31 דצמבר 2012 | 09:31 ~ 2 תגובות | תגובות פייסבוק

סיכום 2012: שיר השנה

שיר השנה שלי הוא זה:

 

והוא לקוח מתוך הדיסק החדש של הקילרז, "Battle Born", שהסב לי עונג רב השנה. דיסק שנשמע כמו פסקול לסרט שמחכה שמישהו יבוא לעשות אותו. העלילה כבר בפנים.

השיר הזה כה מוצלח בעיניי, שאפילו אהבתי את הרמיקס המצורף בסוף הדיסק. רמיקס כמו פעם בימיי ה-12". רמיקס שאמנם מעלה קצת את הטמפו למטרות ריקוד (מילא) אבל בעיקר מבודד אלמנטים מלודיים מתוך השיר ושם עליהם דגש וכך בונה אותו מחדש. מאותם רמיקסים שמעניקים הזדמנות לשים לב לרבדים מלודיים והפקתיים מתוך השיר המקורי, ולמעשה אף מעצים את ההתלהבות שלי מהשיר המקורי:

 

==================

 

ולקראת סוף השנה ניסיתי לעקוב אחר מיטב הקליפים שנעשו השנה – כלומר, אלה שאין בהם קוריאני משונה שרוכב על סוס בלתי נראה – לראות אם יש משהו מצטיין שפספסתי. דומני שלא. אני טועה או שזו היתה שנה ממש חלשה לקליפים. מה שכן, תוך כדי שיטוט בסיכומי השנה ראיתי שהחמצתי לפני חצי שנה את הקליפ המשעשע מאוד הזה: ג'ון האם מגלם במאי קליפים בקליפ החדש של איימי מאן.


 

אגב, כל מי שהסתובב כאן ב-1985 אמור לזהות שהקליפ שהם עושים לו הומאז' הוא זה, איימי מאן מלפני 28 שנים:


נושאים: בשוטף

2 תגובות ל - “סיכום 2012: שיר השנה”

  1. צליל סיון 1 ינואר 2013 ב - 8:29 קישור ישיר

    יאללה – יאיר – הרגת אותי עכשיו… אני בהחלט הייתי כאן ב-85 ולא מזמן נזכרתי בשיר הנשכח הזה של Till Tuesday וחיפשתי את הקליפ ברשת. ועכשיו אתה אומר לי שאיימי מאן היתה חברה בלהקה הזו? ואני חשבתי שהפריצה שלה היתה בכלל עם הפסקול הנפלא ל"מגנוליה"…

  2. רועי 1 ינואר 2013 ב - 11:34 קישור ישיר

    השיר של till tuesday מזכיר את
    hysteria def leppard
    http://www.youtube.com/watch?v=v6R-LZ25Te0


השאירו תגובה