא את החלל"?”

  1. איריס 10 אוקטובר 2012 ב - 21:15 קישור ישיר

    כבר יש פרסומים על דמדומים החדש (בישראל בכורה עולמית לפני כל העולם, בדיוק כמו בשנה שעברה!) מה התוכניות שלך לפרק האחרון בסדרה? זה הזמן להזכיר- הסרט הנ"ל יהיה עמוס באקשן של ערפדים עם כוחות מיוחדים, אין סיפור אהבה דביק
    http://www.youtube.com/watch?v=2DYH2t8fCqo


השאירו תגובה