05 מרץ 2013 | 23:44 ~ תגובה אחת | תגובות פייסבוק

"שש פעמים" בטרייבקה; וגם: סרטי דוקאביב 2013

"שש פעמים". לטרייבקה

סצינת הפסטיבלים מתעוררת. אני מתחיל לשמוע מה מתוכנן בפסטיבל קולנוע דרום; וכבר יש שמועות שמסתובבות לגבי פסטיבל ירושלים; ואני  מחכה שאנשי פסטיבל קאן יפרסמו מה יהיה סרט הפתיחה שלהם, ממש בימים הקרובים, ואחר כך שיפרסמו (במהלך אפריל) את התוכניה המלאה. אני מצפה לראות את הסרט של ארי פולמן באחת ההודעות האלה. אז כל אלה עדיין מתבשלים ונגיע אליהם בקרוב מאוד. ובינתיים, הנה מה שכבר התפרסם.

תוכניית פסטיבל טרייבקה התפרסמה הערב. בתחרות העלילתית הבינלאומית נמצא "שש פעמים", סרטו של יהונתן גורפינקל על פי תסריט של רונה סגל. הסרט כבר זכה בפרס בסן סבסטיאן והוקרן בפסטיבל חיפה. במסגרת "נקודות תצפית", המציגה סרטים עצמאיים מהעולם, יוקרן "רוקדים ביפו", סרטה התיעודי החדש של הילה מדליה ("למות בירושלים").

================

וסרטי התחרות הישראלית של פסטיבל דוקאביב התפרסמה היום. 11 סרטים בהקרנת בכורה עולמית, פלוס הסרט ה-12 של הילה מדליה, שיגיע לדוקאביב אחרי בכורתו בטרייבקה. סרט תיעודי חדש לרם לוי, למשל, נשמע מעניין. וסרט חדש של דוד אופק. וסרט חדש ומסקרן מאוד של מיכל אביעד. השנה רק שלושה מתוך 12 הסרטים עוסקים בתיעוד עצמאי ומשפחתי. השתפרות. יש שם כמה סרטים שהתקצירים שלהם נשמעים מעניינים. למשל, דן שדור מביים את "לפני המהפכה", סיפורה של הקהילה הישראלית בטהרן, רגע לפני המהפכה החומיינסטית ובריחה משם. נשמע כמו שילוב בין "פרספוליס" ו"ארגו". פסטיבל דוקאביב יתקיים השנה בין 2 ל-11 במאי.

נושאים: בשוטף

תגובה אחת ל - “"שש פעמים" בטרייבקה; וגם: סרטי דוקאביב 2013”

  1. ע 7 מרץ 2013 ב - 2:52 קישור ישיר

    the banner for "bannerplay" keep blocking your headlines


השאירו תגובה