13 נובמבר 2012 | 09:06 ~ 10 תגובות | תגובות פייסבוק

מלחמת הציפורים

image

Angry birds star wars

יש לנו שלוש שנים לחכות עד ל"מלחמת הכוכבים, פרק 7". אני מניח שיש לנו לפחות עוד כמה חודשים, אולי אפילו חצי שנה, עד שתצא הכרזה רשמית לגבי זהות הבמאי. אז יש הרבה זמן להעביר עם השטות המשעשעת הזאת שנקראת "Angry Birds Star Wars".

אני עדיין באמצע השלב הראשון, טאטואין. ציפורי לוק, אובי והאן מחסלים את חזירי הסטורם-טרופרס ואנשי החול. לציפור לוק יש לייט סייבר, לציפור האן יש בלאסטר ולציפור אובי יש את הפורס.

ובינתיים, ההודעה הרשמית הראשונה מכיוון לוקאספילם היא שמייקל ארנדט, התסריטאי זוכה האוסקר על "מיס סאנשיין הקטנה" ומי שכתב בנסיבות דומות את "צעצוע של סיפור 3", התחיל לעבוד על פיתוח התסריט. הידיעה הזאת מאששת את התחושה הראשונית שלי ש"מלחמת הכוכבים" הבא יהפוך לפרויקט באחריות פיקסאר (איך שגלגל מסתובב וכו': פיקסאר נולדה כחטיבה בתוך לוקאספילם). מה שאומר שכל במאי שאתם קוראים שהתחיל לעבוד על סרט חדש, למעשה יוצא מהסיפור. למשל, בראד בירד, שהייתי שמח לו היה הבמאי הבא של "מלחמת הכוכבים", חתם על בימוי סרט מדע בדיוני לדיסני בשם "1952" עם ג'ורג' קלוני בתפקיד הראשי, אז הוא מן הסתם בחוץ.

צריך לראות מי עבד בשנה האחרונה עם דיסני ופיקסאר והתוצאה היתה משביעת רצון ויש להניח שהצמרת כבר נםגשת איתו לבדוק כיוון וחזון וזמינות (אנדרו סטנטון, שהיה יכול להיות ליהוק מבריק, כנראה פישל וריסק את סיכוייו עם "ג'ון קרטר").

וראיתי בלוג אמריקאי שמנסה לקדם את הרעיון שג'ו ג'ונסטון יהיה הבמאי. רעיון יפה. ג'ונסטון התחיל כאיש אפקטים ב"מלחמת הכוכבים" הראשון והפך מאז לבמאי חביב מאוד ("רוקטיר", "שמי אוקטובר", "ג'ומאנג'י"). הוא גם אשף אפקטים וגם יודע לרגש, והוא במאי יעיל ומעניין ונראה שהוא גם די נטול אגו. ספילברג הפקיד בידיו את "פארק היורה 3", אז למה לא "מלחמת הכוכבים 7"? הברקה, מודה. דרך לא רעה להתחמק מאוטר שילחם במורשת, ועדיין לעשות כבוד לסדרה ומקורותיה.

ולי נראה שרוברט זמקיס פנוי.

יש לכם רעיונות אחרים? מי ביים לאחרונה סרט שאהבתם ונראה לכם נכון לתת לו את "מלחמת הכוכבים 7" שיעשה עבודה מבריקה שם?

נושאים: בשוטף

10 תגובות ל - “מלחמת הציפורים”

  1. צליל 13 נובמבר 2012 ב - 10:15 קישור ישיר

    יאיר – בראד בירד לא הבריק עם MI4 ואפילו אתה לא השתגעת על הסרט. נכון שיש לו קבלות על סרטי אנימציה אבל לא בטוח שזה מספיק להפקה בסדר גודל שכזה. גם לא הייתי נותן לותיקים דוגמת ספילברג ואפילו לא לג'יימס קמרון. הייתי הולך על "הדור הצעיר" של הבמאים – מישהו שינסה לתת לסדרה פרשנות חדשה ומסקרנת – רצוי רצינית ולא קומיקסית \ משעשעת. דוגמאות? מת'יו ווהן), כריסטופר נולאן כמובן, אולי אפילו מישהו כמו ראיין ג'ונסון (לא ראיתי את "לופר" אבל זו כנראה חתיכת הברקה), ג'וס ווידון הוא גם שם מתבקש מאוד לפרויקט שכזה ואולי אפילו ג'יי ג'יי אברמס.

  2. עמית איצקר 13 נובמבר 2012 ב - 10:32 קישור ישיר

    גיירמו דל טורו. ברגע שהוא יסיים עם "פסיפיק רים" חייבים לקחת אותו.

