11 ינואר 2013 | 11:52 ~ תגובה אחת | תגובות פייסבוק

פינת ה"אמרתי לכם"

שיט! שכחתי. בשבוע שעבר, כשכתבתי את המדור ל"פנאי פלוס" שיצא לדוכנים ביום רביעי (שלשום) פרסמתי תחזית קצרה למועמדים לפרס הסרט באוסקרים. הדבר הנכון היה כמובן לפרסם אותם כאן לפני הכרזת המועמדים, אבל… שכחתי. אבל מכיוון שיצא לי לא רע (ומכיוון שזה יצא לאור בדפוס, כך שלא תגידו שאני מבלף), אני מרשה לעצמי רגע קטן של גאווה. כך כתבתי:

בחמישי יפורסמו המועמדויות לאוסקר, מה שאומר שמהשבוע הבא נתחיל לספור לאחור לטקס ולהמר מי יזכה במה. האם "שומרי הסף" הישראלי יהיה מועמד בקטגוריה התיעודית? ההימור שלי למועמדים הוא כזה. יהיו שמונה סרטים מועמדים: “ארגו", “לינקולן", “עלובי החיים", “אופטימיות היא שם המשחק", “כוננות עם שחר", “חיי פיי", “ג'נגו חסר מעצורים", ועוד סרט אחד: “חיות הדרום הפראי" או "אהבה". “לינקולן" של סטיבן ספילברג יהיה הסרט עם הכי הרבה מועמדויות וצמוד אליו "עלובי החיים".

פספסתי פעמיים. פעם אחת בכך שלא נתתי הזדמנות ל"5 מצלמות שבורות". פעם שניה שהימרתי שיהיו שמונה סרטים מועמדים ולבסוף היו תשעה.

===============

ומי שרוצה להבין איך הגיעו פתאום שני סרטים תיעודיים ישראליים לאוסקר, שיעקוב אחורה אחר הדיווחים שלי כאן. זה מתחיל מספטמבר מהדיווח הזה ששם את "שומרי הסף" על המפה. ומשם המשיכו עם התגית "שומרי הסף" ועקבו אחר המירוץ לצמרת של "שומרי הסף" ו"5 מצמות שבורות".

נושאים: בשוטף

תגובה אחת ל - “פינת ה"אמרתי לכם"”

  1. רז-ש 11 ינואר 2013 ב - 15:01 קישור ישיר

    ומה עם הפעם השלישית? חיי פיי הוא הסרט השני במספר המועמדויות (11). עלובי החיים חולק את המקום השלישי עם אופטימיות היא שם המשחק (8 מועמדויות).


השאירו תגובה