15 מאי 2013 | 23:57 ~ תגובה אחת | תגובות פייסבוק

תיקונים

בעודנו עסוקים בקבלת התורה, קרו גם הדברים האלה בעולם:

– אהרון קשלס ונבות פפושדו עמדו במרכז שתי בשורות קולנוע בינלאומיות היום, שתיהן קשורות לחברת ההפצה מגנט (לייבל הז'אנר של חברת מגנוליה). בבשורה הראשונה דווח שחברת מגנט לקחה את סרטם החדש, "מי מפחד מהזאב הרע" להפצה באמריקה. הבשורה יוצאת בתזמון מושלם רגע לפני שמתחיל פסטיבל קאן, שם יעמוד הסרט למכירה לשוק הבינלאומי. סרטים קודמים שהופצו על ידי מגנט: "הובו עם רובה ציד", "ראיתי את השטן", "הכניסו את האדם הנכון".

סרט נוסף של חברת מגנט מהעת האחרונה הוא "א"ב של מוות", סרט אנתולוגיה המכיל 26 סרטים קצרים ומדממים על רצח. בין הבמאים שהשתתפו בסרט ההוא היו ג'ייסון אייזנר ("הובו עם רובה ציד"), טיי ווסט ("V/H/S") ובן וויטלי ("קיל ליסט"). ועכשיו מכריזה החברה על סרט המשך. עוד 26 סרטים על מוות. והבמאים בסרט ההמשך כוללים את האנימטור ביל פלימפטון, את הבמאי הקנדי וינצ'נזו נטלי ("קיוב"), את הבמאי הספרדי אלכס דה איגלסיה, את רודני אשר, שביים את הסרט התיעודי "חדר 237", על "הניצוץ" של קובריק, וגם את – תראו תראו – הפפשולסים – פפושדו וקשלס בהופעת הבכורה הבינלאומית שלהם (אותה, אני מקווה, הם יעשו באפיזודה דוברת עברית, בסרט שהעניין שלו הוא הבינלאומיות שלו). ובכן, זה היה חג שבועות שמח לאנשי הזאב. ברכות.

– מבול הדילים שקשורים בפסטיבל קאן מתחיל להציף לי את תיבת הדואר. בשלב הזה מדובר בדילים שכבר נחתמו לפני שבועות, אבל שמתפרסמים עכשיו, כדי למנף מכירות לקראת שוק הסרטים שנפתח מחר. והבשורה הראשונה שתפסה את עיניי מדווחת על כך שארנולד שוורצנגר יככב ברימייק ל"Toxic Avenger". הסרט המקורי בוים על ידי לויד קאופמן (במאי שעבד לרגע גם בישראל), וחברת טרומה שלו, המתמחה בסרט טראש זולים וקאמפיים. כאילו לא משונה מספיק שעושים לסרט רימייק וששוורצנגר ישחק בו, מדווחת הידיעה שהוא לא יגלם את הדמות הראשית (של נער חלשלוש שהופך למפלצת מסוקסת אחרי שנפל לתוך בריכת רעלים). כלומר, שהוא לא יככב בסרט, אלא יהיה בתפקיד משנה, או שהוא כן יככב אבל אבל הסרט לא ממש יהיה על ה-Toxic Avenger. משונה. הבמאי, בכל אופן, אמור להיות סטיב פינק ("Hot Tub Time Machine"). בקיצור, זו מכונת זמן בג'קוזי בפני עצמו הסרט הזה שבטח פשוט יהיה פרודיה על סרטי שנות השמונים.

 

 

נושאים: בשוטף

תגובה אחת ל - “תיקונים”

  1. אוטו פוקוס 16 מאי 2013 ב - 17:03 קישור ישיר

    פרודיה על סרט פרודיה של שנות ה-80'. יו דוג ):


השאירו תגובה