26 מרץ 2013 | 23:19 ~ תגובה אחת | תגובות פייסבוק

ג'ון סטיוארט עושה סדר

"הדיילי שואו" חזרה אמש אחרי פגרה ושודרה בדיוק כשכל יהודי אמריקה ישבו לקיים את ליל הסדר והפסידו פרק שהיה מלא לא מעט מילים בעברית. החל מאיחולי פסח שמח של ג'ון סטיוארט למשפחתו, ועד לסיקור ביקורו של ברק אובמה בישראל – כולל אובמה אוכל מצה – תחת הכותרת "ברק אתה אדוניי". הנה הקטע:

חלק א':

 

 

חלק ב':

 

 

נושאים: בשוטף

תגובה אחת ל - “ג'ון סטיוארט עושה סדר”

  1. שלו 27 מרץ 2013 ב - 9:46 קישור ישיר

    בדיוק כמו שנשיא ארצות הברית היה צריך לבוא עד לכאן כדי להגיד לנו דברים שהמנהיגים שלנו היו צריכים להגיד לנו, כך סטיוארט מנהל כבר שנים סאטירה פוליטית כפי שהיתה אמורה להיות בארץ. העליבות של תכניות הבידור הישראליות וחוסר היכולת שלהן לגדל שיניים ולעלות מדרגה ממש עצובה. ארץ נהדרת היו צריכים לסגור את המסך לפני חמש שנים בערך. מה שנשאר מהם עכשיו זו תכנית חיקויים וולגרית שמתאימה יותר לערוץ הילדים מאשר לפריים טיים ערוץ 2. חוץ מהם, ליאור שליין מנסה למצב עצמו כמשהו גאוני סאטירי פוליטי אבל נכשל בגדול בכל פעם מחדש וזהו. אין כלום. על הבובות בערוץ 10 אני בכלל לא רוצה לדבר.
    עצוב מאוד המצב הזה, אין במה פתוחה לדיעות ומדמוקרטיה פתוחה הפכיו לדמוקרטיה קו נטוי משהו אחר. בדרך הבטוחה למונרכיה עתידית או קומוניזם או משהו סוציאליסטי. אבל בלי חופש ביטוי.


השאירו תגובה