16 ינואר 2013 | 22:16 ~ תגובה אחת | תגובות פייסבוק

סת מקפרלן מתחיל עם הבדיחות על האוסקר

סת מקפרלן

בפעם הראשונה בתולדות האוסקרים היה אירוע הכרזת המועמדויות דבר מצחיק. במשך שנים זה היה רק נשיא האקדמיה יחד עם שחקנית שהקריאו מהר וביובש את המועמדים. ברגע שהשידור נגמר לא ראיתם אותם שוב. השנה נשיא האקדמיה לא נראה בשידור, ולהכרזה (ששודרה בשידור חי ב-5:30 בבוקר שעון לוס אנג'לס) הוזעק סת מקפרלן, מנחה הטקס השנה, להציג את המועמדים יחד עם אמה סטון. התוצאה: בדיקה חיה של הבדיחות הראשונות שלו (למשל "אם אין לי מושג מי אני, דמיינו שאני דוני אוסמונד"). בפעם הראשונה בתולדות האוסקרים שמונה הדקות של הכרזת המועמדים הפכו לווידיאו ויראלי ששווה צפיות חוזרות למען הבדיחות (עוד דוגמה: "תסריט מעובד משמעו שהתסריטאי עשה קופי ממיקרוסופט וורד ואז פייסט לתוך מסמך פיינל-דראפט"). צפו בווידיאו הכרזת המועמדויות בסוף הפוסט הזה.

ובינתיים, מקפרלן (היוצר של "פאמילי גאי" והבמאי של "טד", אחד הלהיטים המפתיעים השנה) וצוות האוסקר השיקו קמפיין טיזרים בטלוויזיה האמריקאית לקראת האוסקרים. ובעיקר, כדי להעביר את המסר הברור שהאוסקרים השנה יהיו מצחיקים. זה מסר חשוב ובהול, כי הנוכחות של טינה פיי ואיימי פולר בגלובוס הזהב, וכמות הבדיחות המרשימה שהן הפגיזו במהלך השידור, הביאו לעלייה של עשרה אחוז ברייטינג של הטקס, שנשק ל-20 מיליון צופים. האוסקרים (שהרייטינג שלהם כפול מזה) רוצים גם עלייה ברייטינג השנה.

אלה חמשת ארבעת הטיזרים הראשונים של מקפרלן לאוסקר, שקיבצתי לכם לסרטון רצוף אחד:

Search engine friendly content

 

 

וזה, אם פספסתם, הווידיאו של הכרזת המועמדויות לפני שבוע, הנה הוא (בדיחה לדוגמה, על "אהבה" של מיכאל האנקה: "בפעם האחרונה שאוסטריה וגרמניה עשו קו-פרודוקציה יצא להם היטלר"):

Search engine friendly content

נושאים: בשוטף

תגובה אחת ל - “סת מקפרלן מתחיל עם הבדיחות על האוסקר”

  1. האח קרמזוב 17 ינואר 2013 ב - 10:34 קישור ישיר

    תיקון קל – פיינל דראפט זה שם של תוכנה לכתיבת תסריטים.

    ===========

    רוה להאח: ומיקרוסופט וורד היא תוכנה לעיבוד תמלילים. דומני שהבדיחה לא היתה זקוקה להסבר (או לפחות: מי שהבין הבין).


השאירו תגובה