23 אוקטובר 2012 | 10:30 ~ תגובה אחת | תגובות פייסבוק

"איה" עושה חיל ואתם מוזמנים להקרנה חגיגית

"איה", הסרט הכמעט-קצר (40 דקות) של עודד בן-נון ומיכל ברזיס, משדרג את מעמדו. למרות אורכו הקצר הוא מציג כבר כמה שבועות בסינמטקים (במחיר מוזל) שם צפו בו, מאז אוגוסט, באולמות הקטנים (והמלאים) ובשתי הקרנות בשבוע כבר כ-5,000 איש. והנה הבשורה: מתחילת נובמבר הוא יעבור להקרנות מסחריות בקולנוע לב. כן. מפתיע, אבל אמיתי: למרות שהוא כבר רץ שלושה חודשים ולמרות שהוא רק 40 דקות בקולנוע לב מאמינים שיש לו עדיין פוטנציאל להביא קהל. לכבוד המעבר הזה מתוכננת לסרט הקרנה חגיגית בקולנע לב, לכבודה יגיע אחד משני שחקני הסרט ארצה במיוחד: אולריך תומסן ("חגיגה", "בעולם טוב יותר") יגיע ביום שני הבאה להקרנה החגיגית ויתארח בה לצד שותפתו לסרט, שרה אדלר, ויוצריו (בן-נון וברזיס הבמאים ויעל אבקסיס, המפיקה). ויש לנו הזמנות זוגיות לתת לכם כדי להיות שם.

זה קורה ביום שני הבא (29.10) ב-21:45 בקולנוע לב בדיזנגוף סנטר. איך אתם יכולים להיכנס להגרלה כדי לזכות בכרטיסים? ובכן… זה מעביר אותי לנושא הבא. אבל לפני זה, הנה הטריילר לסרט שמספר בכמה משפטים קצרצרים את נקודת המוצא העלילתית לסרט שמתאר מערכת יחסים עדינה ומפתיעה בין שני זרים במכונית אחת. וכרגיל בסרטיהם הקצרים של בן-נון וברזיס, הצילום פשוט נפלא:

וזה דף הפייסבוק (המאוד פעיל) שלהם.

אוקיי, אז איך משיגים כרטיסים.

כזכור, בימים אלה אני מנסה למצוא ספונסר לבלוג – מישהו שייכנס במקום אורנג' ויעזור לי במימון תפעולו. בזמן הזה, שבו אני לגמרי עצמאי, אני פונה אליכם כדי שתהיו אקטיביים בתמיכה בבלוג. אם אתם נהנים כאן, בואו לעזור. האקטיביות הזאת יכולה לבוא בכל מיני דרכים. שיתוף הבלוג או פוסטים מתוכו בין חבריכם בטוויטר ובפייסבוק או במייל היא דרך אחת, פשוטה וזולה ודורשת מאמץ נמוך ואפס כסף, אבל היא עוזרת לבלוג מאוד. ומי שמרגיש נדיב ורוצה להביע אמון והערכה באופן כלכלי מוזמן לתרום בתיבת התרומות משמאל. אני מודה, כשרק מיקמתי שם את תיבת התרומות כה הופתעתי מההיענות שלכם, שלא כל כך ידעתי איך לנהוג עם קוראיי שהיו נדיבים ותרמו כסף. אז ישבתי, חשבתי, בררתי קצת מה נהוג בעולם והגעתי למסקנות. אז זה יהיה הנוהל מעכשיו: חוץ ממכתב תודה קצר ומנומס, אקיים בכל חודש הגרלה בין אלה שתרמו באותו חודש. בכל חודש אציע דברים קטנים וסמליים, אבל אני מקווה שחביבים למדי, רק כדי להביע הערכה שלי להערכה שלכם. בחודש אחד, למשל, אגריל די.וי.די. בחודש אחר כרטיסים לסרט. או אולי אזמין אחד מכם להתלוות אליי להקרנת עיתונאים, לראות איך זה נראה. ומדי פעם, כשיתאפשר, הזמנות לפרמיירות, לראות סרט יפה בקונטקסט חגיגי. אז הנה, זו הזדמנות כזאת.

כל מי שתרם מ-1 בספטמבר ועד היום, וכל מי שיתרום מהיום ועד ליום ראשון הקרוב (28.10) ייכנס להגרלה. לא משנה באיזה סכום (מי שבוחר באופציית המנוי החודשי ייכנס אוטומטית להגרלת הצ'ופרים מדי חודש כל עוד מינויו בתוקף). הבחירה רנדומלית לגמרי. ככה גם תתמכו בבלוג, וגם אולי מי יודע תשבו ליד השחקן מ"איה" בהקרנה החגיגית.

(אגב, מי שרוצה לתמוך בסכומים גבוהים, מעל אלף שקל, ויש לו עסק – או מוצר, או סרט – שהוא רוצה לקדם בפרסום בבלוג, יכול לפנות אליי במייל).

(ועוד אגב, על פי חוקי המס במדינה אני מוציא חשבונית לכל אחד ואחד מכם, אז אם מישהו מכם צריך חשבונית לעסקיו, ציינו זאת במייל או דרך פיי-פאל ואשלח לכם לכתובת שתכתבו).

תרמו בתיבת "רוצים לתרום" בטור הצד השמאלי.

נושאים: בשוטף

תגובה אחת ל - “"איה" עושה חיל ואתם מוזמנים להקרנה חגיגית”

  1. איריסע 23 אוקטובר 2012 ב - 14:04 קישור ישיר

    מה עושה מי שאין לו פיי-פאל? יש דרך אחרת?

    =================

    רוה לאיריס: את לא צריכה שיהיה לך פיי-פאל, רק כרטיס אשראי. הפיי-פאל הוא זה שמעביר את הכסף אליי. מבחינתך זה כמו לקנות כל דבר און-ליין. אפשר גם לשים מזומן במעטפה ולהעביר לטלנסקי והוא כבר יעביר אליי.


השאירו תגובה