29 דצמבר 2012 | 20:05 ~ 0 תגובות | תגובות פייסבוק

פסטיבל הסרטים של סם שפיגל: "לכל דבר מחיר" של דפנה לוין

ששי קשת ב"לכל דבר מחיר" של דפנה לוין

הנה הפרק השלישי בפרויקט השבועי שלנו של חיטוט בארכיונים של בית הספר לקולנוע סם שפיגל והצגת סרטי גמר נדירים, שלא מצויים לצפייה בשום מקום אחר ברשת כרגע (צפו בכל הפוסטים הקודמים באמצעות התגית "פסטיבל הסרטים של סם שפיגל"). והיום אנחנו חוזרים למחזור השני של בית הספר ולסרטה מ-1994 של דפנה לוין, "לכל דבר מחיר". בימים אלה לוין מוקרנת בהוט הסדרה "אופוריה", שיצרה לוין יחד עם רון לשם.

"לכל דבר מחיר" נוצר בשנה שאחרי עליית ערוץ 2, כשמסך הטלוויזיה המסחרית הוצף שעשועונים. לוין מיקססה לסרט הגמר שלה את שעשועוני ערוץ 2, את עולם הפרסומות, שהפך לאופציית הפרנסה העיקרית של בוגרי בתי הספר לקולנוע באותן שנים, את עולם הווידיאו-קליפים האולטרה-מסוגננים ויצרה מיוזיקל – א-לה ג'ון ווטרס ואלמודובר – על צרכנות, בכיכובם של מאיר סוויסה, ששי קשת ושירי-לי דשא.

אנקדוטות וקרדיטים: רמה דרימר (לימים בורשטיין), בת המחזור של לוין, היא העורכת. את סרט הגמר שלה, 18 שנים לפני הקאמבק שלה עם "למלא את החלל", הצגנו כאן לפני שבועיים. מיכל נחמן, אז שליש מלהקת מנגו ולימים מיכל צפיר, מופיעה גם. המוזיקה המקורית המאוד מושקעת של הסרט מאת עדי כהן ("מסוכנת"). הנה הסרט:

נושאים: בשוטף

השאירו תגובה