22 פברואר 2013 | 16:11 ~ 4 תגובות | תגובות פייסבוק

יומיים לאוסקר: המרו את זה קודם

זוכה אוסקר. למצולם אין קשר לכתבה

הפוסט הזה עלה במקור ביום ראשון. מכיוון ששעון החול אוזל לקראת האוסקרים המותחים ביותר של השנים האחרונות, אני מקפיץ אותו מחדש לראש הדף, כדי לתת למי מכם שטרם השתתף בחידון/תחרות, הזדמנות. גם כי זה הופך את הצפייה בטקס למותחת ומעניינת יותר, וגם כי יש לי פרסים לתת לכם, גם סתם ככה על השתתפות, בלי קשר לתוצאות. אז יאללה. ואם אתם צריכים עזרה במילוי השאלון, חזרו לפוסט הקודם.

ברוכים הבאים לחידון האוסקר של "סינמסקופ". יש לכם רק עוד יומיים לנחש או לנבא או לייחל מי הולך לזכות ב-15 הקטגוריות המרכזיות של הטקס (מתוך 24 פרסים שיחולקו בטקס). האופציה הראשונה בכל קטגוריה היא ההימור שלי לזוכה. מי שמשיג את הניקוד הכי גבוה, יזכה בפרס נאה. יש לנו כרטיסי וי.איי.פי ודי.וי.דיאים וכל מיני בונוסים נוספים. ושלל פרסים מתנת גלובוס גרופ. במקרה של תיקו, מי ששלח את הניחוש ראשון, יזכה.

אבל…

גם אם לא הייתם קרובים, שניים מכם יזכו בפרסים נוספים בהגרלה, רק כי השתתפתם בתחרות. זכרו: ב-24.2 ב-3:00 לפנות בוקר (הלילה שבין יום ראשון לשני) נהיה כאן ב"סינמסקופ" באירוע המסורתי השנתי שלנו בפעם השמינית: הלייב בלוג מהאוסקר. בו אדווח לכם כאן בשידור חי פרשנויות, עדכונים, נתונים, אנקדוטות, אבחנות וקריאות התפעלות תוך כדי הטקס. ואתם, כהרגלכם, תתנו את גם את הזווית שלכם. אז כוונו כבר עכשיו את השעונים המעוררים ליום ראשון הבא. ועד אז – קדימה, צאו לדרך לחידון:

 

זהו. החידון הסתיים. תודה לכל המשתתפים. שמות הזוכים יתפרסמו בקרוב.

נושאים: בשוטף

4 תגובות ל - “יומיים לאוסקר: המרו את זה קודם”

  1. איילת 21 פברואר 2013 ב - 12:42 קישור ישיר

    איזו תמונה.מזעזע מה שהיא בחרה ללבוש.החשפנות הזאת בכל מחיר.
    קורבן אופנה.

  2. לי 21 פברואר 2013 ב - 14:55 קישור ישיר

    http://www.hollywoodreporter.com/race/oscar-voters-brutally-honest-ballot-422546

    להוליווד רפורטר יש את שאלון ההצבעה של אחד הבמאים באקדמיה שמסביר, בעילום שם, למי הצביע בכל קטגוריה ולמה. הנימוקים שלו להצבעה בכל קטגוריה מרתקים

  3. ק 23 פברואר 2013 ב - 20:07 קישור ישיר

    ה-24.2 בשלוש לפנות בוקר זה לא הלילה שבין ראשון לשני אלא הלילה שבין שבת לראשון. שזה הלילה. לא ככה?
    זה אומר שבעצם הלייב בלוג הזה מתרחש היום?

  4. ק 23 פברואר 2013 ב - 20:58 קישור ישיר

    סליחה טעות שלי. איזה בלוג אדיוטי עם ספירה לאחור מוטעית, בלבל אותי.


השאירו תגובה