02 אפריל 2013 | 08:16 ~ תגובה אחת | תגובות פייסבוק

יאיר ויאיר ושאר כותרות סוף החג

"פיינאפל אקספרס 2"?

הנה כמה וכמה פריטים שהצטברו לי על המחשב בימי חול המועד וחגיגות חג ה-1 באפריל.

1.

יאיר קדר השיק אתר משובח בשם "העברים", אליו הוא העלה את כל חומרי הגלם שצילם לסרטי התעודה שלו "לאה גולדברג בחמישה בתים" ו"שבעה הסלילים של יונה וולך", הסרט שלו על חיים נחמן ביאליק הנמצא בעבודה וסרטים עתידיים. הרעיון הוא לייצר מאגר עדויות של ועל גדולי המשוררים והסופרים הישראליים. יש שם כבר שיחות על עגנון, ברנר, אלתרמן, עמיחי ואחרים.

2.

יאיר הוכנר מתחיל לעבוד על סרטו השלישי, "אדם ואדריאן", אותו הוא מתכנן לצלם בברלין בקיץ. יש לו כבר מימון מחברות הפצה שהפיצו את סרטיו הקודמים, "ילדים טובים" ו"אנטרטיקה", אבל הוא עדיין זקוק ל-17,000 דולרים נוספים ולכן הוא פונה לעזרתכם ופתח דף לגיוס כספים באינדי-גוגו.

3.

אפרופו גיוסי כספים: אחרי ההצלחה של אנשי "ורוניקה מארס" בגיוס כספים לסרט על פי הסדרה, גם אנשי "כנפיים" – הסיטקום ההוא עם טים דיילי וסטיבן וובר – פונים אליכם לעזור להם לממן סרט על פי הסדרה שלהם. הנה הפיץ' שלהם:

 

כן, זו אחת ממתיחות 1 באפריל של Funny or Die.

 

4.

גם זה קרה במהלך חג הפסח: האוסקרים הכריזו שטקס האוסקר הבא ב-2 במרץ 2014. כלומר, שבוע יותר מאוחר מהתאריך השנה ושוב כניסה לתוך מרץ. הסיבה: אולימפיאדת החורף תופסת את כל שעות הפריים-טיים של פברואר 2014. בהזדמנות זו הם כבר שריינו לעצמם תאריך ל-2015: 22 בפברואר. בשבוע הבא תקיים הנהלת האקדמיה סימפוזיום רחב ידיים שיתקיים גם בניו יורק וגם בלוס אנג'לס אליו יוזמנו כל חברי האקדמיה כדי לעשות סיעור-מוחות איך אפשר לשפר את טקס האוסקר. כל הבשורות האלה אומרות דבר אחד עיקרי: חודש וקצת חלפו מאז טקס האוסקר, והנהלת האקדמיה לא יצאה לשינת חורף ותתחיל לעבוד שוב בקיץ, אלא היא מיד עובדת על העתיד. ומתי מתי נראה עבודה כזאת – הכרזות, הצהרות והזמנה לדיון פתוח – מצד האקדמיה הישראלית?

5.

חברת האפקטים Rhythm and Hues, שפשטה את הרגל רגע לפני שזכתה באוסקר על האפקטים של "חיי פיי", מצאה קונה. חברת פראנה, שהיתה שותפה לעבודת האפקטים ב"טרון", "ת'ור" ו"רובוטריקים" ולאנימציה בסרטי "טינקרבל", קנתה את החברה. הדיווח הזה מ"וראייטי" מתאר יפה, ועם המון ז'רגון משפטי, את המכירה הפומבית שהתנהלה בין שלוש חברות אפקטים לרכישת R&H.

6.

הנה הטריילר ל"פיינאפל אקספרס 2", בו יוצאים ג'יימס פרנקו וסת רוגן לחסל את וודי הרלסון:


כן, זו גם מתיחת 1 באפריל בחסות הסרט "זה הסוף", בו משתתפים ממילא כל שחקני "פיינאפל אקספרס" בתפקיד עצמם.

 

נושאים: בשוטף

תגובה אחת ל - “יאיר ויאיר ושאר כותרות סוף החג”

  1. שלו 3 אפריל 2013 ב - 5:50 קישור ישיר

    יש לסת רוגן וחבריו סרט חדש. המתיחה לאחד באפריל היא בגדול קידום מכירות לסרט החדש ככה שזו לא בדיוק מתיחה.


השאירו תגובה