  3. ערן קאלימי 13 נובמבר 2012 ב - 11:39 קישור ישיר

    אני בעד קן לואץ'. יכול להיות מעניין!
    או טיפשי.
    כנראה טיפשי.

  4. יניב אידלשטיין 13 נובמבר 2012 ב - 13:35 קישור ישיר

    עזבו במאי. קודם כל שתהיה עלילה, סיפור שפאקינג שווה לספר.
    לא מספיק להביא אנשים טובים. אחרי שלישיית הפריקוולים המיותרים של לוקאס, צריך להשקיע מחשבה בעיקר בקונספט הבסיסי, "לשם מה התכנסנו".
    ואם יש להם שכל, הם יקחו כמה עצות מהבחור הזה (או שפשוט יקחו אותו כיועץ):
    http://www.youtube.com/watch?v=VgICnbC2-_Y

  5. JNH 13 נובמבר 2012 ב - 13:36 קישור ישיר

    אני לא בטוח שג'ו ג'ונסטון זה רעיון כזה טוב. הוא במאי סביר, אבל הוא לא הנפיק אף סרט באמת גדול במהלך הקריירה שלו. "פארק היורה 3" היה מאכזב, ובעיקר הדגים כמה שנות אור של כישרון מפרידות בינו לבין ספילברג. למעשה, הסרט של ג'ונסטון שהכי אהבתי עד היום היה "שמי אוקטובר", שהיה כמעט אנטיתיזה לסוג הסרטים שהוא עושה בד"כ. אז אולי סרטי אפקטים הם לאו דווקא הייעוד שלו.
    לעומת זאת, אם יצליחו לקחת את רוברט זמקיס לעשות את זה, זו תהיה הברקה אדירה. הוא מושלם לתפקיד.

  6. יניב אידלשטיין 13 נובמבר 2012 ב - 13:49 קישור ישיר

    כולם בכוונה מתעלמים מ"קפטן אמריקה", או שפשוט שכחתם?
    כי בעיניי זה הסרט הכי מוצלח ומבדר שג'ו ג'ונסטון עשה.

    ===================

    רוה ליניב: צודק, שכחתי מ"קפטן אמריקה". ובכן, אני מחזק את התמיכה שלי בג'ונסטון.

  7. צליל 13 נובמבר 2012 ב - 14:31 קישור ישיר

    מסכים עם יניב – תסריט טוב לפני הכל. בעניין זה הייתי מתייעץ אולי גם עם "הארלי" מהסדרה "אבודים": http://www.youtube.com/watch?v=BQouv3eMyRk

  8. ליאור 13 נובמבר 2012 ב - 17:22 קישור ישיר

    "אנדרו סטנטון, שהיה יכול להיות ליהוק מבריק, כנראה פישל וריסק את סיכוייו עם 'ג'ון קרטר'".

    לא ממש מסכים. לא ראיתי את "ג'ון קרטר", אבל מהטריילר הסרט נראה כמו סטאר וורס. והמותג של סטאר וורס חזק מג'ון קרטר וחזק מכל במאי, למעשה. אני בטוח שהסרט יעשה טריליון דולרים ולא משנה איזה במאי יופקד עליו. אנשים אוהבים לרדת על הפריקוולים ושוכחים אילו הצלחות קופתיות הם היו. הפריקוול השלישי שבא אחרי שניים מאכזבים ביותר עדיין עשה מיליונים על גבי מיליונים על גבי מיליונים.

    • JNH 13 נובמבר 2012 ב - 19:26 קישור ישיר

      כל מיליארדי הדולרים שהפריקוולים הכניסו לא משנים את העובדה שהם היו חרפה קולנועית. בתור מישהו שלא מושקע בלוקאספילם ולא דואג יותר מדי לעתיד הכלכלי של דיסני, השאיפה שלי היא שיעשו סרטים *טובים* בלי קשר לכמה כסף הם ירוויחו.

  9. ליאור 13 נובמבר 2012 ב - 21:22 קישור ישיר

    הנקודה שלי לא היתה לגבי איכות הסרטים, אלא לגבי הפוטנציאל הקופתי שלהם שלא תלוי בשמו של במאי זה או אחר. הזיכיון הזה לעולם לא יהיה מה שהוא היה פעם, הימור מטורף של קולנוען צעיר. סטאר וורס כורע תחת עומס הפופולריות שלו וכיום עם הרכישה של דיסני הוא לא יותר מעוד פרת מזומנים תאגידית. אני בהחלט בעד סרטים טובים, אגב.


השאירו תגובה