06 אוגוסט 2008 | 15:00 ~ תגובה אחת | תגובות פייסבוק

So say we all

הפרק האחרון בהחלט של "באטלסטאר גלקטיקה" צולם באחרונה, ומאחורי הקלעים הופק סרטון פנימי, מעין פרידה מהצוות. האתר io9 העלה את הווידיאו.

======

פטריק גולדסטין ממשיך בפינה המשעשעת שלו, בה הוא פונה לשמוע את דעתו של אבי לרנר על הסרטים המוצגים בבתי הקולנוע. בסוף השבוע האחרון, מעדכן גולדסטין, שב לרנר מביקור בישראל והלך להשלים צפייה בארבעה סרטים ביום אחד. ואלה ביקורותיו, שמאפשרות הצצה לא רק לטעמו של מלך הבי-מוביז באמריקה, אלא להלך הרוח שמניע אותו, לפיו מצליח=טוב: "אחים חורגים": "שנאתי את זה, זה כל כך מטומטם". "מאמא מיה!": "מתתי על הסרט. אני מעריץ גדול של אבבא. מבחינתי זו הלהקה השניה הכי גדולה בעולם אחרי הביטלס". "Swing Vote": "היינו אמורים להשקיע בסרט הזה אבל החלטנו לבסוף שלא. מנקודת מבט מסחרית אני חושב שצדקנו. הסרט בסדר". "האביר האפל": "שמעתי על הסרט כל כך הרבה שכנראה שניו לי ממנו ציפיות מופרזות. אי אפשר להתאכזב מבאטמן כי אתה מקבל בדיוק מה שאתה מצפה לו. אבל מי אני שאבקר את הסרט? זה מה שהציבור רצה. כשיש סרט שכל העולם רוצה לראות, אני לא יכול שלא להתפעל".

נושאים: כללי

תגובה אחת ל - “So say we all”

  1. טלוטן 7 אוגוסט 2008 ב - 4:02 קישור ישיר

    מהר לפני שזה יורד:
    טריילר לחדש של דרימוורקס "מפלצות נגד חייזרים", שיצא לאקרנים בארה"ב במרץ 2009. הטריילר עדיין לא הופץ ברשת, אבל הוקרן ב-Comic Con.

    http://www.aceshowbiz.com/news/view/00017396.html

    מישהו שם צפה פעם אחת יותר מדי בד"ר סטריינג'לאב?
    שימו לב לגנרל.
    http://www.imdb.com/media/rm474519552/nm0001715


השאירו תגובה