06 מרץ 2013 | 09:54 ~ 6 תגובות | תגובות פייסבוק

בכורה עולמית! הקומוניקט המדהים של השנה

אני חייב לשתף אתכם בזה, כי נדיר למצוא טקסט המשווק סרט קולנוע ישראלי (ישראלי?). טעויות, הפרזות, סופרלטיבים, ניסוחים מביכים, ופיץ' עקלתוני למכירת "סיפור אנושי". בית ספר מושלם לאיך לא כותבים הודעה לעיתונות. אני מקווה שהסרט, שההודעה הזאת מיחצנת, טוב יותר מהטקסט הזה. אבל אגב כך למדתי על קיומו של הסרט, ואני באמת מבואס שאני לא יכול להגיע ולצפות בו ביום חמישי הקרוב בנוכחותם של השחקנים המקומיים והבינלאומיים. ואולי יש כאן התאמה מושלמת בין צורה ותוכן: לבי-מובי מגיע בי-קומוניקט. קראו והשתאו (אני משאיר את הטקסט as-is):

הקרנת בכורה טרנס אטלנטית, בישראל: הסרט הישראלי-אמריקאי "Raptor Ranch"

הכוכב ההוליוודי, דקלן ג'ויס, המשחק בסרט Raptor Ranch, החליט לעשות עליה, לאחר שבמהלך ההפקה התחבר ליהדותו * הסרט הוגש למועמדות לפרסי האוסקר הישראלי

ביום חמישי, ה-7 למרץ, תתקיים הקרנת בכורה עולמית לסרט "ראפטור ראנצ'", בשעה 20:00 בסינמטק בתל אביב, בכיכובו של כוכב הוליווד, דקלן ג'ויס. הסרט מתרחש בעיירה בטקסס ששם, מדען זקן, חולה אבל גאון מגדל בחוותו דינוזאורים וראפטורים. למרות שאין יוצא או נכנס לחווה, מצליח לברוח ראפטור מסוכן ואכזרי, שטורף אישה אינדיאנית. ה-FBI מחליט לשלוח לזירה 2 חוקרים שמנסים לברר את המקרה ומשם העלילה מסתבכת.

הסרט, הופק וצולם במשך שש שנים בטקסס, לוס אנג'לס, ישראל ורוסייה. הגרפיקה בסרט בוצעה על ידי הגרפיקאים של הסרט נושא הפרסים "טיטאניק". הסופרווייזר של הסרט קיבל אוסקר אמריקאי על עבודתו בסרט "טיטאניק". כמו כן, הסרט עתיד להשתתף בתחרות האוסקר הישראלי. מכירות הסרט החלו השנה בברלין, על ידי חברת הפצה אמריקאית ונמכר ליפן, קוריאה, המזרח התיכון, גרמניה ומזרח אירופה.

דקלן, כוכב הוליוודי יהודי המשחק בסרט, התחבר ליהדותו במהלך ההפקה והחליט לעשות עליה ולעבור לגור בישראל. בין שחקני הסרט נמנים גם לורנזו לאמאס והשחקנית-זמרת ז'אנה מאשוני, שהייתה מועמדת פעמיים לפרס הגראמי האמריקאי.

בהקרנה יהיו נוכחים: שחקנים בינלאומיים ומקומיים, מפיקים, חברי מועצת העיר, ראשי קרנות הסרטים, כולל הקרן החדשה לקולנוע וטלוויזיה וקרן רבינוביץ, מנהלי הסינמטקים בישראל, ביניהם הגברת לייה ון ליר מירושלים, מנהל קרן בעלי בתי הקולנוע, מרצים ומנהלים מבתי הספר לקולנוע בישראל, סטודנטים לקולנוע, העיתונאי דן פיינרו,הבמאי יאיר הורוביץ (שזכה בפרס על סרטו בפסטיבל ברלין) חברי האקדמיה לקולנוע וטלוויזיה ועוד רבים ומכובדים.

הבמאי יאיר הורוביץ יהיה שם. וגם כוכב הוליווד דקלן ג'ויס. והסרט "הוגש למועמדות לפרס האוסקר הישראלי". הגענו לשלב שבו מעדכנים אותנו שמפיקי הסרט שלחו את טפסי ההרשמה לסרט שלהם (אם כי, אני לא רואה – על פי הקרדיטים או התקציר – שום דרך שבו מישהו יכול לסובב את הסרט הזה כסרט ישראלי שיכול בכלל להשתתף בתחרות פרסי אופיר). אבל – גאד דאם איט! – אני רוצה לראות אותו!

נושאים: בשוטף

6 תגובות ל - “בכורה עולמית! הקומוניקט המדהים של השנה”

  1. גורי 6 מרץ 2013 ב - 10:19 קישור ישיר

    אם דן פיינרו בא, אני שם

  2. _LiBERTiNE_ 6 מרץ 2013 ב - 10:21 קישור ישיר

    זה נשמע נהדר!
    כמו-כן: דקלן ג'ויס נשמע כמו שם אירי. פלא שלא תרגמוּ אותו ל"דקל אושר".

  3. קובי 6 מרץ 2013 ב - 10:55 קישור ישיר

    לא הבנתי כלום…

  4. אוטו פוקוס 6 מרץ 2013 ב - 11:02 קישור ישיר

    דקלן ג'ויס הוא כוכב הוליוודי שזכה להשתתף בתפקידי משנה (!) בשוברי הקופות הבאים:

    http://www.imdb.com/title/tt1698651/

    http://www.imdb.com/title/tt1446672/

    http://www.imdb.com/title/tt1265295/

  5. סטיבי 6 מרץ 2013 ב - 23:15 קישור ישיר

    קנו אותי (רק?) ב"לורנזו לאמאס".

  6. רון 10 מרץ 2013 ב - 6:49 קישור ישיר

    חויה הזויה לחלוטין.מוזמנים שלא היה להם מושג למה הם באו .לייט נייט הורור שמוקרן בסינמטק בשעה תשע וחצי בערב.סרט לבני 13 שהגיל הממוצע בקהל הוא 50 .
    הסרט עצמו? האמ אמא של הטראש.אידיאלי לערוץ הסרטים בארבע בבוקר.לאמאס והכוכב היהודי מופיעים בערך לחמש דקות.

    מכיון שאני לא מהמתנשאים אז צחוק בצד אבל יש משהו תמים וכובש במפיק ישראלי שהקדיש לשש שנים להפקת הדבר הזה.לחובבי הטראש(הרפטורים גם נראים לא רע)


השאירו תגובה