30 יולי 2013 | 20:42 ~ 4 תגובות | תגובות פייסבוק

"החיים הסודיים של וולטר מיטי", הטריילר (וגם: מה הקשר לשייקה אופיר?)

אני עוקב שנים אחרי הניסיונות להרים רימייק ל"החיים הסודיים של וולטר מיטי", הסרט עם דני קיי מ-1947, המבוסס על סיפור קצר מאת ג'יימס תרבר. שנים זה היה פרויקט החלומות של ג'ים קארי, שלא הצליח להזיז אותו. ועכשיו נכנס לתמונה בן סטילר, כבמאי וכשחקן, שגייס את התסריטאי האמריקאי הכי מרגש כרגע, סטיב קונרד ("המרדף לאושר" עם וויל סמית ו"החזאי" עם ניקולס קייג' הם שניים מהתסריטים היפים שנכתבו באמריקה בעשור האחרון), והצליח לעשות את זה. ועוד להוציא את זה בשבוע האחרון של 2013, השנה בה מלאו מאה שנים להולדת דני קיי. ובזאת "וולטר מיטי" הופך בבת אחת לסרט השני שאני הכי מחכה לו השנה (אחרי "כוח משיכה"). לא מעט בזכות הטריילר הכי יפה שנראה השנה. הביטו:

 

(פוקס הורידו בבת אחת את כל הטריילרים מיו-טיוב. כנראה הובטחה בלעדיות לאפל. לכו בינתיים אליהם לצפייה בטריילר ב-HD ואני מארגן כאן בינתיים וידיאו חלופי).

השיר בטריילר, אגב, הוא של  Of Monsters and Men. הנה הוא.

 

וולטר מיטי הוא עיתונאי קטן עם דמיון גדול, שכל הזמן מפנטז על עצמו בתור אנשים אחרים, גיבורים יותר ממנו, הרפתקניים יותר. עד שניתנת לו ההזדמנות לצאת להרפתקה אמיתית, ולנסות להפוך לגיבור באמת.

בשיחה עם לידיה אופיר, אלמנתו של שייקה אופיר, היא סיפרה לנו ש"החיים הסודיים של וולטר מיטי" היה אחד הסרטים האהובים על אופיר, והיה לו חלום לעשות מעין וולטר מיטי ישראלי. כשזה לא קרה, הוא שכנע את אפרים קישון להפוך את השוטר אזולאי למעין וולטר מיטי ולהכניס לסרט סצינות פנטזיה, בהן מדמיין השוטר אזולאי את עצמו בתור גנגסטר או קאובוי.

נושאים: בשוטף

4 תגובות ל - “"החיים הסודיים של וולטר מיטי", הטריילר (וגם: מה הקשר לשייקה אופיר?)”

  1. איתן 30 יולי 2013 ב - 21:47 קישור ישיר

    לא חיכיתי שתביא וידאו חלופי. הלכתי לאן תומפסון לראות את הטריילר. אכן מרשים. כמה דברים

    1. לפי הבנתי זה לא ממש טריילר. זה סוג של טיזר טריילר שנחשף בקומיק-קון, ושטריילר עם יותר דיבורים יבוא בהמשך. למרות שאני מעדיף אותו ככה, כמעט בלי דיאלוג. ועם שיר נהדר.

    2. אני מהסנובים האלו ששומע את השם "בן סטילר" ומעקם את האף. אז לשמוע את המילים "בן סטילר" ו"אוסקר" במשפט אחד נשמע לי מופרך. אבל הטריילר אכן נראה לי סופר מרשים. הוא מיד שלח אותי ל IMDB לראות מי זה הצלם הזה, שעושה את הסרט (או לפחות את הטריילר הזה) לממתק ויזואלי כל כך נפלא. אני לא יודע מי זה סטויארט דרייבורו, אבל מסתבר שברזומה שלו יש לא מעט סרטים נחשבים. ביניהם "הפסנתר" הנפלא של ג'יין קמפיון, "כוכב בודד" המשובח של ג'ון סיילס, ו"פעם היו גיבורים" העצום של לי טמאהורי.

    3. אני מזכיר לך עוד סרט שאמור להיות Eye candy' ואמור להיחשף השנה: החדש של ז'אן פייר ז'נה. זה, ביחד עם החדש של קוארון, הם אלו שאני הכי מצפה להם השנה.

    4. לגבי "השוטר אזולאי" – ואני תמיד חשבתי שהסצינות (הנפלאות) האלו היו שעשוע פרטי של אפרים קישון. משהו שדרכו הוא מראה את יכולותיו כבמאי ורסטילי משובח. אולי אופיר לחש על אוזנו של קישון, והוא קפץ על ההזדמנות ומיצה את יכולותיו עד תום. עד בואו של "חתונה מאוחרת", "השוטר אזולאי" היה הסרט הישראלי האהוב עלי בכל הזמנים. עכשיו יש עוד כמה.

  2. דיסקו 30 יולי 2013 ב - 22:34 קישור ישיר

    אכן כן. הטריילר מדהים.
    וללא ספק נראה שיהיה סרט מרשים.

  3. נועה 31 יולי 2013 ב - 9:39 קישור ישיר

    בניגוד לסנובים ששומעים את השם בן סטילר ומעקמים את האף – אני נגמלתי מזה… גם אני הייתי מאותם סנובים, אבל נראה לי שהיום אני מבינה אותו הרבה יותר. בחור כמו בן סטילר, יכול לעשות היום איזה פרוייקט שהוא רוצה. עוד 15 סנטימטרים, ובכלל… (סליחה על השטחיות בסוף דבריי).

    =================

    רוה לנועה: מי שמעקם את האף כשהוא שומע "בן סטילר" מן הסתם לא ראה את "כייבל גאי" או את "מציאות נושכת" (או "רעם טרופי"!) והבין שהאיש במאי מבריק. וגם פספס את הראיון שבו התבשרו ש"זולנדר" הוא אחד הסרטים האהובים על טרנס מאליק.

  4. איריסע 31 יולי 2013 ב - 22:20 קישור ישיר

    תסלחו לי אם אני לא מתלהבת. רימייק לסרט של דני קיי? אויש, למה??? מתי הרימייק לליצן החצר? אין להם כבוד לכלום שם בהוליווד. והסרט היחיד שבן סטילר נסבל בו זה Zero Effect נקודה!


השאירו תגובה