15 אוקטובר 2012 | 23:31 ~ תגובה אחת | תגובות פייסבוק

ספיידרמן, פליקס באומגרטנר ושאר שיאי היום

The earth's a Big Blue Marble
When you see it from out there

הנה כמה קטעי וידיאו שהתפעלתי מהם היום. כולם על גיבורי על, בעצם.

א.

הדי.וי.די/בלו-ריי של "ספיידרמן המופלא" שייצא בעוד שלושה שבועות מכיל לפחות חמש דקות של סצינות שהוסרו מהסרט. הנה שתי סצינות שמראות שעלילת המשנה של הלטאה והקשר של אבא של פיטר פרקר להיותו ספיידרמן התה קצת אחרת בגרסה מוקדמת של הסרט (שימו לב, בגלל שהסצינה לא נכנסה לסרט כל הפוסט והאפקטים לא גמורים בה):


ויה אינדי-ווייר.

 

ב.

כן, פליקס באומגרטנר והקפיצה הסטרטוספרית שלו העסיקו גם אותי היום. למרות שאני אדיש לפעלולים כאלה כשהם מתרחשים בזמן אמת, התיעוד האודיו-ויזואלי הבדיעבדי שלהם פשוט ממכר בעיניי. אין לי שום תא בגוף שלי שרוצה להיות פליקס באומגרטנר כשאהיה גדול (הוא, למעשה, צעיר ממני בשנה), אבל סיכום הקפיצה שלו הוא בפשטות פיסת הקולנוע הכי טובה שראיתי היום (בחייאת, צפו ב-HD):

האמת? אני די מופתע שכל הפעלול הזה הוא לא חלק ממסע היחצנות של "סקייפול", סרט הג'יימס בונד החדש. היה מתאים בול, לא? כלומר, היה מתאים רד בול.

אבל קיבלתי עוד קצת ממפעלות פליקס באומגרטנר היום. הנה (ויה טרנדלנד) סיכום של הישגי העבר הגדולים של האיש המעופף הזה.


עכשיו צריך לספור לאחור עד שנראה את מפעלות באומגרטנר בקולנוע, לא? סרט תיעודי בוודאי. אבל אולי גם סרט עלילתי? הייתי מצפה שג'יימס קמרון יקנה את זכויות העיבוד לכל חייו של האיש. וממילא נראה ששיאי העבר שלו כקופץ BASE כבר השפיעו על סצינות מתוך "האביר האפל" ו"רובוטריקים 3".

ג.

ועוד הישג על-קולי: המבצע שהשקתי לפני כמה ימים לקדם את דף הפייסבוק של "סינמסקופ" אל קו אלף הלייקים עבד יפה. חצינו את הקו הזה היום. עוקבי הדף השתתפו בהגרלה לזכייה בהזמנה זוגית לפרמיירה של "למלא את החלל" ביום חמישי, והיום פרסמתי את שמו של הזוכה: אלון הרשקוביץ-אבקסיס. וכמו שהבטחתי אני מתכנן עוד כל מיני בונוסים והפתעות לקוראי הבלוג, לתומכי הבלוג ולעוקבי הפייסבוק. תודה לכולם.

 

נושאים: בשוטף

תגובה אחת ל - “ספיידרמן, פליקס באומגרטנר ושאר שיאי היום”

  1. דניאל בכנוב 20 אוקטובר 2012 ב - 13:44 קישור ישיר

    גיבורים אמיתיים! פליקס באומגרטנר פשוט מטורף. עוד לא ראיתי מישהו שעבר את מהירות הקול בנפילה חופשית לפניו.


השאירו תגובה