21 ינואר 2013 | 23:41 ~ תגובה אחת | תגובות פייסבוק

משאלת מוות ועוד סיפורים שמחים

צ'רלס ברונסון (מימין) ומייקל ווינר על הסט של "משאלת מוות"

מה היו הסרטים הנצפים בסוף השבוע בארץ? # "ארגו" חוצה את המאה אלף # "הפטיש העברי" צריך עוד 5,000 דולר # תראו מי פתח בלוג קולנוע חדש # הפרמיירות של איתן פוקס # והמוות של "משאלת מוות"

מבט אל מה שקרה בקופות בסוף השבוע. ונתחיל מאיזורי הארט-האוס. "שומרי הסף" התרחב בסוף השבוע מארבעה עותקים (סינמטק תל אביב וירושלים, חן רחובות, כוכב רמת השרון) לסביבות העשרה עותקים – כולל סינמה סיטי ויס פלאנט. עד ליום חמישי הביא הסרט 15,000 צופים, ובסוף השבוע הוא מכר עוד 5,000 עותקים והגיע ל-20,000. ויש עוד חודש עד לאוסקר.

יחצני "אהבה" מדווחים שצופי הסרט "מילאו את אולמות הקולנוע".

הסרטים הכי נצפים בסינמה סיטי הם: "הבלתי אפשרי", "ארגו" ו"ג'אנגו ללא מעצורים". ברשת גלובוס מקס הסרטים הכי נצפים בסוף השבוע היו: "ארגו", "ג'אנגו ללא מעצורים" ו"הבלתי אפשרי". וביס פלאנט הסרט הכי נצפה היה "ג'אנגו ללא מעצורים" (בכל רשת, הסרט המוביל הוא זה שמופץ על ידה).

"ארגו" ו"חיי פיי" חצו, על פי הערכתי, את קו מאה אלף הכרטיסים בסוף השבוע האחרון.

=================

ג'ונתן קסלמן מתקרב לדדליין של מסע גיוס הכספים הציבורי שלו לסרט ההמשך ל"הפטיש העברי". הוא צריך לגייס עוד 5,000 דולר בשבוע הקרוב כדי לקבל את הכסף. אז אם אתם רוצים לקנות עכשיו את האופציה להיות הראשונים שצופים בסרט הגמור, היכנסו ותמכו בו. הוא מעדכן במייל שאדם גולדברג וג'ודי גריר, כוכבי הסרט הראשון, הצטרפו לסרט ההמשך. בספטמבר יגיע קסלמן לישראל לחגיגות העשור ל"הפטיש העברי". כתבנו על הקמפיין של קסלמן וסרט ההמשך שלו "הפטיש העברי נגד היטלר" כאן.

=================

תומר קמרלינג אולי מוכר לכם בתור מבקר הקולנוע של "בלייזר", אבל לי הוא מוכר בתור מבקר הקולנוע הכי מגניב בארץ, ומישהו שאני רואה בו אח לטעם. וראו זה פלא: הוא פתח בלוג. ובו, אני מבין, הוא מתלהב מאוד מ"לינקולן", הוא מבועת מ"אהבה" והוא מצביע מרצ. הוא שאמרתי, אחי התאום. והוא כותב כמו שד.

================

"הסיפור של יוסי" לא עבד כל כך בארץ בשנה שעברה – למרבה הצער, אני חושב; ממש חיבבתי את הסרט – אבל הוא זוכה כעת לחיים חדשים בחו"ל. הסרט עלה להקרנות מסחריות בצרפת, בגרמניה ומסוף השבוע הוא יעלה גם בניו יורק. לכבוד הבכורה התראיין איתן פוקס ל"ניו יורק טיימס", וסיפר על ההשפעה של סרטי עמוס גוטמן עליו, ומודה שהעובדה שלגיבור שלו קוראים יוסי גוטמן היא צירוף מקרים בלבד ולא מחווה לבמאי שהשפיע עליו. סרטו הבא של פוקס, "בננות", יעלה ב-14 במרץ.

===============

מייקל ווינר, הבמאי הבריטי שהתפרסם בזכות "משאלת מוות" עם צ'רלס ברונסון, הלך לעולמו בגיל 77. בשנים האחרונות, מאז שפרש מבימוי, ווינר מצא ג'וב חדש בתור מבקר מסעדות. "משאלת מוות" מ-194 היה סרט של קאנון לפני שקאנון היתה קיימת, והקים לתחייה את ז'אנר סרטי הוויג'ילנטה (צ'רלס ברונסון היה הגרסה האזרחית להארי המזוהם, ארכיטקט שיוצא לנקום את רצח אשתו). ראיתי רק את סרטי "משאלת מוות" שלו ומבחינתי הוא היה סוג של חקיין דון סיגל. ווינר ביים גם את שני סרטי ההמשך, הפעם בהפקת גולן-גלובוס. רימייק ל"משאלת מוות" נמצא בעבודה תחת ניהולו של ג'ו קרנהן ("שטח פראי"). זאת אומרת, אם אתם לא מתייחסים ל"חטופה" עם ליאם ניסן כרימייק/ריפ-אוף של אותו סרט.

נושאים: בשוטף

תגובה אחת ל - “משאלת מוות ועוד סיפורים שמחים”

  1. סטיבי 22 ינואר 2013 ב - 0:13 קישור ישיר

    תראה את "המכונאי" (שעשו לו מעין רימייק לפני כשנתיים). או את "the sentinel" או את "סקורפיו".


השאירו תגובה